Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Få saker har jag slagit sönder när utdragningarna haglar, möjligtvis en och annan råtta. Istället brukar jag, mentalt störd som jag är, slå mig själv med knytnävslag i ansiktet alternativt i betongväggen. Detta eftersom jag i grund och botten egentligen hatar mig själv för att jag spelar detta jävla skitspel samt pga att jag hatar mitt oturspräglade öde och förbannelsen som vilar över mig. Blir ngn form av självplågning alltså och det funkar väl relativt bra. Har ngn gång försökt skalla sönder t-bordet med huvudet också, men utan lyckat resultat. För hållbara t-bord rekommenderar jag att titta på Dells sortiment. Hat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma. Men tog tag i "IRL" tilten när jag lirade CS som yngre tonåring för massor med år sen.

 

m.a.o. har jag inte slagit sönder något, varken p.g.a. poker eller annat, de senaste 5 åren.

 

 

Ja CS är ett riktigt jävla hatspel.. nog för att jag är överdrivet dum i huvudet men iaf. När jag har spelat CS så har jag slagit sönder 3 musar, 2 tagentbordet och 1 skrivbord. Pokern ligger lite efter med bara 1 mus. Har iofs gått lös lite på min numpad så den är inte allt för vacker atm. Har slutat slå på bordet, har lagt en glasskiva ovanpå så vågar fan inte :-P Har börjat med att kasta pokermarker på skärmen dock, ingen bra idé eftersom dom går sönder :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlorade först AA mot A8 allin på 844 sen 360BB pott med AA mot AK på K64 då slog jag lite ungefär vid touchpaden på laptopen, ungefär där sitter tydligen hårddisken så det blev en ny sådan. Otroligt nog det enda med ett värde över en 50-lapp jag slagit sönder vad jag minns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* 2 mobiltelefoner

* Tjockt skrivbord i flera delar

* Hål i en dörr

* Flera vattenkannor

* 2 durkslag

* Sjukligt många tangentbord (3st på en vecka som rekord)

* En massa datamöss

* 2 dataskärmar, men vad det gäller de gamla CRT-skärmarna så håller de sjukligt bra.

* 3st bärbara datorer

* En massa glas

* 2st lampor

 

Sen ska jag inte glömma alla småskador jag givit mig själv i dessa aggressivare situationer. Blåmärken, rivsår, mindre köttsår. För övrigt har jag en skön vana då jag bankar tangentbordet i mitt eget huvud, vilket ger bisarra bulor och någon gång har det även sipprat lite blod ur min psykopatiska huvudsvål. :oops:

 

Kan tänka mig att jag liknar den där tyska ungen som filmat sig själv när han spelar CS, eller om det är något annat spel. Ni vet den vidriga lilla skitungen som man mår dåligt av att se, men ändå garvar åt för att han är så hemsk.

 

Det är endast poker som framkallar de här reaktionerna hos mig.

Oftast går det över på någon minut eller två.

En passionerad hatkärlek, men mer de första av det första skulle jag tro.

Tänkte lära mig hantera det här snart. Tipsa gärna på trådar/böcker och andra bra texter kring ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuukt rolig tråd!

Min Dell-mus har klarat sig rätt bra trots många slag, dom är visst rätt hållbara. Annars brukar jag slå mitt tangentbord på laptopen, Windows-knappen + några andra tangenter har gått sönder... Men annars tycker jag datorn har hållit ganska bra trots hårda slag (nog för att min läppäre e rätt tjock)! Eller så kan ja bara int slå tillräckligt hårt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Det är trådar som den här som får en (i alla fall mig) att ifrågasätta om man har tillräckligt mycket vinnarskalle för den här "sporten".

 

Själv har jag inte kommit upp till mer än ett par rejäla svordommar och det brukar räcka för att jag ska bli less och sluta spela för ett tag.

 

Kanske borde jobba på beslutsamheten?!?

 

/Bjorn

 

du kanske inte borde skriva på den här tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...