Shahin86 Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Donerar han som förut är jag nästan tvungen o ta med han! Citera
stackbrat Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 *håller tummar o tår* sjukt kul om du lyckas, inte för att jag har en blekfis om vem du är men måste ju hålla på en pf.nu nisse. tjipp tjopp Citera
Pokemonn Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 .....jag förtjänade mer för all slit o tid jag lägger ner, så han garanterade mig en Thailandsresa för två, värde ca 30k sek samt Breitling klockan som bonus OM jag klarar av utmaningen! Äh, skulle ha varit Thailandsresan som tröstpris om du torskar istället... Eller som ett "Guaranteed win" som du får oavsett. Citera
Shahin86 Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Blev väl kanske missförstånd nu, jag har Thailandsresan GARANTERAT. Även om jag förlorar vadet. Sen är klockan extra. Som sagt, Klonk? Citera
Pokemonn Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Blev väl kanske missförstånd nu, jag har Thailandsresan GARANTERAT. Även om jag förlorar vadet. Sen är klockan extra. Som sagt, Klonk? Aha, coolt! Fan vilken pokergud du är om du klarar av det! Citera
RayIV Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Massor med respekt åt heypoker. Kan de bara vända tillbaka riggen som varit senaste månaden återkommer nog även jag för spel där. Hur blir det efter det här då? Du kommer inte få någon form av sponsring/stäjk av heypoker (med tanke på nicket osv)? Måste vara sjukt EV för dom trots att du är fisk? Anyhow, blir kul att fortsätta följa detta. Lycka till! Citera
Andrew_W Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Heja heja heja! En fråga om reglerna (vet inte om det står någonstans...): är du tvungen att meddela i förväg om du tar en dag ledigt? Annars blir det ju sjukt intressant... Citera
Ceritus Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Riktigt intressant spektakel det här. Helt galet, att du orkar sitta och grinda så hårt. Du är på god väg att byta ut "Sveriges sämsta pokerspelare" till något helt annat Kan bara önska dig ett lycka till Citera
Shahin86 Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Hur blir det efter det här då? Du kommer inte få någon form av sponsring/stäjk av heypoker (med tanke på nicket osv)? Måste vara sjukt EV för dom trots att du är fisk? Det är inget vi diskuterat, så jag har ingen aning. (= Jag tar ledigt när jag känner att jag är trött, det meddelar jag på natten isånafall, INNAN jag påbörjat en match. Citera
larsf Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Heypoker är grymma, hoppas du fixar det... Citera
gibb Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Shahin, blir det spel nu 00.00 så man ska sitta uppe och vänta? Citera
stackbrat Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 gött tänkte också kika Bar ao söka på ditt nick med heypoker klienten så slipepr man regga sig va? Citera
Shahin86 Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Ja, sök på HeyShahin så ser du mig när jag spelar. Doom var ganska löjlig... Sjukt hur nötproffsen kan ha så dåligt aim. Citera
OzzzaJa Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Bar ao söka på ditt nick med heypoker klienten så slipepr man regga sig va? Det spelas inte så många €75 HU så det är ganska lätt att hitta GL då shahin Citera
stackbrat Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Ozza: du kan inte gå in o kika bland HU borden om du inte är reggad vilket det framgick av min post att jag inte är? beebabooobap Citera
OzzzaJa Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 aha ok tänkte inte på det.. sry edit: du behöver inte regga dig Citera
stackbrat Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 torskade han de två första? Jag pillade lite med PT så missade Citera
emilio_15 Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Varfer 2-tablar du? Är det för att du möter sunlight på den ena? Citera
Blado Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Jag har en ny idol.sorry Darin. var det där en diss? Citera
Shahin86 Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Det va för jag fick vänta 3-4 minuter tills jag fick game, så trodde allt skulle vara segt... Citera
thefman Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Varfer 2-tablar du? Är det för att du möter sunlight på den ena? HAHAHA! Iskallt för fan Citera
egonx Postad 1 April , 2006 Rapport Postad 1 April , 2006 Jag har en ny idol.sorry Darin. var det där en diss? Det var en diss av darin och en hausse av Shahin. Citera
Recommended Posts