P-O Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Har problem med att importera omaha händer ftån svenska spel till Poker Tracker Omaha. Någon som har lösningen?? Jag misstänker att det inte finns stöd för detta, testa HH Converter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HookaHey Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Jag misstänker att det inte finns stöd för detta, testa HH Converter HH converter fungerar bra, men jag har betalat för PTO och vill gärna att det ska fungera. Det ska enligt utsago fungera med iPoker nätverket. iPoker använder sig av BOSS media och exakt samma HH fast på engelska. Så det borde rimligtvis fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 hur ska jag nu stilla mit spelberoende =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Uuuu va spännande :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doubleofaces Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 om resizable tables kommer ska jag jubla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 SvS stängde idag 03.00 för uppgradering. "Öppnar igen under eftermiddagen". Det har snart gått 12 timmar, och ännu inga klara besked om tidpunkt! och eftermiddagen är slut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HookaHey Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 om resizable tables kommer ska jag jubla. DÅ KOMMER JAG TJUTA AV LYCKA! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 HH converter fungerar bra, men jag har betalat för PTO och vill gärna att det ska fungera. Det ska enligt utsago fungera med iPoker nätverket. iPoker använder sig av BOSS media och exakt samma HH fast på engelska. Så det borde rimligtvis fungera. iPoker använder väl inte Boss Media? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HookaHey Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 iPoker använder väl inte Boss Media? Då har jag blandat ihop det iPoker=|IPN? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 och eftermiddagen är slut eller? Du kanske gillar att vänta till 18.00, eller du kanske inte spelar där alls? Klart det är uselt att inte kunna informera närmare om när uppgraderingen är slutförd! Om man får tro SvS' hemsida har ett tiotal personer loggat in, mne jag testade och det fungerar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Varför ska de uppdatera? Hoppas de gör den mindre grindarvänlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Jag tillbringar rätt mycket tid där. Har du tänkt på att det kanske är så att de inte vet när det kommer att vara färdigt. Så istället för att ange en tidpunkt som de kanske inte kan hålla så tänjer de på tidsbegreppet. Men det löser sig nog och alla kommer in så småningom när de är klara med uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 De håller ju på annars varje onsdag, 03-05.00. "Underhåll". Kanske blir det likadant kommande natt dessutom. Grindarvänlig? Det finns annars betydligt fler grinders på andra nätverk och siter, är min erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 De håller ju på annars varje onsdag, 03-05.00. "Underhåll". . DET vore ju tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Menade att de inte skulle göra den mer grinarvänlig. Dvs inte locka dit massa nötgrinders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Fan, får Managerzone vibbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Jag tillbringar rätt mycket tid där. Har du tänkt på att det kanske är så att de inte vet när det kommer att vara färdigt. Så istället för att ange en tidpunkt som de kanske inte kan hålla så tänjer de på tidsbegreppet. Men det löser sig nog och alla kommer in så småningom när de är klara med uppdateringen. Nej, antagligen vet de inte - men det borde de veta! Det finns knappast någon annan site som håller på så här och drar ut på tiden med uppgraderingar och liknande. Visst, det löser sig säkert och alla kommer in så småningom - jag tycker bara det är så irriterande med sådana som du som inte tål att andra klagar på saker som faktiskt är anmärkningsvärda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Visst, det löser sig säkert och alla kommer in så småningom - jag tycker bara det är så irriterande med sådana som du som inte tål att andra klagar på saker som faktiskt är anmärkningsvärda! Det är ok att klaga på så såna saker om man tycker att det är nått att klaga på. Men ta då om folk tycker att det borde finnas viktigare saker i livet att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 De tio inloggade är troligtvis några testare som säkerställer att uppgraderingen fungerar som den ska. Ska bli intressant att se vad som har ändrats. Finns det någonting ifrån Boss-nätet som inte SvS har än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
natuz Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Någon som vet om man måste skatta ev. vinst på svenska spel? Länk: http://www.svenskaspel.se/poker/ * Lite RP - QoS * lira inte på sp =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 De tio inloggade är troligtvis några testare som säkerställer att uppgraderingen fungerar som den ska. Ska bli intressant att se vad som har ändrats. Finns det någonting ifrån Boss-nätet som inte SvS har än? Hur är det med justerbara bord? Kan det va nått denna gång. Hoppas, hoppas, hoppas. Eller fyrfärgslek? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Står i turnerings listan på hemsidan att nästa turnering är klockan 19:30 så då borde dom vara klara i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
route66 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Hörde att dom överfört alla spelkonton till Statskassan (plus fonden för spelmissbrukare) så att alla kan få en fresh start. DET kan man kalla uppdatering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 boss nätverket uppdaterade nyligen sin klient. Det kom fyrfärgskortlek och en räknare som visar oddsen när det är all-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wamp_Wan_Wett Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 o bord uppe nu, kanske man kan börja hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts