DonnieDarko1 Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Tack. Tror du det som är spelat loggas då? Om du får gissa Klonkat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Dött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baruka Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Dött? Stämmer bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
foogel Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Dött? yes box Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Men som nu: Min polare sitter i Serbien med VPN och lirar. Lite kul att han fick sitta kvar på alla bord och vänta in alla som loggades ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Klonkat eller? Njaa, klonk va att ta i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schdefan Postad 7 December , 2015 Rapport Share Postad 7 December , 2015 Funderar på att testa vingarna på en ny sajt då jag känner att jag behöver lite "miljöombyte".. Är värdet fortfarande bra på SVS på nivåerna iaf upp till 2/4? Och hur funkar klienten nu för tiden? Buggar den mycket fortfarande? Andra alternativet är ju 888 som verkar vara ganska fiskigt fortfarande. Någon med erfarenhet av diverse sajterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nioh87 Postad 7 December , 2015 Rapport Share Postad 7 December , 2015 Jag spelar /1 mestadels lite /2 och värdet är helt okej . Jag tycker klienten funkar bra, buggar sällan för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 7 December , 2015 Rapport Share Postad 7 December , 2015 Jag spelar /1 mestadels lite /2 och värdet är helt okej . Jag tycker klienten funkar bra, buggar sällan för mig. Hej troll-Niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sleew Postad 22 September , 2016 Rapport Share Postad 22 September , 2016 Uppdatering av klienten idag. Blev lite intresserad av vad det kan vara som är ändrat. Finns det någon lista på detta någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 22 September , 2016 Rapport Share Postad 22 September , 2016 Kan inte öppna klienten längre, någon som har liknande problem? "Det går inte att ansluta. Försök igen senare..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medriggad1 Postad 22 September , 2016 Rapport Share Postad 22 September , 2016 Har samma problem. Ingen som vet något om hur länge det ligger nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guldbyxorna Postad 22 September , 2016 Rapport Share Postad 22 September , 2016 Jag kommer in utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvS Postad 22 September , 2016 Rapport Share Postad 22 September , 2016 Kan inte öppna klienten längre, någon som har liknande problem? "Det går inte att ansluta. Försök igen senare..." Har samma problem här. Ska tilläggas att jag spelar från en Mac Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rudolf54 Postad 22 September , 2016 Rapport Share Postad 22 September , 2016 pratade med supporten via chatt innan de stängde vid 19. problemet gäller för Mac och de hade ingen aning om när det skulle vara löst... mycket problem med pokerklienten för SV spel känns det som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medriggad1 Postad 22 September , 2016 Rapport Share Postad 22 September , 2016 Skönt avslappnade svs. Ingen stress. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sleew Postad 23 September , 2016 Rapport Share Postad 23 September , 2016 Antar att problemet kom i samband med uppdateringen. Då vet vi vad dom ändrade då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 23 September , 2016 Rapport Share Postad 23 September , 2016 Har det varit nån action på 200/400 HiLo i år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 23 September , 2016 Rapport Share Postad 23 September , 2016 Har det varit nån action på 200/400 HiLo i år ? Kanske 1-2ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 September , 2016 Rapport Share Postad 23 September , 2016 Hur funkar det om man har kvalat in till SM och kör ett till kval och klonkar ett paket? Får man smet, eller turneringsmarker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 23 September , 2016 Rapport Share Postad 23 September , 2016 Har för mig att jag fick turneringsmarker förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 24 September , 2016 Rapport Share Postad 24 September , 2016 Det funkar så här.. Har du anmält dig till SM med pengar så får du pengar om du kvalar in igen. Kvalar du in och sen kvalar in igen så får du turneringsmarker. Därför kan du alltid köpa in dig för pengar sen när du fått pengar för att du har kvalat in så avreggar du dig om du nu inte vill spela. (syftar på andra kval) Ett år så fick jag turneringsmarker trots att jag köpte in mig för kontanter men efter ett mail så fick jag pengar istället. Det kan variera just med SM-kvalet eftersom man hamnar i en "kvalificerad grupp" innan man flyttas över men generellt sett gäller jag skrev ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 24 September , 2016 Rapport Share Postad 24 September , 2016 Det funkar så här.. Har du anmält dig till SM med pengar så får du pengar om du kvalar in igen. Kvalar du in och sen kvalar in igen så får du turneringsmarker. Därför kan du alltid köpa in dig för pengar sen när du fått pengar för att du har kvalat in så avreggar du dig om du nu inte vill spela. (syftar på andra kval) Ett år så fick jag turneringsmarker trots att jag köpte in mig för kontanter men efter ett mail så fick jag pengar istället. Det kan variera just med SM-kvalet eftersom man hamnar i en "kvalificerad grupp" innan man flyttas över men generellt sett gäller jag skrev ovan. det var som fan! tack för info! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sleew Postad 24 September , 2016 Rapport Share Postad 24 September , 2016 http://www.igamingbusiness.com/news/svenska-spel-boost-interactive-poker-igt-extension Läste detta nyss, kanske är intressant för vissa. Under the agreement, IGT will enhance the Swedish firm’s multichannel suite of poker games across desktop, mobile and tablet with a new graphical interface, new game formats and tournament variations IGT will introduce its US patent-pending ‘Poker Challenge’ tournament format as well as ‘Character-Based Cash Tables’. “For a decade now, Svenska Spel has successfully worked with IGT to offer the Swedish public a fun and safe interactive poker product,” Svenska Spel chief executive Lennart Käll said. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts