narcissist Postad 3 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2013 Ursäkta dåligt sök, MEN: fungerar HEM2 på SNGs och turneringar? För mig gör det inte det nämligen. Åtminstone inte på några fulsngs, för övrigt med dyr rake, jag testade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MuCkMyL1f3 Postad 3 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2013 Det är en stor gåta för mig varför det är rake på vissa sattar medan andra är rake-fria? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlackSmp Postad 5 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2013 Ursäkta dåligt sök, MEN: fungerar HEM2 på SNGs och turneringar? För mig gör det inte det nämligen. Åtminstone inte på några fulsngs, för övrigt med dyr rake, jag testade. Jag vet inte hur det är för HEM2 men HUD:en för PT4 fungerar numera på SvS SnG iom senaste releasen (av PT4) så något har hänt eftersom detta inte fungerat tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 5 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2013 Jag vet inte hur det är för HEM2 men HUD:en för PT4 fungerar numera på SvS SnG iom senaste releasen (av PT4) så något har hänt eftersom detta inte fungerat tidigare. Jag har alltid tyckt att PT4 är krångligare och där fungerar det som du säger när jag testade en trial nu. I HEM2 däremot får jag inte ens in några turneringshänder trots att cash är helt i sin ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 5 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2013 Sen undrar jag om det går att göra backup på färgmarkeringarna? +1, någon? hos stars lagras väl denna infon i en profilmapp online men vill minnas att jag inte såg några färgkoder n'är jag loggade in från annan burk. hittar inte heller vilken fil det skulle kunna tänkas vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baruka Postad 6 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2013 Någon mer som förlorar signal med Svenska Spel? Även att bord stängs ner lite sådär random när jag spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 6 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2013 hos stars lagras väl denna infon i en profilmapp online men vill minnas att jag inte såg några färgkoder n'är jag loggade in från annan burk. hittar inte heller vilken fil det skulle kunna tänkas vara. alternativ - spelarnoteringar sen ser du, sparas lokalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Hur fungerar tidsbanks-systemet? När återfylls ens tidsbank? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Någon mer som förlorar signal med Svenska Spel? Även att bord stängs ner lite sådär random när jag spelar? För att citera Svenska Spel i den frågan: Dom har inget problem med att du förlorar pengar när bordet stängs mitt i en stor pott. Det är ditt fel och tillika ditt problem om din uppkoppling fallerar så lite som en millisekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Nån som lyckats få ljud till Ipad appen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 alternativ - spelarnoteringarsen ser du, sparas lokalt surfat både websidan, mjukvaran och mappen men hittar inte "alternativ -spelnoteringar". ska man visa skyddade mappar, hur man nu gjorde det igen? sorry för tröghet edit inser att man kunde tolka min ursprungsfråga som om jag menade färgkoder på stars, men det var enbart en referens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 surfat både websidan, mjukvaran och mappen men hittar inte "alternativ -spelnoteringar". ska man visa skyddade mappar, hur man nu gjorde det igen? sorry för tröghet edit inser att man kunde tolka min ursprungsfråga som om jag menade färgkoder på stars, men det var enbart en referens. Är inte säker på om du är ute efter notes överlag eller färgerna, så postar båda. Notes: C:\Users\Användarnamn\AppData\Local\Boss Media\Program Files (x86)\Svenska Spels Poker\notes Färg: C:\Users\Användarnamn\AppData\Local\Boss Media\Program Files (x86)\Svenska Spels Poker\playerscolors.txt Och ja, du behöver visa dolda filer/mappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 8 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2013 Efter alla dessa år är fortfarande vissa platser reserverade i typ 10min utan att dom blir tagna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2013 Är inte säker på om du är ute efter notes överlag eller färgerna, så postar båda.Notes: C:\Users\Användarnamn\AppData\Local\Boss Media\Program Files (x86)\Svenska Spels Poker\notes Färg: C:\Users\Användarnamn\AppData\Local\Boss Media\Program Files (x86)\Svenska Spels Poker\playerscolors.txt Och ja, du behöver visa dolda filer/mappar. Tyvm sir Som Svenska Spel håller på med nya buggar och skit hela tiden så ska jag definitivt backupa den textfilen ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2013 Stängt för underhåll. Vad fan är det förjävla Kalle Ankasida som håller på så. Sitter jag klockan tre på natten och vill gambla bort mina pengar ska dom väl fan ta emot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baruka Postad 9 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2013 För att citera Svenska Spel i den frågan: Dom har inget problem med att du förlorar pengar när bordet stängs mitt i en stor pott. Det är ditt fel och tillika ditt problem om din uppkoppling fallerar så lite som en millisekund. Mitt internet fungerar som det ska. Kan fortfarande gå in på internet när detta händer. Händer det hos några fler eller är detta ett ovanligt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ASS MÖDE Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Mitt internet fungerar som det ska. Kan fortfarande gå in på internet när detta händer. Händer det hos några fler eller är detta ett ovanligt fel? Det händer ,men inte oftare än 1 gång i veckan för mig . Något jag kan leva med (även om det inte är optimalt, såklart.) Sålänge det inte är något jag märker 1 gång om dagen eller oftare kan jag leva med det antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Fan hur skall man förklara. Ibland så buggar sig svs så att man inte kan få upp bordet? Säg att du har 2 bord öppna. Som överlappar varandra, när man klickar på t.ex vänstra bordet så är fortfarnde det "aktuella bordet" det högra. Dödstrött och efterbliven, hoppas någon förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Fan hur skall man förklara.Ibland så buggar sig svs så att man inte kan få upp bordet? Säg att du har 2 bord öppna. Som överlappar varandra, när man klickar på t.ex vänstra bordet så är fortfarnde det "aktuella bordet" det högra. Dödstrött och efterbliven, hoppas någon förstår vad jag menar. klicka nere i aktivitetsfältet istället på det bord du vill ha upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2013 Mitt internet fungerar som det ska. Kan fortfarande gå in på internet när detta händer. Händer det hos några fler eller är detta ett ovanligt fel? Ja det kan du för att vanliga webbsidor och bra pokersajter kan hantera att ditt internet (eller din anslutning till routern) droppar för en millisekund. Samma sak händer mig, därför vägrar jag svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baruka Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Ja det kan du för att vanliga webbsidor och bra pokersajter kan hantera att ditt internet (eller din anslutning till routern) droppar för en millisekund.Samma sak händer mig, därför vägrar jag svs. HorSvS, har säkert förlorat många tusenlappar på deras äckliga klient. Hände nyss när man var i två stora potter ännu en gång. Har inte kunnat spela en session utan att jag ska förlora pengar på det sättet på några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mayne Postad 13 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2013 Någon annan som har problem med att hudets position nollställs och är helt huller om buller varje gång man drar upp ett bord, sedan en uppdatering till hem2 för 1-2 dagar sedan? Även om man ställer allt till rätta så nollställs det igen varje gång man startar om hem2. Känns som om det borde ha drabbat fler än mig då jag inte ändrat något alls förutom att tanka hem uppdateringen i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Kan ni fixa fler avatarer? Det behövs helt klart! Minst 50st hade varit fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Kan ni fixa fler avatarer? Det behövs helt klart! Minst 50st hade varit fint. In b4 svenskaspelreppen plötsligt vaknar till liv och fixar detta inom 24 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Jag vet inte om det här har diskuterats innan, MEN, varför ska det spelas hand-för-hand-läge vid varje prisstege för? Helt absurt. Har inte tänkt på det så mycket innan, men när man spelar exempelvis en turnering med snabb struktur, och man ska behöva sitta och vänta ihjäl sig på typ tre-fyra andra bord som ska spela klart, så käkas det en hel del minuter. Vid bubbelspel kring finalbordet är det så klart motiverat, men inte för varje prisstege där skillnaden i SEK är närmast obefintlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts