Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

Minns en händelse för ett bra tag sedan och hur jag blivit mer luttrad nu.

 

Satt hos min gamle far och spelade några timmar på Partypoker NL25. Inom fem minuter (eller mindre, snabbt gick det iaf) hade jag varit all in preflop med AA, KK och KK mot lägre pockets i samtliga fall och förlorat alla tre. Två set och en runner-runner-runner straight (eller vad fan man ska kalla det när man drar runner-runner efter floppen men var all in pre. FITTFISK kanske??)

 

Gormade rätt rejält och dunkade näven i skrivbordet mycket kraftfullt. Ingen större skada skedd så här långt då men farsgubben hittade ett bra sätt att spä på bedrövelsen:

 

- Du kanske skulle sluta spela poker då??!!?

 

Kaffekoppen min (hans...) kom farande ut i köket i en väldans fart. Efter en vansinnig son, skrikande om odds, långa loppet etc. Väldigt sansat och pedagogiskt självklart.

 

Ålder? 28...

 

Har aktivt försökt bättra på min bearbetning av reaktionen vid badbeats etc. Krävs definitivt något i stil med det ovan för att man ska komma i gungning överhuvudtaget nu för tiden.

 

Sparat en hel del slantar på detta.

 

/Bloop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hah , nåt som tiltar mig ännu mer är när jag inte kan skriva nåt i chatten, jävla nazifacister på prima som bannar en när man kallar en tomtejävel för idiot efter att man blivit bränd av en riverklonk efter all in. Va gör dem då jo, trycker ner ens huvud längst ner på botten i kokande skit...MEGATILT

 

Tror förövrigt inte att jag har varit så här arg i hela mitt liv på någonting..fyfan vad jag hatar detta spelet ibland. Fick gå över till plan B och ta ut 1450 usd (10k sek) för att kunna kompensera tilt med shopping, de bruka fungera bra.

 

 

Spelare som tiltar mig på Prima

 

VTB - Större tomtetur har jag aldrig sett i hela mitt liv, denna killen är nr1 på min lista på folk jag ska avrätta.

 

Icahero - lol

 

okei - Du är möjligvis dem sämsta spelare jag någonsin spelat mot, SOPA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt om ni får för mycket information nu men..

Efter en lång downswing på PP plockar jag upp 10-10 i sen position, en höjer till 5bb jag och en till synar. Flopp 10-K-X med färgdrag, hamnar all in mot k-a och ngt dumtjack med q-q.

Turn A river K.

 

Mina dyra sennheiser hörlurar bröts sönder i mina händer utan att jag var medveten om det.

Brukar annars vara väldigt lugn, skrattar åt folk som blir arg och har sönder saker, eftersom att det är så dumt (oekonomiskt).. men nu är det ju jag som är den.. : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rörde till det riktigt ordentligt nyss. Torskade en pott och jag sparkade lite lätt på sidan av mitt databord. Inget utbrott, bara en lungn sansad kick. Dessvärre är mitt bord inte så stadigt så sidan jag sparkade på vek sig, lyckades som tur var fånga min nyköpta skärm. Det enda som gick sönder var ett glas som stod på bordet. Det värsta var egentligen att jag mitt i röran plockar upp AA på ett av borden men hinner inte agera så handen foldas. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ej om denna hör hemma här men är rätt kul...

 

Spelade en turre på nätet och låg väll ungefär 10a

av 100...när jag kände behov ( starkt ) att uppsöka

huset för lite dumpning...om ni hajar..STOR Pizza några timmar tidigare..nåja nog om detta. :oops:

Sitter i godan ro med brallorna på halv stång när

jag hör "plinget" som säger..Din tur.

Tittar ut och ser att jag har AA mot chipleadern som

har betat hårt...panik.. :evil: snubblar mot datorn samtidigt som jag mummlar..Nej vänta stopp fan inte ...

En meter från datorn snubblar jag och far raklång

in i skrivbordet...datorn börjar blinka oroväckande

och jag blir disconektad...nåja fick igång den igen och blev tvåa efter..just det chipleadern.. :lol:

Man kan undra hur det gått om inte.....Bombapott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vad jag känner igen mig, har garvat hela eftermiddagen... Jag har också haft min beskärda del sönderslagna saker. Möss, tangetbord, glas osv, men en av de bättre var när jag som vanligt röker ca 3 cigg på 10 minuter efter av par fina uttdragningar och är ca 5 inköp back på lika lång tid. Jag är smått skogstokig skriker nåt i stil med att jag ska döda alla jävla fittor som spelar som jävla cpn osv osv ...vad händer ca 30 min senare?? Jo farbror polisen knackar på dörren och vill prata med mig angående ett olaga hot :shock: .... Mitt svar till den kvinnliga polisen blev typ i stil med: "hrmhrm jag asså eeeh blev arg på ett pokerspel, det var liksom inte riktat till någon"...Jag slapp undan med en varning och rådet att ta det lugnt när jag spelar. Det händer fortfarande ifos att jag skriker fula ord men iaf inte några mer "jag ska döda den jävla fittan" fraser.... :D

 

Har även lyckats att nästan slå ut i framtänderna i bordskanten när jag var yngre och skulle skalla tangetbordet...

 

Kan garva åt det idag när jag blivit äldre men man var ju på gränden till sinnesrubbad som yngre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ej om denna hör hemma här men är rätt kul...

 

Spelade en turre på nätet och låg väll ungefär 10a

av 100...när jag kände behov ( starkt ) att uppsöka

huset för lite dumpning...om ni hajar..STOR Pizza några timmar tidigare..nåja nog om detta. :oops:

Sitter i godan ro med brallorna på halv stång när

jag hör "plinget" som säger..Din tur.

Tittar ut och ser att jag har AA mot chipleadern som

har betat hårt...panik.. :evil: snubblar mot datorn samtidigt som jag mummlar..Nej vänta stopp fan inte ...

En meter från datorn snubblar jag och far raklång

in i skrivbordet...datorn börjar blinka oroväckande

och jag blir disconektad...nåja fick igång den igen och blev tvåa efter..just det chipleadern.. :lol:

Man kan undra hur det gått om inte.....Bombapott

 

http://wlan.istheshit.net/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valdigt kul lasning. Kul att inse att manga av de som tog sonder sina tennisrackets som sma ar de som slar sonder sin omgivning som pokerspelare :lol: .

Jag kan hantera bad beats. De jag inte kan hantera ar nar jag har haft pengar och mycket starka hander och internet har knasat.

Det ar vid sadana tillfallen som jag fullkomligt tappar forstandet.

En gang hoppade jag sittandes pa min nya stol ungefar 9 ganger innan det ena benet gick sonder och jag flog bakat och ner pa golvet.

Vid bad beats blir det iofs ibland spontana slag mot skarmen.

Det jobbiga ar sen nar ens bror fragar var ens nya stol tagit vagen och man ar arlig nog och forklarar att man tagit sonder den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha sjukt kul tråd. har själv inte slagit sönder så mycket, är helt klart personen som kan bli på fullständig ånga, både en och två gånger samma minut, och helst av olika anledningar, men det är sällan jag ger mig på grejer av den enkla anledningen att jag ångrar mig på en gång efter, alternativt att ja inte skulle ha varken dörrar, väggar, tak eller prylar hela i lägenheten.

 

Dock har tangentbordsskivan som tillhör pc bordet (som nu har en lutining på 45 grader, måste ha knähelvetet imellan för å hålla skiten stadig ) fått sig några rejäla törnar, är sjukt imponerad eftersom den inte lossnat ännu. Har också slagit rakt in i skärmen så många gånger att det är ett mirakel att skiten inte poffat rakt i nyllet på mig än. Jag har en askkopp i stål precis brevid skärmen nu, undra om jag ska köra in den nästa gång de ormar, så kanske man kan få de där breaket som man inte klarar av att ta...med skärm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

brukar slå på allehanda saker i rummet med, men inte så mycket som blivit förstört. den skönaste händelsen va dock efter en bad beat då jag skickade iväg fjärrkontrollen till TVn över hela rummet. såklart träffar den kanten på en hylla (IKEA, såklart) som tappar fäste och släpper från väggen. därpå står hela skivsamlingen, massa filmer och massa andra grejer. under hyllan är min TV bänk placerad, och hela TVn får sig en rejäl smäll och åker i golvet tillsammans men allt annat. själv sitter man som lugnet efter stormen och undrar va fan det va som hände egentligen? nåra sekunder senare kommer morsan inrusandes och undrar va fan ja håller på med. såklart rycker jag på axlarna och ser lika förvånad ut som henne. hyllan måste släppt av sig själv? :S kanske inte ska ställa så mycket grejer på den nästa gång... hähä..

 

en annan skön grej va efter massa skit med på onlinepoker. går ut i köket helt rasande och försöker tygla mig. börjar värma lite käk i mircon och duka fram. när jag till slut ska ställa ner den nästan nyöppnade ketchupen på bordet slår alla känslor i mig slag och jag dunkar den i bordet allt va ja pallar. BANG, säger det. hela jävla flaskan exploderar. det va ketchup på väggarna och taket i hela köket. även golvet och väggarna i hallen fick sig en stänk. stod å skrubbade i 30 minuter innan jag tyckte det va rent. ändå va det första morsan undrade när hon kom hem varför det va keychup på väggarna, haha... klagade på att jag hade ställt ner flaskan lite för hårt på bordet och att det bara smällt.. haha good times good times...

 

iaf... bad beaten som fick det att rinna över när ja sabba hyllan va i värsta laget asså... satt på 66 och callade en höjning tillsammans med en annan snubbe. 3 pers i potten. floppen kommer A610. ja checkade, nästa person höjer, tredje callar och ja reraisar. en person säger AK och lägger sig, den sista är all in. det finns alltså högst 2 A och 3 K kvar i leken. turn K, river A. nästa snubbe satt oxå på AK, då rann det över asså... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerskriken har börjat försvinna som tur är. Golfbanan är en klassiker och jag ska ta min roligaste historia därifrån.

 

Min far, bror och jag ska gå 9 hål i en trevlig sällskapsrond på en fin sommardag. Brorsan som har lägst handicap slår första driven i vattnet. Vi brukar alltid köra mulligan på första utslaget då det är som ni vet helt onödigt att spela en runda om man inte får till första slaget. Andra driven hamnar också i vattnet och efter lite gång så droppar han för att slå sitt tredje. Kvickhook in i skogen och han slår provisoriska femteslag. Hålet slutar skapligt streckat och vi går till andra tee.

Skapligt sur på andra tee tar han nya krafter och slår en ok drive som lägger sig i skogskanten, ingen fara, når lätt green därifrån. Råtopp och han har fått nog. Klubban slungas av all kraft upp i vädret och till vår förvåning landar den inte utan fastnar i ett träd. Fortfarande assur sliter han upp nästa klubba ur bagen och lyckas även få den att fastna i trädet. :D Vi börjar förstå det komiska i det hela och börjar asgarva. Resten av rundan går kanske inte helt förvånande ganska bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...