Kristoffer Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Hm. Just nu kommer jag inte in i klienten. Någon annan som har samma problem? Citera
sutare Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Jag har gjort en upptäckt som kan vara bara en ren slump men om man spelar på svenska spel nlt 2.5 - 5 så är det sämre spelare påförmiddagen än på kvällen. Det måste väl vara ganska unikt med sv spel i så fall. Eller är det bara så att jag haft tur med borden? Nån annan som gjort samma upptäckt? Tycker det är tvärtom, på kvällen, speciellt på helgkvällarna donerar dem... Citera
aspelin Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Jag har gjort en upptäckt som kan vara bara en ren slump men om man spelar på svenska spel nlt 2.5 - 5 så är det sämre spelare påförmiddagen än på kvällen. Det måste väl vara ganska unikt med sv spel i så fall. Eller är det bara så att jag haft tur med borden? Nån annan som gjort samma upptäckt? Tycker det är tvärtom, på kvällen, speciellt på helgkvällarna donerar dem... Jag tycker att det stämmer bra, spelarna är mycket mer passiva dagtid, samtidigt som en majoritet sitter med långt ifrån fullt inköp. Citera
P*U*S*S Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Den bästa tiden att lira är på fredagar och lördagar mellan 01-03 helst löne helger... plussat cirka 20k senaste månaden på de vackra tiderna... Citera
Fnii! Grrp! Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Boss borde ha fyrfärgskortek o kan vara lite trixigt o skriva in i bettingrutan utan o minbetta. Jag har ordnat fyrfärgskortlek själv. Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen, men när man väl avkodat dem behöver man inte koda tillbaks dem och kan ändra fritt. Citera
ZizziRoger Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Boss borde ha fyrfärgskortek o kan vara lite trixigt o skriva in i bettingrutan utan o minbetta. Jag har ordnat fyrfärgskortlek själv. Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen, men när man väl avkodat dem behöver man inte koda tillbaks dem och kan ändra fritt. Så varför postar du inte en bättre guide över hur man gör? Citera
DirtyKalsing Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Detta måste vara suport i världsklass,man tror inte att det är sant. Fråga - Måndag-08-14 21:37 PM När jag startar pokerklienten så suger den mellan 50-65% av min procesorkraft och allt blir ospelbart,har ni fått fler förfrågningar om detta eller är det bara jag som upplever detta. Min dator har dubbla procesorer så det är inte den som felar. MVH Kenta Svar (Olle) - Måndag-08-14 21:45 PM Hej Kent! Det är så att dubbla processorer har inverkat negativt när det gäller vår klient, så om du kan koppla bort den ena processorn så kan det möjligtvis hjälpa dig. Citera
Fnii! Grrp! Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Boss borde ha fyrfärgskortek o kan vara lite trixigt o skriva in i bettingrutan utan o minbetta. Jag har ordnat fyrfärgskortlek själv. Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen, men när man väl avkodat dem behöver man inte koda tillbaks dem och kan ändra fritt. Så varför postar du inte en bättre guide över hur man gör? Jo, jag tänkte att jag kunde ladda upp en avkodad bildfil någonstans om nån är intresserad. Men kan du lite programmering är det bara att invertera varannan bit. Citera
Zeberdeee Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Jag har en fråga kring spelgränserna på SS..för typ en vecka sen satte jag 1 kr gräns ( på skoj), trodde inte det spelade nån roll...Igår satte jag in pengar på SS och nu kan jag inte komma in på nåt bord..får meddelande att INKÖPET ÖVERSTIGER DAGENS GRÄNS bla bla bla...Hur ska jag ändra på det här? Citera
baller Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 haha bra jobbat det var roligt för oss andra Citera
Jennez Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Jag har en fråga kring spelgränserna på SS..för typ en vecka sen satte jag 1 kr gräns ( på skoj), trodde inte det spelade nån roll...Igår satte jag in pengar på SS och nu kan jag inte komma in på nåt bord..får meddelande att INKÖPET ÖVERSTIGER DAGENS GRÄNS bla bla bla...Hur ska jag ändra på det här? Testa att maila supporten. Men helt arligt, du far faktiskt skylla dig sjalv om du gor nagot sa *korkat* "pa skoj"! Nu tror jag iofs att supporten fattar att det var ett dumt misstag sa du behover nog inte oroa dig. Citera
serenity Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Jag har en fråga kring spelgränserna på SS..för typ en vecka sen satte jag 1 kr gräns ( på skoj), trodde inte det spelade nån roll...Igår satte jag in pengar på SS och nu kan jag inte komma in på nåt bord..får meddelande att INKÖPET ÖVERSTIGER DAGENS GRÄNS bla bla bla...Hur ska jag ändra på det här? Ändra till ett högre värde och vänta tills perioden är över. Om du satte 1kr/månad så får du vänta tills nästa månad innan du kan spela igen dock... Citera
Zeberdeee Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Haha..Jag evt att det är roligt..När jag satte gränserna tänkte jag inte spela på SS utan bara skulle kolla lite runt..men men..Får väl maila till supporten.. Citera
serenity Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen ... Du är kung!! Fyrfärgslek på väg till de som inte fixat själva. Ladda hem: http://img.fdiv.org/misc/svs4color.zip Det är bara att skriva över originalfilerna i SvS Poker\data och starta (om) klienten så ska det fungera. En disclaimer är säkert bra att ha också: Jag tar inget ansvar för detta, vad som än händer. Inte för att någonting bör hända, men det är lika bra att ha det sagt EDIT: Uppdaterade länken, den bör leva ett bra tag till, nästan ett år om inte mera, då borde Svenska Spel ha egen fyrfärgslek. Citera
Fnii! Grrp! Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Tyvärr är deras bildfiler kodade genom att de är xorade med 01010101b hela vägen ... Du är kung!! Fyrfärgslek på väg till de som inte fixat själva. Ladda hem: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=207305D96D808C2B Snyggt! Lite snyggare än den jag gjorde till mig själv (där jag var lite mer experimentell med färgvalen)! Tack! Jag tycker för övrigt att Boss har den klart snyggaste och tydligaste (förutom att den bara är rödsvart) kortleken på nätet. Jag gillar inte de som är plottriga eller försöker imitera riktiga kort alltför mycket. Citera
SunTzu Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Och nu har dom lyckats klanta till mitt konto Sätter in pengar, dubblar ett par gånger, försöker ta ut... Och nu säger dom att jag bytt kontonr idag och därför inte får ta ut pengar på en vecka Citera
Flap Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Har inte fått mitt spelkort än så att jag kan logga in... Nu till frågan: Hur är trafiken på sidan dag och kvällstid? Citera
SubZero Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Har inte fått mitt spelkort än så att jag kan logga in... Nu till frågan: Hur är trafiken på sidan dag och kvällstid? Förmiddag ca 1500 Eftermiddag ca 2500 Kväll ca 4000 Helgkväll ca 5000 Citera
SubZero Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Fyrfärgslek på väg till de som inte fixat själva. Min dator kraschade pga dina bilder, sätt in 20 000kr på mitt konto... Tack! Funkar bra! Citera
therussian Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Kommer det komma någon major uppdatering av SSs pokermjukvara inom överskådlig framtid? Det är en hel del saker jag blir tokig på... Citera
Loveless Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Ja, när LI har spanat igenom koden så kommer en uppdatering. Citera
Klyka Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Spelas det nånsin stötpoker på SS? Nu verkar det inte ens finnas några tomma bord att sätta sig o vänta vid... Citera
Leif Klingemo Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Kommer det komma någon major uppdatering av SSs pokermjukvara inom överskådlig framtid? Det är en hel del saker jag blir tokig på... Om jag inte missminner mig helt så nämnde dom i senaste nyhetsbrevet att det var en uppgradering på gång, men inga deteljer om vad som ska uppgraderas. Citera
Klyka Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Va e de för skillnad mellan kryssrutorna "lägg mig" och "lägger mig"?? Citera
Zire Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Va e de för skillnad mellan kryssrutorna "lägg mig" och "lägger mig"?? lägger mig är eg "passa eller lägger mig" och ändras till bara lägger mig om någon bettar Citera
Recommended Posts