Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Kan vi inte samla ihop 10 PF.nu som inte e så heta på HU o vill spela lite mot shahin? Inte rigg amen spela sitt A-game med vetskapen om att det itne är ett så starkt A game just i HU? komigen, gör det för hjälten Om ni vill se fler såna här grejer i fortsättningen borde ni lägga ner alla såna här tankar så vi slipper hålla eventuella framtida vad hemliga. EDIT: Skulle ju inte tagit synen normalt, men kändes rätt då grabben var under hyfsad tidspress.. Sånt här också. Citera
johansen Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 15 st pfmedlemmar råkar få internetproblem och blir disconnectade samtidigt. Shahin kan ju inte annat än sno blindsen till seger? Citera
Burran Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 15 st pfmedlemmar råkar få internetproblem och blir disconnectade samtidigt. Shahin kan ju inte annat än sno blindsen till seger? han har inte tid, måste få all-ins emot sig Citera
azN- Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Kan vi inte samla ihop 10 PF.nu som inte e så heta på HU o vill spela lite mot shahin? Inte rigg amen spela sitt A-game med vetskapen om att det itne är ett så starkt A game just i HU? komigen, gör det för hjälten Om ni vill se fler såna här grejer i fortsättningen borde ni lägga ner alla såna här tankar så vi slipper hålla eventuella framtida vad hemliga. EDIT: Skulle ju inte tagit synen normalt, men kändes rätt då grabben var under hyfsad tidspress.. Sånt här också. Men ändå, vem skulle vilja ge bort pengar för att en annan kille från ett forum ska vinna ett vad?Och vilken oärlig och tråkig person skulle göra det? Citera
MajkTheBike Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 lol killen blir ju ägd. det går inte att spela mot klockan.... 1,2,3 simple as that! Citera
che1977 Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 15 st pfmedlemmar råkar få internetproblem och blir disconnectade samtidigt. Shahin kan ju inte annat än sno blindsen till seger? Lägg av å jiddra... låt grabben tilta ifred! Som Morbro sa.. vore ju kul att se fler såna här! Citera
jaroiten Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 EDIT:Skulle ju inte tagit synen normalt, men kändes rätt då grabben var under hyfsad tidspress.. Sånt här också. Vad menar du? EDIT: menade alltså inte att jag ville donera mina stålar till honom. Utan satte honom på en mycket svagare hand än vad han igentligen skulle haft ifall han lirat sitt A-game. Citera
pnyxtr Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Det står säkert här nånstans men... vi pratar 100k kronor va, inte dollars? 20 lax var till Ramz o grabbarna. Jaja men han spelar ju in det på drygt 10 dygn så ingen fara. Kanske borde ändra titel till sveriges bäste heads-up spelare. Citera
OzzzaJa Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 lol SICK: http://img104.imageshack.us/my.php?image=shahin3qh.jpg Citera
Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 nej, jag trodde först att han ville hjälpa shahin men så var inte fallet. Citera
Herodude Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Det står säkert här nånstans men... vi pratar 100k kronor va, inte dollars? 20 lax var till Ramz o grabbarna. Jaja men han spelar ju in det på drygt 10 dygn så ingen fara. Kanske borde ändra titel till sveriges bäste heads-up spelare. då tror jag en invite från herr lennard kommer snaaart snart:P Citera
Hjort Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Postad 2 April , 2006 Om ni vill se fler såna här grejer i fortsättningen borde ni lägga ner alla såna här tankar så vi slipper hålla eventuella framtida vad hemliga. Är ju sjukt dålig stil oavsett, snudd på ban faktiskt. Om inte uppmaning till fusk redan är mot reglerna så kommer det bli det tämeligen snart. Citera
OzzzaJa Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 nu är det ju över hur eller hur så.. sjukt bra jobbat shahin, alla heder!! Citera
Casper Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Shahin går ned med flaggan i topp iaf. Han ska all heder för allt kämpande och slit. Hellre försöka och misslyckas än aldrig försöka liksom. Hoppas han kan lägga det här åt sidan nu och drömma sig bort till en välförtjänt semester i Thailand. Citera
OzzzaJa Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 hur blir det? får han både thailand och klockan iaf? (det är han förtjänt av iaf) Citera
Mr Zero Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Bara resan, klockan skulle han bara få om han klarade det. Citera
jaroiten Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Bra jobbat Shahin, otur bara att nattsessionerna inte funka.. Citera
Bimpi Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Otur idag, men hur har ni bestämmt det här med "vilodag"? Kan han ta denna förlustdag som en vilodag eller var han tvungen att meddela om vilodag redan innan dagen? Citera
enhetsmatris Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Ingen pokerspelare har förtjänat min respekt så som Shahin. Kan bara stämma in i hyllningskören, otroligt bra kämpat! Citera
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Otur idag, men hur har ni bestämmt det här med "vilodag"? Kan han ta denna förlustdag som en vilodag eller var han tvungen att meddela om vilodag redan innan dagen? Ja, inte kan man ju spela en dag o sen säga "sorry grbabar glömde säga att det var vilodagen" Citera
Bimpi Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Otur idag, men hur har ni bestämmt det här med "vilodag"? Kan han ta denna förlustdag som en vilodag eller var han tvungen att meddela om vilodag redan innan dagen? Ja, inte kan man ju spela en dag o sen säga "sorry grbabar glömde säga att det var vilodagen" Näe, det var det jag tänkte. Skulle bara kolla. Får väl säga grattis till er då i stället RaMz, Morbo och de andra som jag inte vet vilka det är. Sen fick ju Shahin en Thailandsresa för 2 på 4 dagars slit så helt katastrofalt slutade det ju inte för honom. Citera
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Näe, det var det jag tänkte. Skulle bara kolla. Får väl säga grattis till er då i stället RaMz, Morbo och de andra som jag inte vet vilka det är. Sen fick ju Shahin en Thailandsresa för 2 på 4 dagars slit så helt katastrofalt slutade det ju inte för honom. Frågan är bara vem av mig eller Morbo som han tar med till Thailand? Citera
Recommended Posts