Gå till innehåll

Kommentera Shahin86s tolvdagarsutmaning


Hjort

Recommended Posts

Shit, det var en schysst donation av hey! Thumbs up.

 

HeyJohan: Generöst. Mycket stort av dig :)

 

Har funderat lite på detta otroliga erbjudande av Heypoker.

För det första så blir den rake shahin drar in ( om han skulle klara 10 dagar ) långt mer än klockans värde. Första dagen blev raken 350 euro...

Och för det andra kan man ju undra hur mkt all denna reklam är värt, sidan har visningar på ca 10k om dagen vilket är väldigt mycket. Sen så snackas det ju en hel del om detta vad i pokervärlden även utanför detta forum.

För det tredje, heypoker var nog aldrig intresserade av att ge shahin något förens någon här på forumet undra om de hade någon deal men då var heypoker väldigt snabba och erbjöd denna klocka vars värde kan uppskattas till 15k? ( rätta mig om jag har fel där )

Är det konstigt att jag tycker heypoker kunde hosta upp lite mer??

Annars tror jag det finns flera b2b siter som är intresserade.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 417
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att ens ge någonting tycker jag är snällt.

 

Tror du att HeyPoker får all bidragen Rake som HeyShahin ger direkt i fickan?

 

B2B ska nog ha en stor slant då HeyPoker bara är ett skin (och då får man mindre än som partner, eller hur?) samt så är HeyPoker ett företag som ska betala skatt och en massa andra avgifter.

 

Visst, de får bra reklam men fråga runt på andra pokersidor om de kan ge några bättre deals så får vi se ...

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, det var en schysst donation av hey! Thumbs up.

 

HeyJohan: Generöst. Mycket stort av dig :)

 

Har funderat lite på detta otroliga erbjudande av Heypoker.

För det första så blir den rake shahin drar in ( om han skulle klara 10 dagar ) långt mer än klockans värde. Första dagen blev raken 350 euro...

Och för det andra kan man ju undra hur mkt all denna reklam är värt, sidan har visningar på ca 10k om dagen vilket är väldigt mycket. Sen så snackas det ju en hel del om detta vad i pokervärlden även utanför detta forum.

För det tredje, heypoker var nog aldrig intresserade av att ge shahin något förens någon här på forumet undra om de hade någon deal men då var heypoker väldigt snabba och erbjöd denna klocka vars värde kan uppskattas till 15k? ( rätta mig om jag har fel där )

Är det konstigt att jag tycker heypoker kunde hosta upp lite mer??

Annars tror jag det finns flera b2b siter som är intresserade.....

 

Kan lova dig att andra siter inte hade gett ett piss när projektet redan startat, heypoker har ingen deal med shahin dom GER bort klockan då han skulle spelat där hur som helst (och ge bort pengar till heypoker).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hähä, saatana perkele som vi skulle sagt hemma. Lycka till Shahin.

 

Någon som kan ge ett definitivt svar om jag på något sätt kan registrera mig så att jag kan observera det här spektaklet, utan att bränna eventuella bonusmöjligheter på HeyPoker? Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan ge ett definitivt svar om jag på något sätt kan registrera mig så att jag kan observera det här spektaklet, utan att bränna eventuella bonusmöjligheter på HeyPoker? Tacksam för svar.

 

Om du använder "Find Player" i klienten behöver du inte registrera dig över huvud taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go go Shahin!

 

Jag var skit tveksam till ide när ni tog upp det första gången på sviten, innan Ramz drog till montecarlo.

 

Pratade med Shahin igår när han klarade av dag2, känner mig mkt impad och tror fan att shahin klarar av den här, bara han får lite mer stöd. Folk drar på lite extra nu för att utmana kidsen, men han e en tuff jävel.

 

Kan lätt tänka mig att Shahin får hänga på klubben så vi kan hejja på honom när han känner jobbig, specielt de sista sessionerna som kommer!

 

GO GO GO GO GO

 

/Viet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin är sjuk.

Hur fan kan det här gå vägen?

 

Jag gillar att folk tar ut segern i förskott efter bara 1/4 av vadet... Det kommer kännas bättre när han hinkar och man slipper ha dåligt samvete ;)

 

Jag tar väl kanske inte ut hans seger i förskott, men jag trodde på förhand att det här var skvatt omöjligt, dömt att misslyckas etc. Tycker att det redan märks att det iaf är görbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KLOONNNNNKKKKK! (=

 

Snackade med HeyJohan, han tyckte jag förtjänade mer för all slit o tid jag lägger ner, så han garanterade mig en Thailandsresa för två, värde ca 30k sek samt Breitling klockan som bonus OM jag klarar av utmaningen!

 

Allt var ju intressant redan innan, men med det här som extra morot från Heypoker, HUR ska jag misslyckas?! (=

 

Tack!

 

Wow, sjukt nice. Ännu mer hejja då! Antar att sunlight får åka med? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...