Bluffstropp Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 Undrar om det finns någon trackerprogram som fungerar tillsammans med Svenska Spel? Holdem Manager PokerTracker Poker Offoce Alla 3 funkar med hjälp av Hand History Converter. Citera
Skumdum Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 Pokertracker 3 behöver ingen converter. Citera
megaspappa Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 Pokertracker 3 behöver ingen converter. Inte 2an heller. Citera
Leooo Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 Min är -400k Iof kanske den visar EV, tänkte inte på det Citera
megaspappa Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 1an då? Använder du 1an eller försöker du vara rolig? Citera
Ferna Postad 26 Juli , 2009 Rapport Postad 26 Juli , 2009 Någon som testat både svs nya sommarbord och 0.5/1:- och kan tala om hur stor skillnaden är på motståndet? Citera
Snygglenn Postad 26 Juli , 2009 Rapport Postad 26 Juli , 2009 Någon som testat både svs nya sommarbord och 0.5/1:- och kan tala om hur stor skillnaden är på motståndet? Alla hajar hänger på 0,5/1. Inte provat sommarborden men blir inte så mycket enklare än 0,5/1 Citera
lindl Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Hittar inte DON (double or nothing) Sit & Go på Svenska Spel. Har för mig att jag läste att det skulle finnas. Någon som vet? Mvh Citera
Moker Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Hittar inte DON (double or nothing) Sit & Go på Svenska Spel. Har för mig att jag läste att det skulle finnas. Någon som vet? Mvh Dom finns bland alla andra Sit & Go. Dom heter tex. "Gers dubbel, Sill Dubbel" Citera
lindl Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Dom finns bland alla andra Sit & Go. Dom heter tex. "Gers dubbel, Sill Dubbel" Nu ser jag. Tackar! Citera
jafar Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Hur mycket brukar ni köpa marker för när ni startar klienten? Hela rullen, eller en klumpsumma på x antal inköp? Själv brukar jag ta t.ex. 4 inköp om jag nu tänkt 4-tabla och sen efterhand köpa fler om man nu skulle behöva fylla på på borden. Frågan låter kanske lite konstig, men kunde vara intressant att veta. Någon liten psykologisk effekt kan det nog ha... Citera
K_MaN Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Hur mycket brukar ni köpa marker för när ni startar klienten? Hela rullen, eller en klumpsumma på x antal inköp? Själv brukar jag ta t.ex. 4 inköp om jag nu tänkt 4-tabla och sen efterhand köpa fler om man nu skulle behöva fylla på på borden. Frågan låter kanske lite konstig, men kunde vara intressant att veta. Någon liten psykologisk effekt kan det nog ha... Köper alltid in för en jämn summa så jag kan ha koll på förlusterna... Citera
lost Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 vad är poängen med att man bara kan "köpa" 100k i taget? Citera
carl_nica Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag har ett problem som jag förgäves sökt svar efter på PF och google. Problemet går ut på att vissa cg-bord ibland bli konstiga så att man ej kan rebuya (nej, jag är icke gul!) även fast man kan det på de andra borden. Det brukar bara vara ett i taget och när det händer så kan man ej göra ett på hela sessionen. Någon som vet vad felet är? Citera
Bubbla Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag har ett problem som jag förgäves sökt svar efter på PF och google. Problemet går ut på att vissa cg-bord ibland bli konstiga så att man ej kan rebuya (nej, jag är icke gul!) även fast man kan det på de andra borden. Det brukar bara vara ett i taget och när det händer så kan man ej göra ett på hela sessionen. Någon som vet vad felet är? Liknande fråga har varit uppe några gånger. Prova att inte fylla på fullt. Skriv in manuellt 10 öre under max eller nåt. Citera
carl_nica Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Liknande fråga har varit uppe några gånger.Prova att inte fylla på fullt. Skriv in manuellt 10 öre under max eller nåt. Tack! Ska jag genast testa. Citera
kravmärkt Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Hur mycket brukar ni köpa marker för när ni startar klienten? Hela rullen, eller en klumpsumma på x antal inköp? kan inte köpa in för hela rullen 8-) Citera
Ängeln17 Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag har ett problem som jag förgäves sökt svar efter på PF och google. Problemet går ut på att vissa cg-bord ibland bli konstiga så att man ej kan rebuya (nej, jag är icke gul!) även fast man kan det på de andra borden. Det brukar bara vara ett i taget och när det händer så kan man ej göra ett på hela sessionen. Någon som vet vad felet är? Välkommen till buggarnas paradis . Du har redan fått svar såg jag. Citera
speltorsk_LOL Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 kan inte köpa in för hela rullen 8-) [ ] hidden brag. Citera
swahnroger Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Hur mycket brukar ni köpa marker för när ni startar klienten? Hela rullen, eller en klumpsumma på x antal inköp? Hela rullen låter väldigt -EV. Citera
Gaston116 Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Hela rullen låter väldigt -EV. Utveckla? Citera
zackie Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag har problem med borden på SvS-klienten. Grafiken började helt plötsligt se konstig ut. Såhär: http://sv.tinypic.com/r/el66px/3 Vad kan felet bero på? Fotnot: Mörkpoker borden på SvS ser dock ut som vanligt. EDIT: Problem löst. Jag hade visst tryckt in "starta i minivy" Citera
Recommended Posts