Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Hur menar du med öppna "D:/Program/Svenska%20Spels%20Poker/data/hand.html" manuellt?

Kan vara att inte FF fungerar med scripten som finns i loggarna.

 

Testa öppna KÖR(win+R) skriv:

Iexplore "D:/program/Svenska Spels Poker/data/hand.html"

 

Eller flytta på handhistorik mappen till samma enhet som du har windows installerat på.

 

My bad. Jag försökte ju öppna fel fil. Nu funkar det iaf att öppna history.html manuellt men problemet med SS-klienten kvarstår. Förut har alltså FF startats och history.html har öppnats när jag klickat på "Visa handhistorik" i poker-klienten. Nu öppnas som sagt history.html i notepad när jag klickar på samma knapp. Trots att .html inte är associerat till notepad utan till FF i windows.

 

Och jag har poker-klienten installerad på samma partition som windows. Allt har fungerat perfekt i alla tider tills för några dagar sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Skulle behöva lite hjälp. Vilket sätt är lättast för att föra över pengar till spelkontot? Om man har Nordea, är det då lättast att skaffa ett visakort? Eller internetbank?

 

Internetbanken funkar alldeles utmärkt och du måste ändå registrera ditt baknkonto hos SvS för att kunna ta ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får jag hela tiden lägga ut extra blinds på nl hold'em borden?

Exempel: sätter mig vid nytt bord, väljer att vänta in min tur och inte betala blinds på en gång. När det är min tur måste jag betala en extra blind!?

Exempel: blir stackad genom sjuk utdragning (såklart), och som grädde på moset krävs att jag betalar en halv blind sedan jag fyllt på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får jag hela tiden lägga ut extra blinds på nl hold'em borden?

Exempel: sätter mig vid nytt bord, väljer att vänta in min tur och inte betala blinds på en gång. När det är min tur måste jag betala en extra blind!?

Exempel: blir stackad genom sjuk utdragning (såklart), och som grädde på moset krävs att jag betalar en halv blind sedan jag fyllt på...

 

För att du satt ut innan du fyllde på... du kanske skulle sluta spela med 20bb inköpen så blir det inte så hela tiden? (20bb på 0.5 är ju verkligen nöten för rolig poker...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att du satt ut innan du fyllde på... du kanske skulle sluta spela med 20bb inköpen så blir det inte så hela tiden? (20bb på 0.5 är ju verkligen nöten för rolig poker...)

 

Ja, det tycker jag med. Men jag har bara 500 där, och jag tillåter mig inte att satsa mer än 1/50 (i detta fall går det inte så det får bli 20 kr inköp), och jag låter mig inte heller göra inköp (mer än dom ursprungliga hundra, som jag gjorde eftersom svenska spel inte har frirullar). Allt detta enligt min metod 'lägg aldrig en krona på poker'.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det tycker jag med. Men jag har bara 500 där, och jag tillåter mig inte att satsa mer än 1/50 (i detta fall går det inte så det får bli 20 kr inköp), och jag låter mig inte heller göra inköp (mer än dom ursprungliga hundra, som jag gjorde eftersom svenska spel inte har frirullar). Allt detta enligt min metod 'lägg aldrig en krona på poker'.

 

Har du spelat på svs i flera månader och är 400+? 500 räcker bra till 5 inköp på 100bb, är du vinnande är det slöseri med tid o fiska runt med 20bb. Shortstacks/lottobarn är pokerns avskum. Hoppas du rushar upp o kan köra med normala snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får jag hela tiden lägga ut extra blinds på nl hold'em borden?

Exempel: sätter mig vid nytt bord, väljer att vänta in min tur och inte betala blinds på en gång. När det är min tur måste jag betala en extra blind!?...

 

Har faktiskt aldrig hänt mig på de två år jag lirat på SvS.

 

 

Exempel: blir stackad genom sjuk utdragning (såklart), och som grädde på moset krävs att jag betalar en halv blind sedan jag fyllt på...

 

Är du helt säker på detta? Det händer inte mig om man inte missar en blind pga av att man losat stacken i utg eller BB så man blivit sitout. Men då kan man ju bara vänta till nästa gång man får BB om man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt aldrig hänt mig på de två år jag lirat på SvS.

 

 

 

 

Är du helt säker på detta? Det händer inte mig om man inte missar en blind pga av att man losat stacken i utg eller BB så man blivit sitout. Men då kan man ju bara vänta till nästa gång man får BB om man vill.

 

Säker är jag inte. Det kan nog tänkas att jag på något sätt gör fel i båda fallen. Men jag råkar bara ut för det på Svenska Spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något som är sjukt störande är att jag kan sitta och spela 4-5 bord och autoposta som jag gjort sedan hand 1 för att sedan få frågan om jag vill post blinds 15-20 min in i grindandet?? Detta händer samtidigt vid alla bord, trots att rutan för autopost blinds är iklickad vid samtiliga bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något som är sjukt störande är att jag kan sitta och spela 4-5 bord och autoposta som jag gjort sedan hand 1 för att sedan få frågan om jag vill post blinds 15-20 min in i grindandet?? Detta händer samtidigt vid alla bord, trots att rutan för autopost blinds är iklickad vid samtiliga bord.

 

Gammal bugg som dom inte verkar kunna fixa.. aningen weird..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du spelat på svs i flera månader och är 400+? 500 räcker bra till 5 inköp på 100bb, är du vinnande är det slöseri med tid o fiska runt med 20bb. Shortstacks/lottobarn är pokerns avskum. Hoppas du rushar upp o kan köra med normala snart!

 

Tack för att du inte önskar att jag gular :mrgreen:

Jag tog tre månaders paus från pokern, och nu när jag börjat igen har jag ingen bankrulle att tala om och spelar som en kratta, så risken finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den största frågan för mig är hur Svenska Spel kan välja Boss-klienten som är sjukt underutvecklad gentemot marknadsstandard imo. Det är sjukt att de som kommer in som en sen aktör på en redan mogen marknad inte har gjort en bättre marknadsundersökning och sett vad kunderna efterfrågar... Jisses!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den största frågan för mig är hur Svenska Spel kan välja Boss-klienten som är sjukt underutvecklad gentemot marknadsstandard imo. Det är sjukt att de som kommer in som en sen aktör på en redan mogen marknad inte har gjort en bättre marknadsundersökning och sett vad kunderna efterfrågar... Jisses!

 

BOSS är bäst, ingen tvingar dig att spela hos svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den största frågan för mig är hur Svenska Spel kan välja Boss-klienten som är sjukt underutvecklad gentemot marknadsstandard imo. Det är sjukt att de som kommer in som en sen aktör på en redan mogen marknad inte har gjort en bättre marknadsundersökning och sett vad kunderna efterfrågar... Jisses!

 

Jassåja, vad exakt är det Boss saknar som den stora marknaden i övrigt erbjuder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...