Bakdörr Postad 10 Mars , 2017 Rapport Postad 10 Mars , 2017 Nog rekordplus idag och ändå back 50k. heja heja Citera
minibiff Postad 10 Mars , 2017 Rapport Postad 10 Mars , 2017 Hur går det för minibiff? Haha fortfarande åt helvete... Dessutom har jag väntat i typ 1h på att få in pengarna på kontot, aja det löser sig väl. Citera
Bitcorn Postad 10 Mars , 2017 Rapport Postad 10 Mars , 2017 Mina dineros har vart spårlöst försvunna i ca 3-4h nu. Visste att skiftet skulle bli kasst, som vanligt när det gäller Svenska Spel, men det här är fan riktigt mycket sämre än vad man någonsin hade kunnat föreställa sig. Någon annan som stör sig på att det finns 3 små knappar och inte en stor? Svårt att se snabbt vilken pos man sitter i vid multitablande. Sen en riktigt irriterande bugg som gör att min ikon för tidsbank och siffror för stack försvinner på vissa bord ibland. Så man får bara två kort och sen agera efter det. Katastrof, jävla pissluffare. Citera
pulverpysen Postad 10 Mars , 2017 Rapport Postad 10 Mars , 2017 Vågar man ens lira mer? Rullen tar ju slut oavsett hur mkt man vinner. Noll info får man dessutom, igår hade de iaf en popup på hemsidan som sa att det var fördröjningar med utbetalningar. Citera
simon1583 Postad 10 Mars , 2017 Rapport Postad 10 Mars , 2017 I nuläget kommer inte cash in efter bust som ITM i MTT. Det är, för att vara ärlig, helt horribelt att den här klienten har gått igenom och nu hanterar miljontals kronor. Hur i hela friden ska man kunna lita på att andra vitala bitar i en pokerklient är korrekt programmerade? Citera
kevva Postad 10 Mars , 2017 Rapport Postad 10 Mars , 2017 någon som har fått igång poker appen på android? har en sony xperia x men det står bara att det inte går att öppna filen när man ska installera. Citera
margav Postad 10 Mars , 2017 Rapport Postad 10 Mars , 2017 Nu är det väl dags att göra något SvS! Stäng ner skiten till allting är fixat eller ännu bättre, gör en pudel. Byt tillbaka till gamla klienten omgående innan ni tappar alla spelare. Citera
checkfold Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 någon som har fått igång poker appen på android? har en sony xperia x men det står bara att det inte går att öppna filen när man ska installera. På min mobil laddade den ner den som text-fil (.txt som ändelse) så jag fick döpa om den till .apk Citera
SvSklient Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 Helt otroligt? tänkte gå in från utlandet nu på morgonen 09,00 här. står det är 283 spelare online men det finns inga CG bord som är igång? AVGÅ JÄVLA PISSLUFFARE Citera
medini89 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 [quote=SvSklient;1865649]Helt otroligt? tänkte gå in från utlandet nu på morgonen 09,00 här. står det är 283 spelare online men det finns inga CG bord som är igång? AVGÅ JÄVLA PISSLUFFARE[/quote] haha samma här.. inte ens tomma bord, klienten fortsätter imponera! Citera
Folke Rosvall Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 Information från Svenska Spel: "För tillfället kan vissa utköp från kontantspelsbord ha en fördröjning tills de automatiskt landar på spelkontot. Vi arbetar hårt för att lösa detta och under tiden kommer kontantspelsborden att vara stängda men vi hoppas öppna så fort som möjligt." Citera
BlackSmp Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 Alltså... hur lite har de testat. Och varför finns inte denna information tillgänglig i lobbyn? Citera
Folke Rosvall Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 [quote=Folke Rosvall;1865651]Information från Svenska Spel: "För tillfället kan vissa utköp från kontantspelsbord ha en fördröjning tills de automatiskt landar på spelkontot. Vi arbetar hårt för att lösa detta och under tiden kommer kontantspelsborden att vara stängda men vi hoppas öppna så fort som möjligt."[/quote] Den här informationen kommer från deras website om man klickar på kundservice. Den borde naturligtvis också finnas i deras lobby. Citera
HwardShore Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 Höjer raken massivt på den nivån jag spelar som mest, "lånar" 35k under oklar tid framöver... En eller två rakefria veckor hade du varit en trevlig kompensation TYYY! Citera
BlackSmp Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 [quote=Folke Rosvall;1865653]Den här informationen kommer från deras website om man klickar på kundservice. Den borde naturligtvis också finnas i deras lobby.[/quote] Om de har ett äkta kundintresse så gör de denna information så lättillgänglig som möjligt genom att visa den så snabbt som möjligt i lobbyn. Men den är bara fylld av reklam för deras produkter. Nu är jag så less på deras klantighet och dåliga produkter så att jag tömmer mitt spelkonto och lämnar dem. Jag spelar för nöjet och vill inte tillbringa tiden med en plattform och produkt som gör mig frustrerad varje gång jag öppnar den. Jag sitter på en Mac och när kundtjänst inte klarar av att förstå skillnaden mellan Mac eller PC och svarar uppåt väggarna så ger jag upp. Det finns enstaka undantag men de flesta på kundtjänst begriper ingenting om Mac och gissar istället för att erkänna att de inte vet. Så jag letar upp en ny plattform för mitt nöjesspelande. Det beror fullständigt på SvS kundtjänst och deras plattform. Citera
margav Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 [quote=BlackSmp;1865652]Alltså... hur lite har de testat. Och varför finns inte denna information tillgänglig i lobbyn?[/quote] Jag ställde också den frågan till supporten och fick till svar "självklart har vi testat". Håller med dig, vad är det dom testat? Att logga in i klienten från olika plattformar. Läste på lotteriinspektionens hemsida. Deras uppdrag är att arbeta för en sund och säker spelmarknad. Eftersom Svs varken är sund eller säker idag borde dom agera och stänga ner sajten till allt är fixat. Som många sagt är ju informationen undermålig, informera på alla kanaler ni har tillgång till. Hemsida, i pokerklienten, via mail mm. Brist på information är aldrig bra, ju större problem man har desto viktigare med information, och den ska inte komma en gång i veckan utan flera gånger per dag med uppdaterad status. Vad har vi löst, vad jobbar vi på nu, vilken prognos har vi när vi tror att det är helt klart mm. Dom har ju fortfarande inte lyckats få tillbaka pengarna till kontot, det saknas flera tusen. Vad beror det på? Hur svårt kan det va? Eller är det så att dom helt enkelt inte vet vilka insatser som ska tillbaka till respektive konto? Citera
pellesvanshård Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 Mailar ni svs och informerar om hur mycket som saknas på era konto? Har själv inte gjort det för trodde det skulle vara tillbaka idag vilket det uppenbarligen inte är. Citera
lolimon Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 Enligt supporten så har pengarna "fastnat" i pokerklienten och de arbetar för att kunna betala ut pengarna som saknas till ens spelkonto, men det kunde dröja till på måndag. Vilken jävla soppa om de ska justera balansen för de tusentals-spelare som under gårdagskvällen spelat och inte fått sina pengar när de lämnat borden/turneringar. Hoppas verkligen de har koll på hur mycket de har "lånat" och betalar tillbaka med någon form av ränta:ola: Är ju helt uppenbart nu att lanseringen av nya klienten inte testats nog, det här är ingen liten bugg. Citera
DonnieDarko1 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 [IMG]https://s27.postimg.org/z4wh7nx0j/Screen_Shot_03_11_17_at_10_25_AM.png[/IMG] Nu vet jag inte vad Unibet har legat på för plats senaste halvåret. Jag minns dock att Svenska Spel låg betydligt högre än 20:e plats. Och gapet lär ju öka får man anta... (Siffran längst till höger representerar 'Daily average: Players online/week.) Citera
margav Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 [quote=DonnieDarko1;1865661][IMG]https://s27.postimg.org/z4wh7nx0j/Screen_Shot_03_11_17_at_10_25_AM.png[/IMG] Nu vet jag inte vad Unibet har legat på för plats senaste halvåret. Jag minns dock att Svenska Spel låg betydligt högre än 20:e plats. Och gapet lär ju öka får man anta... (Siffran längst till höger representerar 'Daily average: Players online/week.)[/quote] Hur är Unibet att spela på? Jag spelade på 888 och NetBet poker igår. Det var helt ok. Mycket trafik och många bord att välja på. Citera
FishFTW Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 Det känns väl kanske som det är dags för något högsta höns på svs/poker att kliva ner från tronen snart? Vilken jävla parodi. Så mycket inkompetens. Undra hur många test-timmar dom hade på clienten innan release. 1 timme HU kanske.. Citera
Folke Rosvall Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 [quote=BlackSmp;1865656]Nu är jag så less på deras klantighet och dåliga produkter så att jag tömmer mitt spelkonto och lämnar dem.[/quote] Jag tycker att du ger upp för lätt. Vi kommer att sakna dej på Svenska Spel. En ny klient kan drabbas av barnsjukdomar och jag tycker att vi kan ge dom lite tid att fixa allt. Jag håller med om att kundservicen kunde vara bättre, men jag hoppas att du omprövar ditt beslut. Citera
Mark10 Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 [quote=sulla;1865458][url]http://forum.assopoker.com/463-lottomatica-it-poker/115094-official-problemi-tecnici-del-client-disconnessioni-inchiodate-stallo-tornei-etc[/url] [url]https://translate.google.se/?hl=sv[/url] Finns en 112 sidor lång tråd om buggar mm...[/quote] Buggar med pengar som inte återförs till spelkontot är kända sedan tidigare vad jag kan förstå av att bara läsa första sidan med forumposter från i höstas på det italienska forumet. Svs kanske borde gjort lite research innan dom köpte klienten. Och sen testkört den... Citera
Folke Rosvall Postad 11 Mars , 2017 Rapport Postad 11 Mars , 2017 Klockan är redan över 11 och cash game-borden är fortfarande inte öppna. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.