Bryggkaffe Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Vad var det för mail du fick den 3:e December @Tag_H? Citera
Folke Rosvall Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 4 timmar sedan, säger soldado9 : Stnn surrade något att man måste besvara dom här frågorna titt som tätt? Vet inte om det bara är spekulationer eller om det ligger nåt i det Jag vill minnas att jag för några år sedan drabbades av ett antal påpekanden om att mitt spelande var i riskzonen. Jag brydde mej inte utan spelade vidare. Men så småningom tröttnade jag och klickade på något som hette självtest eller vad det nu var. Då försvann alla påpekanden. Sen dess har jag inte hört av dom. Skönt. Citera
ölkaka Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) 7 timmar sedan, säger Tag_H : Har snittat 120-150 tim/mån Vissa veckor mindre vissa större toppar. Har haft lite för mycket tid under en period som tyvärr snart är slut, därför retar det mig ännu mer, att de bara sänker tiderna utan förvarning. Det har varit ett bra sätt att hålla rutiner Fick en liknade skit på unibet. Låg 170k+ för i år i augusti , torska 40k på nl200/100 ger mig en förlustgräns på 12k. Fyfan. Insättningsgräns hade man ändå kunnat jobba med men att inte kunna förlora 5-10inköp är fucked. -"Vi är oroliga för din ekonomi" - Men jag är ju fortfarande pluss så den har ju inte påverkats negativt. - Ja vi ser det men våra guidelines är såhär för att vi är oroliga över din ekonomi - Facepalm Ja om jag hade spelat heltid så hade detta gjort den värre haha Redigerad 1 timme sedan av ölkaka Citera
Recommended Posts