Lirardanne Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Eftersom poker är ett lotteri och inte skicklighet enligt svs och olika instanser borde det väl heta nåt liknande: "Vem är länets mest tursamma person ikväll?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Äh, att man använder sig av en titel är ju bara ett bra marknadsföringsknep, att vinna WSOP Main Event gör att du kan kalla dig världsmästare det året men ingen tror väl att t ex Jamie Gold var den bästa spelaren i fältet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Är det bara för mig det hackar till när någon synar en höjning och nästa kort kommer upp? Sjukt störande... Samma här. Störs dock bara av det när jag bluffar och får syn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Varför lägger ni DM på en Lördag och inte på en Söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Varför lägger ni DM på en Lördag och inte på en Söndag? Jag gissar att det beror på att folk med jobb ska kunna spela, även om det inte passar så bra med alla som vill gå ut och bli fulla en lördagkväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Att sitta en lördagskväll och spela DM redan kl 19:30 är också synnerligen populärt hos övriga familjemedlemmar som gärna vill ha en bit mat i sällskap av husets herre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Blev det mat eller poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Blev det mat eller poker? Mest mat, ytterst lite poker. Floppad triss vs Fi 1: floppad bättre triss vs Fi2: floppad kåk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Tufft. Jag hänger i än. Blir en sen kväll ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 GL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 TY 4 av 70 i Sthlm. Hoppas maten var god! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 27 av 74 i västra götaland. Man ska ju inte gnälla på blindsstrukturen men jag är fan svimfärdig av trötthet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Mycket spel. Men ögona går i kors. 7 av 54 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Tog just en trevägs all in mot en av de största stackarna, jag hade A hög färg på floppen han K hög. Chippie. 240K-ish 2:an 150K-ish. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 segare turre får man leta efter iaf ZZzzz... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Tog just en trevägs all in mot en av de största stackarna, jag hade A hög färg på floppen han K hög. Chippie. 240K-ish 2:an 150K-ish. Själv setta man mot AA som inte ville släppa för att sedan tappa 30% av stacken med set mot set. 12a. Riktigt jävla segt. Whine edit: Tappar 25% till med överpar mot set. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramas Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Tar hela natten detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Ögona går i kors. Bubblan sprack. 1042 kr garanterat och en plats i SM *2K tror jag den Är vÄrd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramas Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Ögona går i kors. Bubblan sprack. 1042 kr garanterat och en plats i SM *2K tror jag den Är vÄrd. 13 biljetter tror jag. Men vi är nära nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 13 biljetter tror jag. Men vi är nära nu Ja du har rätt. Var 20>e var det ju. Nu är det 13 kvar!! Biljetten klar och 1181 kr garanterat. # Edit> 6 kvar och en är sitout sen en timme. 5>e platsen ger mer än 6000. Jag är fortfarande chiplead Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Slutade som god 2>a. Hade Chiplead 98% av de avslutande 6 timmarna och massiv chiplead de sista 3, även i headsup. Den avgorande handen var när jag hade AA och fi 99, all in med 3 hjärter PÅ brädan. Jag ledde men river kom hjärter, han hade 9h, och nu hade han chiplead. sen donkade jag bort resten ganska snabbt. Nu sova! + 23600 kr är gott ändÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Slutade som god 2>a. Hade Chiplead 98% av de avslutande 6 timmarna och massiv chiplead de sista 3, även i headsup. Den avgorande handen var när jag hade AA och fi 99, all in med 3 hjärter PÅ brädan. Jag ledde men river kom hjärter, han hade 9h, och nu hade han chiplead. sen donkade jag bort resten ganska snabbt. Nu sova! + 23600 kr är gott ändÅ! Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Balooo Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Fel på på mitt HM, det importerar inte HH fungerar som det ska nån som vet vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Grattis Tack! Helt slut idag. Postar ett exempel PÅ det där lilla extra flytet som jag hade PÅ vägen fram. http://www.pokerhand.org/?6060082 Samt min banehand som spelades vid ca kl 8 i morse. http://www.pokerhand.org/?6060084 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ghoul12 Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Fel på på mitt HM, det importerar inte HH fungerar som det ska nån som vet vad som är fel? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts