Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Jag har gjort en upptäckt som kan vara bara en ren slump men om man spelar på svenska spel nlt 2.5 - 5 så är det sämre spelare påförmiddagen än på kvällen. Det måste väl vara ganska unikt med sv spel i så fall. Eller är det bara så att jag haft tur med borden? Nån annan som gjort samma upptäckt?

 

Tycker det är tvärtom, på kvällen, speciellt på helgkvällarna donerar dem... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort en upptäckt som kan vara bara en ren slump men om man spelar på svenska spel nlt 2.5 - 5 så är det sämre spelare påförmiddagen än på kvällen. Det måste väl vara ganska unikt med sv spel i så fall. Eller är det bara så att jag haft tur med borden? Nån annan som gjort samma upptäckt?

 

Tycker det är tvärtom, på kvällen, speciellt på helgkvällarna donerar dem... 8-)

 

Jag tycker att det stämmer bra, spelarna är mycket mer passiva dagtid, samtidigt som en majoritet sitter med långt ifrån fullt inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boss borde ha fyrfärgskortek o kan vara lite trixigt o skriva in i bettingrutan utan o minbetta.

Jag har ordnat fyrfärgskortlek själv. Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen, men när man väl avkodat dem behöver man inte koda tillbaks dem och kan ändra fritt.

 

Så varför postar du inte en bättre guide över hur man gör? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta måste vara suport i världsklass,man tror inte att det är sant.

Fråga - Måndag-08-14 21:37 PM

När jag startar pokerklienten så suger den mellan 50-65% av min procesorkraft och allt blir ospelbart,har ni fått fler förfrågningar om detta eller är det bara jag som upplever detta.

Min dator har dubbla procesorer så det är inte den som felar.

MVH Kenta

Svar (Olle) - Måndag-08-14 21:45 PM

Hej Kent!

 

Det är så att dubbla processorer har inverkat negativt när det gäller vår klient, så om du kan koppla bort den ena processorn så kan det möjligtvis hjälpa dig.

:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boss borde ha fyrfärgskortek o kan vara lite trixigt o skriva in i bettingrutan utan o minbetta.

Jag har ordnat fyrfärgskortlek själv. Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen, men när man väl avkodat dem behöver man inte koda tillbaks dem och kan ändra fritt.

 

Så varför postar du inte en bättre guide över hur man gör? ;)

Jo, jag tänkte att jag kunde ladda upp en avkodad bildfil någonstans om nån är intresserad. Men kan du lite programmering är det bara att invertera varannan bit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en fråga kring spelgränserna på SS..för typ en vecka sen satte jag 1 kr gräns ( på skoj), trodde inte det spelade nån roll...Igår satte jag in pengar på SS och nu kan jag inte komma in på nåt bord..får meddelande att INKÖPET ÖVERSTIGER DAGENS GRÄNS bla bla bla...Hur ska jag ändra på det här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en fråga kring spelgränserna på SS..för typ en vecka sen satte jag 1 kr gräns ( på skoj), trodde inte det spelade nån roll...Igår satte jag in pengar på SS och nu kan jag inte komma in på nåt bord..får meddelande att INKÖPET ÖVERSTIGER DAGENS GRÄNS bla bla bla...Hur ska jag ändra på det här?

 

Testa att maila supporten. Men helt arligt, du far faktiskt skylla dig sjalv om du gor nagot sa *korkat* "pa skoj"! Nu tror jag iofs att supporten fattar att det var ett dumt misstag sa du behover nog inte oroa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en fråga kring spelgränserna på SS..för typ en vecka sen satte jag 1 kr gräns ( på skoj), trodde inte det spelade nån roll...Igår satte jag in pengar på SS och nu kan jag inte komma in på nåt bord..får meddelande att INKÖPET ÖVERSTIGER DAGENS GRÄNS bla bla bla...Hur ska jag ändra på det här?

Ändra till ett högre värde och vänta tills perioden är över.

Om du satte 1kr/månad så får du vänta tills nästa månad innan du kan spela igen dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen ...

Du är kung!!

Fyrfärgslek på väg till de som inte fixat själva.

 

svs4colorvv0.th.png

 

Ladda hem:

http://img.fdiv.org/misc/svs4color.zip

Det är bara att skriva över originalfilerna i SvS Poker\data och starta (om) klienten så ska det fungera.

 

En disclaimer är säkert bra att ha också: Jag tar inget ansvar för detta, vad som än händer.

Inte för att någonting bör hända, men det är lika bra att ha det sagt ;)

 

EDIT: Uppdaterade länken, den bör leva ett bra tag till, nästan ett år om inte mera, då borde Svenska Spel ha egen fyrfärgslek. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen ...

Du är kung!!

Fyrfärgslek på väg till de som inte fixat själva.

 

svs4colorvv0.th.png

 

Ladda hem:

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=207305D96D808C2B

Snyggt! Lite snyggare än den jag gjorde till mig själv (där jag var lite mer experimentell med färgvalen)! Tack!

 

Jag tycker för övrigt att Boss har den klart snyggaste och tydligaste (förutom att den bara är rödsvart) kortleken på nätet. Jag gillar inte de som är plottriga eller försöker imitera riktiga kort alltför mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...