cc8801 Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Hej, jag har hittat en rätt flummig bugg. Spelar en turnering och blir flyttad från mitt bord.Vid det nya bordet sitter jag redan med big blind inne när sidan laddas upp. Resten av min stack har dock inte hängt med och jag sitter som all in fast jag egentligen spelar med ca 50 bb. Just i denna handen tjänade jag nog på att inte kunna betta efter flopp men det skulle ju kunna bli jävligt drygt om man skulle sitta med en kanonhand och inte kan betta för att en stack svävar runt någon annanstans. Troligen spelaren vars plats du just fick, du är inte med i handen. En annan grej jag stör mig på i turneringar är att, i ungefär samma situation, brukar nästa hand delas ut innan klinten "upptäcker" att jag redan sitter vid bordet. Uselt att tvingas stå över fast flytten sker mellan givarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Shit, är den buggen kvar? Jo, man är all in med en del av sin riktiga stack, och antagligen har det att göra med att den som satt där innan var kort. Om det är som jag minns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 Frugan säger att det händer att hon blir utkastad från borden utan att göra något. Är det fler som märkt det? Dessutom säger hon att hon får tidsbank idag på 1/2 FR . Skulle väl bara vara på de högre borden och i MTTs, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 Finns tidsbank på alla (icke turbo) cashbord nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
listig Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 Frugan säger att det händer att hon blir utkastad från borden utan att göra något. Är det fler som märkt det? Detta har hänt både mig och en vän 2-3 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Nån annan som får skumma felmeddelanden när de försöker logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Nån annan som får skumma felmeddelanden när de försöker logga in? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VanMassenhoven Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 SvS har gjort det igen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 Finns tidsbank på alla (icke turbo) cashbord nu. Finns på turbo också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 jag kan inte heller logga in... tiltframkallande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 nån som vet vad den felkoden betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 tesaehtdjytklugliugliufeseshtrrshrrsssrrdfffaaaaaaaaaaaaaaa111111111111!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 24 Juni , 2008 Rapport Share Postad 24 Juni , 2008 tilt, kan ej logga in... aja, kan inte jag så kan inte fisken heller, hoppas inga löneskottare hann logga in innan det brakade ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The__muse Postad 25 Juni , 2008 Rapport Share Postad 25 Juni , 2008 Hej Har ringt support på ss utan framgång flera ggr nu. Problemet är att jag helt plötsligt inte kan köra ss klienten. När jag kör programmet står bara " kan inte ansluta, vänlig försök senare" Har gjort systemåterställning, ominstallationer, povat utan brandvägg etc. Verkar som ngt prg på min dator som kör just ss klienten är skadad eller försvunnen. Andra bossklienter fungerar och även andra pokersidor som vanligt. Finns här ngn dataexpert som kan lista ut vad problemet är? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 25 Juni , 2008 Rapport Share Postad 25 Juni , 2008 Hej Har ringt support på ss utan framgång flera ggr nu. Problemet är att jag helt plötsligt inte kan köra ss klienten. När jag kör programmet står bara " kan inte ansluta, vänlig försök senare" Har gjort systemåterställning, ominstallationer, povat utan brandvägg etc. Verkar som ngt prg på min dator som kör just ss klienten är skadad eller försvunnen. Andra bossklienter fungerar och även andra pokersidor som vanligt. Finns här ngn dataexpert som kan lista ut vad problemet är? Tack på förhand High Rollah? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundberg Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Är det någon som vet om pockertracker 3s HUD kommer funka till SVS snart? Eller om gametime+ kommer att funka till pt3 inom den närmsta framtiden? Vad borde man annars satsa på? Att köpa pt2 + gametime+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Är det någon som vet om pockertracker 3s HUD kommer funka till SVS snart? Eller om gametime+ kommer att funka till pt3 inom den närmsta framtiden? Vad borde man annars satsa på? Att köpa pt2 + gametime+? Kör PT2 så länge. När jag köpte PT3 fick man med PT2, vet inte om den dealen e kvar. Hursomhelst funkar pt2 + gt+ klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Kom på prisplats (25:e) i en turnering. Hur vet jag hur mycket jag vann? Står ju ingen stans...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Kom på prisplats (25:e) i en turnering. Hur vet jag hur mycket jag vann? Står ju ingen stans...? Det är inte så intuitivt, men lobbyn för turneringen öppnas genom dubbelklick i huvudprogrammets turneringslista, men i *samma fönster*, och med fliken 'bordsinfo' öppen, medan du vill titta på den andra fliken 'turneringsinfo'. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billnet Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Det är inte så intuitivt, men lobbyn för turneringen öppnas genom dubbelklick i huvudprogrammets turneringslista, men i *samma fönster*, och med fliken 'bordsinfo' öppen, medan du vill titta på den andra fliken 'turneringsinfo'. Nu ser jag, tack. Var där förut men såg inga priser. De visas kanske inte förrens turneringen är slut. Eller så var jag blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liddes Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Är det någon som fått någon återkoppling på problemet med att spelarnoteringarna blir tomma ibland? Jag har mejlat och påminnt men inte fått något svar från SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 f-n va trött jag blir på att behöva "lägga mörkar" Trots att det är ikryssat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 f-n va trött jag blir på att behöva "lägga mörkar" Trots att det är ikryssat!! Man kunde ju tro att de skulle fixa felet efter alla rapporter, men i stället händer det allt oftare. Det slutar väl med att alla får betala blinds och ingen spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Btw - om man vill använda minivy - måste man kryssa i INNAN man joinar bordet? Multitablar ju SnG´s och MTT´s och ibland missar jag att kryssa i "starta i minivy", går det då inte att få ner bordet till minivy när man väl satt sig?? Sjukt isf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 29 Juni , 2008 Rapport Share Postad 29 Juni , 2008 Btw - om man vill använda minivy - måste man kryssa i INNAN man joinar bordet? Multitablar ju SnG´s och MTT´s och ibland missar jag att kryssa i "starta i minivy", går det då inte att få ner bordet till minivy när man väl satt sig?? Sjukt isf... Stämmer bra, det går inte att byta vy på ett bord efter att du öppnat det. Minivy måste vara ikryssat före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts