Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Har ringt till både SS och BossMedia för att påtala vissa brister i klienten, ex att rullistan på chatten inte kan låsas så man hinner läsa vad som skrivs, att borden vid multitablande inte går att ändra storlek på, samt att "Gör ditt val"-skylten landar rakt över potten. SS är helt oförstående medans BossMedia skulle ta upp det på ett sina utvecklingsmöten efter sommaren.

 

Ring och påtala för SS och Boss så kanske vi kan få en riktigt bra site med låg rake! Sedan kan man påtala att vi vill ha mer omfattande HH:s och kunna göra notes om spelare, men det kanske blir för mycket för mycket....

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så där nu va en polisanmälan inskickad mot sv spel angående riggat spel. Får se vart det leder.

 

I 99.999% av fallen så är det inte rigg utan varians.

Spela på WorldPX då? De har ju ingen rake, så de har ingen anledning att skapa "actionfloppar" och riverklonkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara måste fråga igen:

 

Har nån av er testat att trycka "avregistrera" när ni vunnit en satellit? "Avregistrera"-knappen finns att tillgå direkt när man vunnit biljetten, men är försvunnen nästa dag.

 

Är möjligt att casha ut biljetten när den knappen finns?

 

Nej, jag har alltså inte vågat testa själv. Nånstans är jag lite rädd att man ska bli avreggad utan att få pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så där nu va en polisanmälan inskickad mot sv spel angående riggat spel. Får se vart det leder.

 

Snacka om slöseri med tid. Ledet antagligen rakt ned i papperskorgen.

 

tycker alla som inte spelat på ss ska sätta in nån hundring o se vad riggat verkligen betyder så lovar jag att ni aldrig kommer tilta pga att ni tror den sidan ni lirar på nu är riggad.(partypoker ej inkluderat)

 

Satte in 1.500 och har plussat ca. 12.000. Om du inte kan se varför det framstår som riggat är det nog bäst att du spelar någon annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, jag sitter själv och spelar en hel del mot flodan och andra... Jag tror anledningen till att folk tycker det är riggat är bara för att det blir massa utdragningar hela tiden... Men det är väll inte särskilt konstigt när det finns 100-tals spelare som sitter och synar ner ALLT. Till och med pockets som är lägre än alla fyra kort på turn... Och ibland sätter dom ju sin triss på river eller så, och folk tycker det är helt sanslöst hur dom spelar.

 

Tror absolut inte att sidan är riggad då jag spelar lagom tight och har faktiskt precis som flodan plussat 12 000 kr under juni månad då jag har spelat på SvS...

 

Det blir lite extra stora svingar på SvS bara, det är allt... Men orden "SvS är riggat!" kommer bara ur munnen på dåliga förlorare som antingen inte spelat där länge nog, eller som inte har anpassat sitt spel efter sidans spelare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kan det inte vara rigg när du vinner flodan? ;)

 

:oops: Ligger i och för sig något i det...

 

Men, som ZizziRoger säger... Man får vara beredd på ruskiga utdragningar och aldrig ta någonting för givet. Å andra sidan så är det ofta väldigt billigt att dra till sina drag och även hålstegar, då spelarna på SS inte har någon uppfattning om vad odds och EV är för något.

 

Men tiltar man så kan det gå åt h-e...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:oops: Ligger i och för sig något i det...

 

Men, som ZizziRoger säger... Man får vara beredd på ruskiga utdragningar och aldrig ta någonting för givet. Å andra sidan så är det ofta väldigt billigt att dra till sina drag och även hålstegar, då spelarna på SS inte har någon uppfattning om vad odds och EV är för något.

 

Men tiltar man så kan det gå åt h-e...

 

Hehe, tiltar man kan det alltid gå åt helvete! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ALDRIG MERA CASHGAME PÅ DEN SATANS JÄVLA SKIT SIDAN.

LOOSA AA MOT 75of all in pre LOOSA QQ MOT 23of all in pre mot samma jävla galning :evil::evil:

 

sen va det 2 händer till där han va fet underdog som han vann mot 2 andra, detta inom loppet av 5-6 minuter

:lol: jag måste sätta in pengar på SVS, fick min kod i brevlådan häromdagen så det är väl på tiden innan fiskarna gular :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg av nu! jag körde en turnering i NL texas 20+2 kr och kom på förstaplats, det är inte omöjligt... spela lugnt och tight bara...

 

jo kom 4a precis i en sådan o blev utdragen av KT mot mina KJ. GG!!!

CP SITE!!!

Inga notes kan man göra på fiskarna heller. GG!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...