Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Satt och tittade i lobbyn och såg att en duell-turnering pågick, den hade 29 startande. Hur funkar det? Slipper några spela första rundan? Eller hur balanseras det hela?

Yes det är någon som slipper, har hänt mig själv så jag vet.

Postad

Visst är det bra med utbud, men nu börjar det bli galet.

Sit-n-go:arna finns ju nu i 5-10-20-30personers. Därtill har även fixed och pot limit tillkommit. Ibland varianter av ovanstående i normal/snabb/blixt. + att vissa även finns som deepstack.

Det man vill spela tar ju bra mycket längre tid att få startat än innan. Där har ni dagens I-landsproblem.

Postad
Hur lång tid tar en cashout? Vet att det står 2-3 dagar, men brukar det vara 2 eller 3? :-) Snackar om cashout på mindre än 10k.

Det brukar komma in på fredag om man tar ut innan midnatt på onsdag... och tisdag om det är gjort under helgen!!!

• 2 weeks later...
Postad
Jag tycker riggen är kanon. gäller bara att lära sig den. Jag har aldrig fått så många fyrtal och färgstegar som där. Det lönar sig att dra mot monster

Nä, jag har aldrig sett så mycket fyrtal och färgstegar jag heller. Dessutom går det inte att bomma en hålstege om du har AJ eller AQ.

Postad
Nä, jag har aldrig sett så mycket fyrtal och färgstegar jag heller. Dessutom går det inte att bomma en hålstege om du har AJ eller AQ.

Hmmm

Glöm inte att om du sätter din hålstege så sätter FI sin färg el kåk:mad:

Postad
Jag försöker dra igång svs klienten, den laddar hem 3 st uppdateringar och sen dör klienten utan något meddelande?

Försökt under 3 dagar nu vid olika tillfällen !

Någon lösning?

Jag hade samma prob. Laddade ner prog. på nytt från SS hemsida, då funka det.

Postad
Jag hade samma prob. Laddade ner prog. på nytt från SS hemsida, då funka det.

Eller högerklicka på ss ikonen och markera "kör som administratör"

testat båda alt. men funkade inte endå...

Löst det genom återställning av OS och en ny inst.

TY ändå !

Postad
tjena!

jag undrar man kan använda gt+ eller PAhud till svs, har sökt lite ytligt men hittar inget om det. laddade hem gt+ idag men fick det inte till att funka med pt och hhconverter.

sök bättre, tusen som frågat samma! å ja det går