tågrånarn Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Då räcker ju änna ente kortleken till. du får tänka lite vettu innan du skriver. Det är ju bara att plocka fram fler decks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 ta bort 6max plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peruken Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Det är ju bara att plocka fram fler decks.. Då ökar driftkostnaderna vettu. Alla dessa kineser som sitter o blandar lekarna för att sen lägga ut dom virtuellt (har svårt o se att svS har ett smartare system) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Då ökar driftkostnaderna vettu. Alla dessa kineser som sitter o blandar lekarna för att sen lägga ut dom virtuellt (har svårt o se att svS har ett smartare system) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Då ökar driftkostnaderna vettu. Alla dessa kineser som sitter o blandar lekarna för att sen lägga ut dom virtuellt (har svårt o se att svS har ett smartare system) Äh. Bara att anställa gult folk med lite större händer, ska väl inte vara så svårt att blanda 4 lekar?. PLOn är nog körd iofs ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mmvisst Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Kan ni snälla fixa så man kan sitta runt hela 6manna borden och inte bara på nedre delen, ev ta bort helt. Och check/fold knappen bör hålla i hela handen som spelas om den är i klickad, som det var innan. Inte som det är nu att man lär sitta och klicka för varje gata... Det segar ner spelet nå brutalt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Borde vi skriva någonting till de regs som bara tänker på sig själva och sin kortsiktiga vinst och sitter vid 6m bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Ja, jävla strejkbrytare! BRÄNN DOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Ja, jävla strejkbrytare! BRÄNN DOM! +3 Btw: Vet inte om reppen missat hinten eller bara skiter i det? Men återigen det ENDA viktiga atm.. VARFÖR finns det inga vanliga bord under er "testperiod"? Ingen fisk sätter sig deep, ingen reg sätter sig på PL =6max kommer vinna!! Vi kan väl iaf få en fair fight?? Snälla vännen svara på detta??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Efter att ha läst senaste sidorna i denna tråd kan man konstatera två saker: 1. Ytterligare en gång har personalen på SvS pokeravdelning jobbat med något helt i onödan. 2. Megadeth har haft ett par av sina allra bästa plusdagar i jakten på att åter bli en longrun plussande pokerspelare. I övrigt vill jag påstå att spelarbasen på SVS inte räckte till för hälften av spelformerna som ni erbjöd innan ni lade till 6-max, så en bättre idé hade varit att plocka bort delar av erat utbud. Kvalitet framför kvantitet som i princip alla branscher. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peruken Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Efter att ha läst senaste sidorna i denna tråd kan man konstatera två saker: 1. Ytterligare en gång har personalen på SvS pokeravdelning jobbat med något helt i onödan. 2. Megadeth har haft ett par av sina allra bästa plusdagar i jakten på att åter bli en longrun plussande pokerspelare. I övrigt vill jag påstå att spelarbasen på SVS inte räckte till för hälften av spelformerna som ni erbjöd innan ni lade till 6-max, så en bättre idé hade varit att plocka bort delar av erat utbud. Kvalitet framför kvantitet som i princip alla branscher. Dessutom påvisar han kunskaper inom musik i o m sitt nick. Dave Mustaine fking ruled (innan han blev kristen idiotl) Sen att Eurytmech sågade bandnamnet för drygt 5 år (ja jag minns allt) ger mig ytterligare vatten på min kvarn. Hur kan man inte gilla dettta? http://www.youtube.com/watch?v=3hVqpjZ8qWM Fuck off alla Metallica mainstreamgaylords Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Dessutom påvisar han kunskaper inom musik i o m sitt nick. Dave Mustaine fking ruled (innan han blev kristen idiotl) Sen att Eurytmech sågade bandnamnet för drygt 5 år (ja jag minns allt) ger mig ytterligare vatten på min kvarn. Hur kan man inte gilla dettta? http://www.youtube.com/watch?v=3hVqpjZ8qWM Fuck off alla Metallica mainstreamgaylords Hehe jag tyckte JAG var på väg ot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Boss har väl haft både 5 och 6 max ett tag om jag inte minns fel. Måste riskera få massa haters här men jag gillar 6 max mest av egoistiska skäl att det passar mig . Visst det finns andra siter men eftersom jag ändå spelar svs fr så tycker jag det tilltalar mig som ett bra alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 bump tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Kan vi inte göra som allt vänsterpack, vi bygger tält och hungerstrejkar på plattan! Ingen kommer ju bry sig men de verkar aldrig fatta det.. OT: Bort med 6 max plz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Någon som varit i kontakt med supporten och fått någon förklaring till varför det bara finns djupbord? Igentligen borde hela PF sitta hela dagen och ringa/mailbomba tills en vettig förklaring kommer, efter det fortsätta i samma stil tills borden åter är i sin ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 skickade ett mail igår förmiddag, men inte fått något svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Kan vi inte göra som allt vänsterpack, vi bygger tält och hungerstrejkar på plattan! Ingen kommer ju bry sig men de verkar aldrig fatta det.. OT: Bort med 6 max plz.. om du menar sit out på 6m bord så skulle det ju garanterat missupfattas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamler91 Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Nu finns de vanliga borden tillgängliga på 5-max! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 Nu finns de vanliga borden tillgängliga på 5-max! fränt, ett steg i rätt riktning iaf Känns spontant som nästa steg blir att plocka bort 6max! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 fränt, ett steg i rätt riktning iaf Känns spontant som nästa steg blir att plocka bort 6max! Vi får väl hoppas det. Men skulle inte bli förvånad om dom snart ska göra en jämförelse till, då lär allt försvinna utom HU och fullring, blir en fair jämförelse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 idag har jag sätt 7-9 spelare bli timeout och utsparkade från bordet. något är galet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 inför 3-4 max!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 9 Februari , 2012 Rapport Share Postad 9 Februari , 2012 idag har jag sätt 7-9 spelare bli timeout och utsparkade från bordet. något är galet Är väl ett gammalt problem som kommit tillbaka då, eller jag vet inte om det någonsin har försvunnit helt. Vore ingenting galet hos svs, vore det galet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts