Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har aldrig slagit på nånting när jag lirat cash game.. Men turneringar är det värsta som finns och helt klart djävulens verktyg att driva mig till onda handlingar ilskan kan bli total. Brukar skrika hejvilt och har vid ett tillfälle stuckit en närliggande kniv rakt ner i skrivbordet där den blev sittande. Jag har också gått loss på diverse möblering som trots mycket brutal behandling har klarat sig. En gång tog jag också och gav ytterdörren en rejäl "dansk skalle" så det ekade i hela trappuppgången och gav mig en rejäl bula.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är normalt sett lugn, sansad och svårtiltad. Undantaget blev dock ca 03:00 i fredags morse då jag vaknade och märkte dessutom att jag hade slut på cigg, såklart är alla affärer stängda och jag brukar vilja ha 2-3 cigg när jag nyss vaknat. :evil:

 

Så med dom omständigheterna räckte det med att jag blev utdragen i en 20+1 HU SnG för att rent impulsivt råka ta mobilen och kasta den... rätt på fönster-rutan träffade den. :cry:

 

Så, där var min 400kr tilt, ska se till att ha cigg hemma innan jag somnar i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

För ungefär 4-5 år sen spelade jag en liveturnering i mörkpoker, o tyckte väl att när jag bytte 1, eller var pat, o folk bytte 3-4 så fick dom nötterna hela tiden när man satt med triss o grejer, kändes iallafall så.. Hursom..

 

Efter ett tag var sjuktilten så nära att jag visste att jag skulle förmodligen allvarligt skada nästa idiot som drog ut mig, så jag beslutade mig för att komma över det snabbt i pausen.

 

Sagt och gjort, jag gick in på toaletten och drämde handen på toppen av toan så hårt att jag bröt 2 fingrar, gick sedermera ut i huset vi var i, hittade tejp o tejpade upp det (gråten var INTE långt borta kan jag lova, gjorde sjukligt ont) och tilten var borta på ett ögonblick.

 

I slutet av kvällen stod man som vinnare, och hade 11,000 i fickan, vilket passade bra, för akutbesöket kostade 200 tror jag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow 32 sidor ska nog bli kul att läsa några av dem ;-)

 

själv har jag inte slagit sönder nått men när jag nångång då jag redan ligger back massor och t.ex blir utdragen för 1000e gången på dagen så tar jag några djupa andetag, sträcker upp händerna i luften nån sekund, tar sedan upp min mus (ssom jag betalade överpris för) och höjjer den i luften och tänker jusst kasta eller daska in den i bordet/väggen men gör det inte för jag har lite självkontroll :)

 

 

denna kille har nog blivit utdragen i massa stora potter innan han for till jobbet

http://www.youtube.com/watch?v=HXHpjOlUVXY

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väl slagit sönder det mesta som går att ha sönder, typ mobiltelefon, dataskärm, möss, tangentbord osv. men igår gjorde jag något som gav Brutal ångest efteråt. Katt jäveln var här och skrek när tilten började så jag puttade bort han. Tio minuter senare är han tillbaks och jag torskar en fet 2outare, tar tag i katten och kastar han bakom min rygg, kollade aldrig vad han flög in i men jag hörde ett litet "mjauu" sen återvände han inte nå mer den kvällen..... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JaG har slagit sönder 3 st bärbara datorer. Som tur så hade jag försäkring på två av dom. Roliga var att killen i databutiken kollade skumt på mig när jag berättade att jag hade "tappat" den...Lol. Nu senast tog jag sönder min 3månader gamla Asus G1 Fick fint ångest efteråt.. Men för stunden så känns det jävligt skönt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...