Rossolimo Postad 6 April , 2017 Rapport Postad 6 April , 2017 Någon som vet hur man rapporterar spelare? Jävla kioskmongon som sitter i chatten och skriver vad de har när det fortfarande är 6-7 spelare i handen. Citera
WannaSeeMyPig Postad 6 April , 2017 Rapport Postad 6 April , 2017 [quote=Rossolimo;1866717]Någon som vet hur man rapporterar spelare? Jävla kioskmongon som sitter i chatten och skriver vad de har när det fortfarande är 6-7 spelare i handen.[/quote] Jag har rapporterat solklar collusion/kompisspelande utan att de vidtog någon åtgärd så tvivlar på att de gör något i ditt läge heller. Citera
DonnieDarko1 Postad 7 April , 2017 Rapport Postad 7 April , 2017 [IMG]https://i.gyazo.com/702ec15e59362d78d7172bba1b31a797.png[/IMG] Någon annan som får upp den här jävla satans helvetesrutan en gång i timmen FORTFARANDE? EDIT: Ser nu att det t o m står "Anslutnings fel". Inte ens det... Citera
Folke Rosvall Postad 7 April , 2017 Rapport Postad 7 April , 2017 [quote=DonnieDarko1;1866729][IMG]https://i.gyazo.com/702ec15e59362d78d7172bba1b31a797.png[/IMG] Någon annan som får upp den här jävla satans helvetesrutan en gång i timmen FORTFARANDE?[/quote] Jag beklagar att många har drabbats av störningar, men för balansens skull vill jag nämna att jag har spelat många timmar om dagen sedan klienten öppnades den 2 mars och jag har aldrig sett skylten. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 7 April , 2017 Rapport Postad 7 April , 2017 Har försökt spela några sessions för att testa klienten. Varit tvungen att ge upp varje gång då borden fryser eller så blir jag disconnectad. Sjukt att det inte ens går att spela. Testade med nätverkssladden direkt in i datorn nu också, gjorde inte saken bättre... Hade de lyckats få skiten stabil nog att spela på och inte låsa ens pengar i cyberspace en vecka så tycker jag dock klienten hade varit likvärdigt dålig mot tidigare. :cry: Citera
rasmus88 Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 Hur många gånger behöver ni klicka på ett bord innan det öppnas? 5-10 aggressiva klick snittar jag på. Citera
mpee Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 [quote=rasmus88;1866736]Hur många gånger behöver ni klicka på ett bord innan det öppnas? 5-10 aggressiva klick snittar jag på.[/quote] Haha nått liknande här. Även införskaffat en till skärm till för att kunna 5-tabla och öppna nya bord utan att allt blir en enda röra. Citera
Luna Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 Hur funkar det att spela från Sydamerika just nu? Nån som vet? Citera
BOGiS Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 Vad tröttsamt det är med det där meddelandet om anslutnings fel och så måste man logga in igen Citera
betherenow Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 [quote=Luna;1866744]Hur funkar det att spela från Sydamerika just nu? Nån som vet?[/quote] Det har funkat "fint" (också haft vissa problem med anslutningen, men det verkar ju vara fallet varän en håller hus) för mig, har lirat från Peru och Ecuador nu på sistone Mvh Citera
Kokosnöten Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 Men det har väl varit fler "anslutnings fel" idag än tidigare? Citera
Luna Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 [quote=betherenow;1866747]Det har funkat "fint" (också haft vissa problem med anslutningen, men det verkar ju vara fallet varän en håller hus) för mig, har lirat från Peru och Ecuador nu på sistone Mvh[/quote] Perfekt, tack för svar. Citera
DonnieDarko1 Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 Förresten, jag ringde supporten igår angående den ihållande anslutningsfel-rutan. Enligt personen jag talade med så "var jag den enda som antagligen har det felet". Det medgavs dock att "i början hade vi lite problem med det där, men nu ska det vara löst". Jag hoppas inte på någonting här nu; men ni som har samma problem: Ring till supporten så att dom FATTAR att jag inte är själv om felet. Jag har testat flertalet datorer och olika anordningar. Övriga sajter fungerar felfritt. Citera
frillo Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 [quote=DonnieDarko1;1866752][SIZE="4"][SIZE="3"][B]Förresten, jag ringde supporten igår angående den ihållande anslutningsfel-rutan. Enligt personen jag talade med så "var jag den enda som antagligen har det felet"[/SIZE][/B][/SIZE]. Det medgavs dock att "i början hade vi lite problem med det där, men nu ska det vara löst". Jag hoppas inte på någonting här nu; men ni som har samma problem: Ring till supporten så att dom FATTAR att jag inte är själv om felet. Jag har testat flertalet datorer och olika anordningar. Övriga sajter fungerar felfritt.[/quote] Jag var i kontakt med dom igår angående samma sak och jag var den enda som hade det problemet med.:lol: Citera
BOGiS Postad 8 April , 2017 Rapport Postad 8 April , 2017 [quote=frillo;1866754]Jag var i kontakt med dom igår angående samma sak och jag var den enda som hade det problemet med.:lol:[/quote] haha ... vilka nötter ... det är fan humor på hög nivå Citera
Folke Rosvall Postad 9 April , 2017 Rapport Postad 9 April , 2017 [quote=BOGiS;1866755]haha ... vilka nötter ... det är fan humor på hög nivå[/quote] Ni kanske pratade med olika personer? Citera
BOGiS Postad 9 April , 2017 Rapport Postad 9 April , 2017 [quote=Folke Rosvall;1866758]Ni kanske pratade med olika personer?[/quote] Vad pratar du om? SVS bör ju samköra information som kommer in för att få en överblick över läget. Uppenbarligen sitter nötter där på eget hörn så att säga och ger ut skev information. Lekstuga ! Citera
GTOBåten Postad 9 April , 2017 Rapport Postad 9 April , 2017 Någon som lyckats få Placemint eller liknande mjukvara för att automatiskt få till storleken på borden att fungera på nya klienten? Citera
Xeinstein Postad 9 April , 2017 Rapport Postad 9 April , 2017 [quote=Folke Rosvall;1866730]Jag beklagar att många har drabbats av störningar, men för balansens skull vill jag nämna att jag har spelat många timmar om dagen sedan klienten öppnades den 2 mars och jag har aldrig sett skylten.[/quote] Händer titt som tätt, minst 3-5 ggr om dagen. Och snygg särskrivning av dem, ha ha! Citera
Xeinstein Postad 9 April , 2017 Rapport Postad 9 April , 2017 [quote=Luna;1866744]Hur funkar det att spela från Sydamerika just nu? Nån som vet?[/quote] Funkar bra härifrån Brasilien, förutom att klienten är kass då. Citera
Xeinstein Postad 9 April , 2017 Rapport Postad 9 April , 2017 [quote=DonnieDarko1;1866752]Förresten, jag ringde supporten igår angående den ihållande anslutningsfel-rutan. Enligt personen jag talade med så "var jag den enda som antagligen har det felet". Det medgavs dock att "i början hade vi lite problem med det där, men nu ska det vara löst". Jag hoppas inte på någonting här nu; men ni som har samma problem: Ring till supporten så att dom FATTAR att jag inte är själv om felet. Jag har testat flertalet datorer och olika anordningar. Övriga sajter fungerar felfritt.[/quote] Beklagligt att de sitter och blåljuger. De måste verkligen tro att pokerspelare är lättlurade idioter. Själv har jag i åtskilliga mail påtalat problemet. Citera
BlackSmp Postad 10 April , 2017 Rapport Postad 10 April , 2017 De borde istället säga "det är första gången som jag hör talas om det felet.." Att påstå att någon "sannolikt är ensam" om ett fel är dumt eftersom de inte har en aning om hur det är. Citera
BOGiS Postad 10 April , 2017 Rapport Postad 10 April , 2017 [quote=BlackSmp;1866770]De borde istället säga "det är första gången som jag hör talas om det felet.." Att påstå att någon "sannolikt är ensam" om ett fel är dumt eftersom de inte har en aning om hur det är.[/quote] med sitt verbala uttrycket gör dom en logisk kullerbytta och helt plötsligt kan dom negligera problemet... Citera
Timmitheman1 Postad 10 April , 2017 Rapport Postad 10 April , 2017 Har HUD's blivit förbjudna på SvS? Citera
Isildoor Postad 10 April , 2017 Rapport Postad 10 April , 2017 [quote=BlackSmp;1866770]De borde istället säga "det är första gången som jag hör talas om det felet.." Att påstå att någon "sannolikt är ensam" om ett fel är dumt eftersom de inte har en aning om hur det är.[/quote] Såg en kommentar från en representant på SVS angående en fråga på deras facebooksida, han påstår att de istället för ett forum har en lista där de skriver upp ALLA buggar som rapporterats in. Så kan de lättare hålla ordning på alla buggar sa han ungefär, jojo, man får ruskigt fina vibbar av deras kommunikation. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.