apekatt Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Satt och tittade i lobbyn och såg att en duell-turnering pågick, den hade 29 startande. Hur funkar det? Slipper några spela första rundan? Eller hur balanseras det hela? Yes det är någon som slipper, har hänt mig själv så jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Sedan upppdateringen av svenskaspel så flyttas inte mina "pokermarker" som jag har köpt tillbaka till Svenskaspel.se när jag loggar ut. De sitter fast i klienten och jag kan spela för dem men jag kan inte casha ut. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 18 Februari , 2008 Rapport Share Postad 18 Februari , 2008 Med början 2008 och Mårten Andersson i januari kör de med gästspelare och en bounty-turnering med 5% av prispotten till den spelare och det bord som slår ut gästen. Det blev tydligen ingen bounty på februarigästen Magnus Wislander: Magnus Wislander skrällvann sin egen turnering. Undrar hur man gör då? Får han sin egen bounty? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Visst är det bra med utbud, men nu börjar det bli galet. Sit-n-go:arna finns ju nu i 5-10-20-30personers. Därtill har även fixed och pot limit tillkommit. Ibland varianter av ovanstående i normal/snabb/blixt. + att vissa även finns som deepstack. Det man vill spela tar ju bra mycket längre tid att få startat än innan. Där har ni dagens I-landsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Hur lång tid tar en cashout? Vet att det står 2-3 dagar, men brukar det vara 2 eller 3? Snackar om cashout på mindre än 10k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berra8 Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Hur lång tid tar en cashout? Vet att det står 2-3 dagar, men brukar det vara 2 eller 3? Snackar om cashout på mindre än 10k. Det brukar komma in på fredag om man tar ut innan midnatt på onsdag... och tisdag om det är gjort under helgen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Hur lång tid tar en cashout? Vet att det står 2-3 dagar, men brukar det vara 2 eller 3? Snackar om cashout på mindre än 10k. För mig brukar det ta MINST 3, men det kan ju bero på banken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Det brukar komma in på fredag om man tar ut innan midnatt på onsdag... och tisdag om det är gjort under helgen!!! mm okej, tog ut i eftermiddags så lär väl ha dom på fredag då tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 JAG HATAR SVENSKA SPEL. varenda gång man har en bra hand vilken är mkt sällan så blir man rivrad... jag inser mina begränsningar när det gäller poker men det är riktigt sjukt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 finns det någon form av tracker eller databasprogram som är kompatibelt med SvS? vill ha lite statistik över mitt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aschenputtel Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 finns det någon form av tracker eller databasprogram som är kompatibelt med SvS? vill ha lite statistik över mitt spel. Pokertracker funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aschenputtel Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Hur i kan man inte klara av att programmera en jävla klient som klarar av att återansluta när anslutningen hoppar ner? Stars klient tex klarar ju det alldeles utmärkt. Boss klient suger verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Tömt min PT bas iår, men skulle vilja veta hur mycket jag tagit ut från SvS tott sen starten, finns det ngt smidigt sätt eller måste jag sätta mig ner och börja addera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sveos Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Jag tycker riggen är kanon. gäller bara att lära sig den. Jag har aldrig fått så många fyrtal och färgstegar som där. Det lönar sig att dra mot monster Nä, jag har aldrig sett så mycket fyrtal och färgstegar jag heller. Dessutom går det inte att bomma en hålstege om du har AJ eller AQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Speed Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Varfor fors penger inte over fran pokerklienten till kontot nar man loggar ut Nagon mer som har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheaten Postad 18 Mars , 2008 Rapport Share Postad 18 Mars , 2008 Nä, jag har aldrig sett så mycket fyrtal och färgstegar jag heller. Dessutom går det inte att bomma en hålstege om du har AJ eller AQ. Hmmm Glöm inte att om du sätter din hålstege så sätter FI sin färg el kåk:mad: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 Jag försöker dra igång svs klienten, den laddar hem 3 st uppdateringar och sen dör klienten utan något meddelande? Försökt under 3 dagar nu vid olika tillfällen ! Någon lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 Jag försöker dra igång svs klienten, den laddar hem 3 st uppdateringar och sen dör klienten utan något meddelande? Försökt under 3 dagar nu vid olika tillfällen ! Någon lösning? Jag hade samma prob. Laddade ner prog. på nytt från SS hemsida, då funka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Warfarin Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 Jag hade samma prob. Laddade ner prog. på nytt från SS hemsida, då funka det. Eller högerklicka på ss ikonen och markera "kör som administratör" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Jag hade samma prob. Laddade ner prog. på nytt från SS hemsida, då funka det. Eller högerklicka på ss ikonen och markera "kör som administratör" testat båda alt. men funkade inte endå... Löst det genom återställning av OS och en ny inst. TY ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Säkert har någon redan sagt detta i den här tråden men, GE OSS TIMEBANK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorparken Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Finns det frirullar på Svenska Spel? Frågan låter kanske lite dum, men det verkar ju som att svenska spel inte är som andra pokersidor, ingen bonus m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Finns det frirullar på Svenska Spel? Frågan låter kanske lite dum, men det verkar ju som att svenska spel inte är som andra pokersidor, ingen bonus m.m. Nej det finns det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 tjena! jag undrar man kan använda gt+ eller PAhud till svs, har sökt lite ytligt men hittar inget om det. laddade hem gt+ idag men fick det inte till att funka med pt och hhconverter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 tjena! jag undrar man kan använda gt+ eller PAhud till svs, har sökt lite ytligt men hittar inget om det. laddade hem gt+ idag men fick det inte till att funka med pt och hhconverter. sök bättre, tusen som frågat samma! å ja det går Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts