wedo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Jag lira mot dig idag och tyckte du var jävligt weak. men det kan ju varit kalla kort kasnke? Citera
Shahin86 Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Vet ju itne riktigt vem du var så... (= Citera
wedo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 hehe cap-03 var jag Kände för att slösa bort lite pengar när jag såg dig sitta å vänta på nån. Visserligen hade jag flyt med bra starthänder hela tiden, men då du sagt att du gilla att styra så blev jag förvånad när du gång på gång inte gjorde det. Att säga att du var jävligt weak var dock att ta i. Men lite Men tvärr för dig så vann jag. Citera
Painman Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 shahin, tycker att du ska investera de VIP du samlat in till en Fendiväska åt din mamma! hon var ju så snäll och bakade en kladdkaka så att du skulle orka med nattpassen, skulle min morsa se mig spela poker under natten skulle jag få en toffla i huvudet direkt! hon brukar säga "det är bara shaytan som håller på med ghomar" Citera
Shahin86 Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 hehe... Brukar visa henne min uppskattning på alla sätt o vis så det är nog lugnt, hon vill nog itne ens ha väskan (= Citera
jestii Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 start 17:09 0-0 1-0 HeyShahin - TiltRaeven 1-1 HeyShahin - irem_mats 2-1 HeyShahin - TiltRaeven 3-1 HeyShahin - sirhenry 4-1 HeyShahin - sirhenry 5-1 HeyShahin - GHansen 5-2 HeyShahin - DennaK 6-2 HeyShahin - vjm1 101 7-2 HeyShahin - DjArash 8-2 HeyShahin - DeucesWild 9-2 HeyShahin - DjArash 10-2 HeyShahin - MsTregga slut 18:20 spelar sjukt stabilt.. den här dagen är nog inte i fara.. Citera
Blado Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 hehe sjukt snygg comeback trodde som vanligt att du var körd men men. snyggt Citera
Mjorich Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Mot slutet kommer det bli EV+ för Ramz och grabbarna att dyrt hyra in nån' storfräsare som skrämmer bort Shahnins stålar. Citera
Pokemonn Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Mot slutet kommer det bli EV+ för Ramz och grabbarna att dyrt hyra in nån' storfräsare som skrämmer bort Shahnins stålar. Eller för Shahnin att hyra in en polare som går in och torskar mot honom. Men allt sådant hoppas vi ju slippa. Citera
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Mot slutet kommer det bli EV+ för Ramz och grabbarna att dyrt hyra in nån' storfräsare som skrämmer bort Shahnins stålar. Eller för Shahnin att hyra in en polare som går in och torskar mot honom. Ja mot slutet kommer det att bli intressant, hur många proffs hinner vi få in och hur många matcher mot sunlight hinner Shahin få in, det kommer bli hårt, vi funderar på att döpa om Tina1 och Nohend till Sunlight1 och Sunlight2 så det kan bli lite fight. Citera
jaroiten Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Mot slutet kommer det bli EV+ för Ramz och grabbarna att dyrt hyra in nån' storfräsare som skrämmer bort Shahnins stålar. Eller för Shahnin att hyra in en polare som går in och torskar mot honom. Ja mot slutet kommer det att bli intressant, hur många proffs hinner vi få in och hur många matcher mot sunlight hinner Shahin få in, det kommer bli hårt, vi funderar på att döpa om Tina1 och Nohend till Sunlight1 och Sunlight2 så det kan bli lite fight. SICK ifall ni hyr in en massa proffs. Isf hoppas jag att Shahin sponsrar fiskar så att de donerar.. Citera
Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Vi får inte kalla in några proffs vi känner, och shahin får inte kalla in några vänner som ska chipdumpa. Det är överenskommet och en regel, men man kan ju fortfarande skämta om det Citera
Jeppann Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Vi får inte kalla in några proffs vi känner, och shahin får inte kalla in några vänner som ska chipdumpa. Det är överenskommet och en regel, men man kan ju fortfarande skämta om det Detta måste ju självfallet vara självklart i ett sådant här vad. Annat är ju bara löjligt. Citera
Shahin86 Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Sick med konspirationsteorierna... Jag skulle vara redo o dra hem till Ramz o Morbo & spela om det krävs/är en vilja/önskan. Alla som följer matcherna ser vilka klonkar/utköp/färgdrag osv det är som degas in på flop, det är svårt o rigga turn + river. Visserligen är det mycket deg på spel men sååå mycket bryr jag mig inte om pengar för att ta in nån "fisk" och jag är 100% säker på att dom inte tar in nåt nötproffs... Citera
RaMz Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Visserligen är det mycket deg på spel men sååå mycket bryr jag mig inte om pengar för att ta in nån "fisk" och jag är 100% säker på att dom inte tar in nåt nötproffs... Vi kommer inte ta in nått nötproffs, vi ska ta in "sunlight1" det är en fisk jag lovar. Citera
Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 det är inga misstankar om konspiration från vår sida iaf, så knip igen och fortsätt spela istället Citera
Björn85 Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 om jag förstått det här rätt har ni spelat på 1,33 att han misslyckas? Ska jag vara ärlig är 1,33 snarare oddset för att han klarar av det.. Citera
Smygaren Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 ...Så hur skulle jag kunna veta det då? Min kritik var inte riktad direkt mot dig. Men efter att ha följt tråden i några dagar tycker jag det börjar bli fånigt att ha läst frågor av typen "Hur många dagar är det?" "Är det minst 1000 per dag eller räcker det med ett snitt på 1000 per dag" ett flertal gånger. Om man bläddrar tillbaka bland inläggen ser man att i stort sett på varje sida besvaras dessa frågor. Och när man kliver in i denna kategori finns ju http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=25914 Citera
Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 om jag förstått det här rätt har ni spelat på 1,33 att han misslyckas? Ska jag vara ärlig är 1,33 snarare oddset för att han klarar av det.. tilta mig inte Citera
jackbalsam Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4730.00 I Feel sick Hur kollar du det? Citera
JGrande Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Då klockan slår 00.00, hur många dagar har han hållit på då? Citera
Morbo Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Poker Balance 4730.00 I Feel sick Hur kollar du det? Vi har tillgång till hans konto för att kunna kolla att allt går rätt till, såklart Citera
back Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Då klockan slår 00.00, hur många dagar har han hållit på då? 4:e nu Citera
DaPine87 Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 om jag förstått det här rätt har ni spelat på 1,33 att han misslyckas? Ska jag vara ärlig är 1,33 snarare oddset för att han klarar av det.. loooool Citera
therussian Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Otroligt imponerande om du fixar det här idag Shahin! Citera
Recommended Posts