YallaSvenne Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Skämtar de med en! Det är just nu 9 minuters väntetid på att logga in!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
df_df Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Skämtar de med en! Det är just nu 9 minuters väntetid på att logga in!!!! Jag väntade de 9 minuterna på att komma först i kön å då står det du e redan inloggad kontakta support kul bara att ställa sig sist igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bloop Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag ska fan ha tillbaka min bigblind. Sådeså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Svenska Spels klient har haft problem har haft stora problem i några veckor nu. Stor crash nu mellan 9 och 9.30 och som jag förstått det blev alla utkastade. Själv blev jag utkastad med set på flop i pot om 300 när jag bettat pot.. Nu får SvS agera för stabilitet... eller i vart fall köra rakefritt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cluelessrookie Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Hmmm...verkar vara nåt större skit än bara SvS. Min TpTest visar typ noll bandbredd. En massiv DoS attack nånstans månne. Cluelessrookie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cluelessrookie Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Nu är intenet ok igen. TpTest tillbaka på 7.5Mbit och SvS uppe. Cluelessrookie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mobydick Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Exakt samma skit.Vänta 10 min på att få logga in för att få veta att man redan är inloggad,sedan då man loggar ut och ska starta om så säger skiten att nåt jävla boss media skrot redan körs och då måste man starta om datorjäveln innan man får vänta 10 satans minuter till. Jag spelade på den där jävla skitsajten fram till i sommar då jag tröttnade på skiten,mest på grund av att om man satt vid ett bra bord och tappade linan så hade man aldrig kvar platsen utan det var bara att börja leta nya bord. Nu hare gått mer än ett satans halvår och man kan väl konstatera att allt är sämre än någonsin men så blir det väl när monopol skyddade idioter ska göra nåt. fast å andra sidan så tror jag att jag alltid slutar spela på ett ställe för att skiten funkar så satans dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Va händer nu då? Jag spelade en turnering och när jag kunde logga in igen var jag utslagen. Får man pengarna tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cluelessrookie Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag tror inte detta var SvS fel. Det verkar som det vara något större. Jag kunde tex inte ens pinga svd.se eller dn.se Cluelessrookie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
df_df Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Jag tror inte detta var SvS fel. Det verkar som det vara något större. Jag kunde tex inte ens pinga svd.se eller dn.se Cluelessrookie mend et kudne jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cluelessrookie Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 När? Tänk på att "allting kom tillbaka" runt 21.35 - 21.40. Efter det var det bara typ 6000 som samtidigt försökte logga in med fet-kö som resultat. Mellan 20.52 och 21.14 körde jag TpTest och fick typ 150kbit/s och långa svartstider. 21.46 körde jag igen med normala 7.5 Mbit. Nu vet jag inte vart SvS har sin server och vart problemet var, men det var inte bara lokalt SvS som hade problem. Du bor i Älmhult och det kan skilja i routing. Cluelessrookie mend et kudne jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
df_df Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 När? Tänk på att "allting kom tillbaka" runt 21.35 - 21.40. Efter det var det bara typ 6000 som samtidigt försökte logga in med fet-kö som resultat.Mellan 20.52 och 21.14 körde jag TpTest och fick typ 150kbit/s och långa svartstider. 21.46 körde jag igen med normala 7.5 Mbit. Nu vet jag inte vart SvS har sin server och vart problemet var, men det var inte bara lokalt SvS som hade problem. Du bor i Älmhult och det kan skilja i routing. Cluelessrookie Okej för jag satt på nätet å hade tillgång till alla sidor plus andr apokerklienter under hela tiden svenska låg nere från första pausen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berrabb Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Svs har ju en spärr på att man inte kan logga in imon 30-60sec om precis varit inloggad och inte loggat ut korrekt. Dock hade dom massor av problem och connection bröts ett flertal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 För mig är det ett mirakel att man spelar på Svenska Spel. Ni får skylla er själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 För mig är det ett mirakel att man spelar på Svenska Spel. Ni får skylla er själva! Explain. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Hallå. Har ett problem, ikväll när jag skulle logga in, så stängs klienten ner direkt. Alltså; jag loggar in, för över pengar, kommer till lobbyn. Då efter några sekunder stängs bara programmet ner, förutom den där lilla irriterande rutan om spelgränser. Någon som har nån ide vad detta kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suxxor Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Nedrans Svenska spel!! Jag har suttit i 2 timmar o kämpat mot tilt demonerna och tagit mig till finalbordet i en mtt, som nr 3 i marker. Då helt plötsligt då jag har QQ o lockat med mig en lågstackare så avbryts turneringen och jag ska få tillbaka insattsen. HATAR SS !!!!!! Sen så låter dom andra turneringar startas även fast dem har problem. Och en del kördes vidare medans vissa avbröts mycket mysko site det där. jaja, ha en bra dag alla ni andra! TILLÄGG: Wow fick betalt för en tredje plats efter lite klagomål hos ss helt makalöst, var helt säker på att jag bara skulle få 100+10 tillbaka ! Det kanske inte är en så dålig site ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BaadBoooy Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Nedrans Svenska spel!! Jag har suttit i 2 timmar o kämpat mot tilt demonerna och tagit mig till finalbordet i en mtt, som nr 3 i marker. Då helt plötsligt då jag har QQ o lockat med mig en lågstackare så avbryts turneringen och jag ska få tillbaka insattsen. HATAR SS !!!!!! Sen så låter dom andra turneringar startas även fast dem har problem. Och en del kördes vidare medans vissa avbröts mycket mysko site det där. jaja, ha en bra dag alla ni andra! TILLÄGG: Wow fick betalt för en tredje plats efter lite klagomål hos ss helt makalöst, var helt säker på att jag bara skulle få 100+10 tillbaka ! Det kanske inte är en så dålig site ändå Tur hade du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Hur är motståndet på 2.5/5 nivån (i jämnförelse med de lägre nivåerna alltså)? vet inte om jag ska fortsätta på 1/2 eller bygga rulle och köra 2.5/5.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aka_thn Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 finns det något program typ, Pokertracker eller PokerOffice som fungerar med Svenska spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibsa Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Inte direkt men det finns ett handconverter program så man kan importera händerna i PO om jag minns rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Ja någon som har fått rätt på det med PT och Gametime till SvS kan gärna adda mig på msn då jag behöver lite hjälp med det.. Har läst igenom hela tråden med får inte rätt på det! =/ tobias_engdahl@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ettkorv Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Ja någon som har fått rätt på det med PT och Gametime till SvS kan gärna adda mig på msn då jag behöver lite hjälp med det.. Har läst igenom hela tråden med får inte rätt på det! =/ tobias_engdahl@msn.com det ska inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Och hoppas det aldrig kommer att funka heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Söker du på samma dator som du spelat på? Har noterat att om jag lirar på min laptopp så finns inte HH när jag söker via den stationära och vice versa. Jag spelar på samma datorn hela tiden. På brorsans acc så funkar HH så det är lite märkligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts