Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Sänk max buy-in till 50bb, blir mycket mer all-in action vilket är skoj. Sen kan ni höja raken till 5 % också så att den blir bransch-standard. Sen kan ni stänga klienten från kl 22 på kvällen till 16 på eftermiddan, så att folk sköter sin sömn och sitt jobb. En vinst-spärr vore också bra så inte dom bra spelarna vinner för mycket av dom lite sämre spelarna. Vinna max 100bb per 24h, sen blir man spärrad i 24 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Svenska Spel

 

Jag tycker att det låter som en jättebra idé att minska maxinköpet. Som det är idag förlorar ni många spelare på att de stora stackarna skrämmer de gto-spelande shortstackarna. Ni skulle få mycket mer nöjesspelare om ni gjorde det mindre skrämmande att spela!

 

Jag hejar på dig Robin!

 

Du heter väl Robin?

 

Kram på dig Robin!

 

PS, jag misstänker att han PartyJack använder HUD för att ta beslut om bet, check eller fold i realtid. Hur ska jag gå vidare med ärendet? Jag har också starka misstankar om Bjoelle. Antar att ni kan få fram "running processes" samt kolla uname -a / ps aux med mjukvaran? Det kan man på de andra bossklienterna. Borde vara en smal sak att kolla upp Bjoelle och PartyJack imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Svenska Spel

 

Jag tycker att det låter som en jättebra idé att minska maxinköpet. Som det är idag förlorar ni många spelare på att de stora stackarna skrämmer de gto-spelande shortstackarna. Ni skulle få mycket mer nöjesspelare om ni gjorde det mindre skrämmande att spela!

 

Jag hejar på dig Robin!

 

Du heter väl Robin?

 

Kram på dig Robin!

 

PS, jag misstänker att han PartyJack använder HUD för att ta beslut om bet, check eller fold i realtid. Hur ska jag gå vidare med ärendet? Jag har också starka misstankar om Bjoelle. Antar att ni kan få fram "running processes" samt kolla uname -a / ps aux med mjukvaran? Det kan man på de andra bossklienterna. Borde vara en smal sak att kolla upp Bjoelle och PartyJack imo.

 

Man vill ju bara krama dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Partyjack och andra som (förmodar jag) är vinnande regs: Det är inget hot om ni säger att ni slutar spela om SvS spel genomför vissa förändringar, snarare tvärtom. Sen om SvS förstår detta är en annan sak.

 

Haha varför skulle en site va så desperata att ha kvar vinnande midstakes reggs att dom genomför förändringar för dem? :-) Dummaste jag hört ever tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Partyjack och andra som (förmodar jag) är vinnande regs: Det är inget hot om ni säger att ni slutar spela om SvS spel genomför vissa förändringar, snarare tvärtom. Sen om SvS förstår detta är en annan sak.

 

Perfekt, då försvinner en hel del grinders. Svs kan ju ha 100bb samt 200bb. Där regsen kan sitta på 200xbb och byta pengar, så sitter jag kvar med fisken på 100bb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Svenska Spel

 

Jag tycker att det låter som en jättebra idé att minska maxinköpet. Som det är idag förlorar ni många spelare på att de stora stackarna skrämmer de gto-spelande shortstackarna. Ni skulle få mycket mer nöjesspelare om ni gjorde det mindre skrämmande att spela

 

PS, jag misstänker att han PartyJack använder HUD för att ta beslut:shock: om bet, check eller fold i realtid. Hur ska jag gå vidare med ärendet? Jag har också starka misstankar om Bjoelle. Antar att ni kan få fram "running processes" samt kolla uname -a / ps aux med mjukvaran? Det kan man på de andra bossklienterna. Borde vara en smal sak att kolla upp Bjoelle och PartyJack imo.

Är det tillåtet att använda sådana program(HUD) på Svenska spel?:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Perfekt, då försvinner en hel del grinders. Svs kan ju ha 100bb samt 200bb. Där regsen kan sitta på 200xbb och byta pengar, så sitter jag kvar med fisken på 100bb.

 

Ja precis, för fisken tableselectar och startar inte bara upp första bästa bord till skillnad från regs som bara slumpar upp första bästa 200xbb bord bara för att...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sänk max buy-in till 50bb, blir mycket mer all-in action vilket är skoj. Sen kan ni höja raken till 5 % också så att den blir bransch-standard. Sen kan ni stänga klienten från kl 22 på kvällen till 16 på eftermiddan, så att folk sköter sin sömn och sitt jobb. En vinst-spärr vore också bra så inte dom bra spelarna vinner för mycket av dom lite sämre spelarna. Vinna max 100bb per 24h, sen blir man spärrad i 24 timmar.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha varför skulle en site va så desperata att ha kvar vinnande midstakes reggs att dom genomför förändringar för dem? :-) Dummaste jag hört ever tror jag

 

De behöver ju uppenbarligen hjälp att fatta beslut kring spelet, och bevisligen lyssnar de på folk som tar pokern seriöst vilket jag tycker verkar vettigt.

 

Plocka bort alla micro/low/midstake-grinders på SvS så får du se hur mkt som finns kvar sen.. Sajten kommer inte rulla länge på bara shortstackfisk och enstaka överbetalda 60/10-tomtar.

 

Sen finns det väl ingen som "hotat" med något för att få igenom en förändring, bara för att motverka en stor jävla försämring och det känns det som att ansvariga verkar (bör iaf?) ha tagit åt sig av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kanske också ska göra som så att en all-in är en all-in oavsett hur mycket pengar du har? Så har du bara 10kr och går all-in kostar det mig fortfarande min femhunka att syna?

 

OBS, SVS, JAG SKÄMTAR, DET ÄR INGET SERIÖST FÖRSLAG, OBS

 

Och vinner du potten på 510 kr ska du betala 33% i skatt också, för att till slut ha äran att tex. tanka lite bensin där skatten idag är på ca 300%!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha 100xBB bord, bra ide Svenska Spel.

När kommer uppdateringen?

 

Jag vill ha ett på 80xBB och ett på 150xxBB också. Jag vill också, i jämställdhetens namn, döpa dessa bord till Karl, Daniel osv.

 

 

Varför inte bara köpa in med 100bb Andersson!? Du kan ju inte förlora mer oavsett hur många bb andra sitter med. SvS är för litet för massa bordsalternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha ett på 80xBB och ett på 150xxBB också. Jag vill också, i jämställdhetens namn, döpa dessa bord till Karl, Daniel osv.

 

 

Varför inte bara köpa in med 100bb Andersson!? Du kan ju inte förlora mer oavsett hur många bb andra sitter med. SvS är för litet för massa bordsalternativ.

 

Exakt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...