Hnk Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Jag önskar att ni tog bort 6max. Trevligare utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Jag önskar att ni tog bort 6max. Trevligare utan. kan man inte ha båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Snälla, snälla, snälla ta bort 6-maxborden!!!!!!!!! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 drog iväg ett mail till supporten, hoppas fler gör de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 drog iväg ett mail till supporten, hoppas fler gör de!! 1+kom igen hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Måste dock ge lite creds till att det är helt sjukt mycket Djup-bord uppe atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Mailat support! Kom igen gamblers. Dra iväg mängder av klagomål härifrån. Sån här skit ska vi inte behöva ta. Till SVS representant: Försöker ni ruinera mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Ibland undrar man vilka nissar som sitter på dessa företag och bestämmer saker..... skulle vara kul att sitta på ett av deras möten där de klubbar igenom diverse förbättrings förslag för att bara höra hur snacket går liksom.... BORT med 6-max NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Men herregud. Lovade mig själv att aldrig klaga på svs i den här tråden för att jag gillar siten så mycket över lag men det här är ju ett skämt. Vem fan har brainfartat ut sig det här? Ta bort illa kvickt, det är ju pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moehaunter Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Kom ihåg alla, att maila till kundtjänsten och be de ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Är lite nyfiken på vad det är som gör 6-max till helvetet och 5-max till himmelriket, verkar ju vara ganska ensidigt här ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Är lite nyfiken på vad det är som gör 6-max till helvetet och 5-max till himmelriket, verkar ju vara ganska ensidigt här ändå. Bara att man ser de två tomma stolarna gör mig spyfärdig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Håller verkligen med... Äntligen 6max! Äntligen har ni fattat att det är 6max som gäller, ni var väl den enda siten som bara erbjöd 5max. Ta gärna bort 5max helt! Jag tror jag talar för den absoluta majoriteten när jag säger det... Tack SVS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Geraldine Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Är lite nyfiken på vad det är som gör 6-max till helvetet och 5-max till himmelriket, verkar ju vara ganska ensidigt här ändå. 5-max > 6-max > båda IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Vill uppmana de som spelar på prövonivåerna att tänka långsiktigt och låta bli att spela 6m borden oavsett eventuelt värde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Håller verkligen med... Äntligen 6max! Äntligen har ni fattat att det är 6max som gäller, ni var väl den enda siten som bara erbjöd 5max. Ta gärna bort 5max helt! Jag tror jag talar för den absoluta majoriteten när jag säger det... Tack SVS Lol, har du rökt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 har dom fixat "lägg mig" kryssrutan i senaste update? Svar: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 VAD HAR NI GJORT????? AAARRRRHGGGGG........ Först misshandlar ni sitNgos:en med att ha 35 olika varianter (jag överdriver inte!!!) på varje nivå sen införs ytterligare ett format även i CG. Ta bort 6 manna borden och inför för guds skull INTE, INTE, INTE 6 manna turrar. Precis detta jag ogillar med svs, allt ändras hela tiden och man vet aldrig om man kan göra en rejäl satsning på sajten då utbud, former mm ständigt ändras. Hanteringen av SitNgo utbudet har varit kaos med borttagna/nya format/inköp hela tiden, när man loggar in vet man aldrig om ens favoritspel är kvar, detta har gjort att jag inte lirar turrar på svs mer, skall ni göra samma med cashgames nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Håller verkligen med... Äntligen 6max! Äntligen har ni fattat att det är 6max som gäller, ni var väl den enda siten som bara erbjöd 5max. Ta gärna bort 5max helt! Jag tror jag talar för den absoluta majoriteten när jag säger det... Tack SVS Tror du har rätt, mtp att jag sett iaf en här som vill ha 6-max så bör du prata för den absoluta majoriteten. Nästa gång du ska tro något, gör det för guds skull inte i kyrkan, för risken finns att det kommer en spya i huvudet på dig när gud börjar må illa av din totala blindhet över att kunna tro något över huvud taget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Mailat och klagat, det borde alla göra. Och prioritera det långsiktiga värdet och sätt er inte på 6max. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Geraldine Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Är jag ensam om att uppfatta Megadeths inlägg som en given level? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Är jag ensam om att uppfatta Megadeths inlägg som en given level? Tänkte samma sak först, men isf är han ju bara än mer blåst. Finns väl ingen som ens kan tänka tanken att någon från svs skulle uppfatta en level, mao gör inlägget bara skada och kommer uppfattas positivt från svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Hur lång är den här jävla testperioden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 7 Februari , 2012 Rapport Share Postad 7 Februari , 2012 Ligger en tråd i svs-forumet också: https://svenskaspel.se/?pageid=/forum/Poker/lasinlagg&topicID=16448. Börjar ta skruv här också nu!!.. In och veva! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts