Zaixer Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Fungerar så som original på alla datorer, musar och nedladdningar av svs-klienten som jag någonsin provat. skämtar du? Citera
Partyjack Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 skämtar du? Nej, jag klickar en gång på mätaren och sen skrollar. Så har varit fallet på de typ 5 datorer och olika musar jag har använt iaf.. Citera
Drunken_Penguin Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Nej, jag klickar en gång på mätaren och sen skrollar. Så har varit fallet på de typ 5 datorer och olika musar jag har använt iaf.. Funkade för mig, lite stört bara att man höjer värdet genom att scrolla neråt... Citera
Partyjack Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Funkade för mig, lite stört bara att man höjer värdet genom att scrolla neråt... Mnjae, jag brukar likna det med att man spänner en slangbella.. Citera
P-O Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 Sökt i forumet men kan inte hitta något relevant i det jag undrar. På datorn när jag går in på svenska spel för att hitta min hand history så ser allt ut såhär (länkarna). Hur går jag till väga för att få dem konverterade? http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/23924-prg-allt-om-hh-converter.html http://www.hhconverter.com Citera
KikkomaN Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 Funkar sidan för er? Jag kommer inte in. Citera
papiPope Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 Funkar sidan för er? Jag kommer inte in. Funkar utmärkt för mig Citera
Staash Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 HH-problem Har exakt samma problem och allt startade när jag installerade Google Chrome som browser. När jag sen avistallerade den så funkade det fortfarande inte, har frågat rundor en massa men inte f ått något svar. Det är grymt irriterande! Jag är inget geni på datorer kanske skall tilläggas.. Citera
P-O Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 Har exakt samma problem och allt startade när jag installerade Google Chrome som browser. När jag sen avistallerade den så funkade det fortfarande inte, har frågat rundor en massa men inte f ått något svar. Det är grymt irriterande! Jag är inget geni på datorer kanske skall tilläggas.. Filerna borde väl alltid ha sett ut sådär som på bilden, inget fel. Om jag förstår er rätt så öppnas inte Svenska Spels inbyggda historik i Internet Explorer längre? Om så borde det vara att internet explorer inte är inställt som primär webläsare (eftersom chrome eller annan varit det innan). Detta kan ställas in på kontrollpanelen, default programs eller vad det nu kallas på svenska. Välj där internet explorer som default program så borde det fungera sedan. Det som normalt händer då man öppnar historiken i SS är att den öppnar en fil som heter history.html (i history-mappen), som i sin tur konverterar xml-filerna till läsbart format. Detta görs genom den primära webläsaren, och sidan i fråga fungerar nog bara i IE... Vägrar man använda IE går det ju att konvertera filerna med HHConverter, som jag skrev innan. Men vill man bara snabbt se en nyligen spelad hand och inte har PT eller HM är det väl kanske inget alternativ. Citera
Staash Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 Filerna borde väl alltid ha sett ut sådär som på bilden, inget fel. Om jag förstår er rätt så öppnas inte Svenska Spels inbyggda historik i Internet Explorer längre? Om så borde det vara att internet explorer inte är inställt som primär webläsare (eftersom chrome eller annan varit det innan). Detta kan ställas in på kontrollpanelen, default programs eller vad det nu kallas på svenska. Välj där internet explorer som default program så borde det fungera sedan. Det som normalt händer då man öppnar historiken i SS är att den öppnar en fil som heter history.html (i history-mappen), som i sin tur konverterar xml-filerna till läsbart format. Detta görs genom den primära webläsaren, och sidan i fråga fungerar nog bara i IE... Vägrar man använda IE går det ju att konvertera filerna med HHConverter, som jag skrev innan. Men vill man bara snabbt se en nyligen spelad hand och inte har PT eller HM är det väl kanske inget alternativ. JAAAAAA!!! Det var alltså inte svårare än så? STORT tack! Fixat nu, verkligen väldigt tacksam! Citera
snaskov Postad 13 Juli , 2009 Rapport Postad 13 Juli , 2009 Detta kanske är en gammal nyhet, men i alla fall.... Jag skrev idag och påpekade att det under fliken ’Egen spelgräns’ - ’Spelstatus’ så får man information om ’Pengar’. Denna information som visas för mig är grymt fel (visar 46% för stor vinst). Fick följande svar (inklusive felstavning): "Du kan mycket väl ha rätt i din uträkning då vi är medvetna om att det står fel på vissa spelare. Summan som står där skall visa hur amn ligger till sen man började spela hos oss ja. Våra utvecklare av pokerklienten jobbar på att detta skall vara fixat så snart det går." Citera
Tottyville Postad 13 Juli , 2009 Rapport Postad 13 Juli , 2009 Mnjae, jag brukar likna det med att man spänner en slangbella.. Haha, Like! Finns alltid olika sätt att se på saker:) Citera
fl0w Postad 13 Juli , 2009 Rapport Postad 13 Juli , 2009 Detta kanske är en gammal nyhet, men i alla fall.... Jag skrev idag och påpekade att det under fliken ’Egen spelgräns’ - ’Spelstatus’ så får man information om ’Pengar’. Denna information som visas för mig är grymt fel (visar 46% för stor vinst). Fick följande svar (inklusive felstavning): "Du kan mycket väl ha rätt i din uträkning då vi är medvetna om att det står fel på vissa spelare. Summan som står där skall visa hur amn ligger till sen man började spela hos oss ja. Våra utvecklare av pokerklienten jobbar på att detta skall vara fixat så snart det går." Jag har legat konstant cirka 20k för lågt tills i förrgår då den hoppade upp med 10k helt plötsligt utan att jag gjort något särskilt så nääh, den funkar inte felfritt. Citera
Leooo Postad 13 Juli , 2009 Rapport Postad 13 Juli , 2009 Jag har legat konstant cirka 20k för lågt tills i förrgår då den hoppade upp med 10k helt plötsligt utan att jag gjort något särskilt så nääh, den funkar inte felfritt. Min är -400k Citera
Bubbla Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Antar att det inte går att få 4-färgslek i webklienten, men frågar iaf. för att vara säker. NJågon som kan bekräfta? Citera
Leooo Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Antar att det inte går att få 4-färgslek i webklienten, men frågar iaf. för att vara säker.NJågon som kan bekräfta? Hur vore det att testa? Citera
Bubbla Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Hur vore det att testa? Har naturligtvis letat så gott jag kan. Citera
speltorsk_LOL Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Min är -400k Min är stabil på -60-70K. Spelar ingen roll hur mkt jag vinner, den liggar stabilt där endå. Citera
jafar Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 PokerOffice fungerar väl inte med Svenska Spel? Kan man på något sätt importera HH i PO ändå? Citera
joohn6 Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 Undrar om det finns någon trackerprogram som fungerar tillsammans med Svenska Spel? Citera
Bluffstropp Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 PokerOffice fungerar väl inte med Svenska Spel? Kan man på något sätt importera HH i PO ändå? Använd Hand History Converter som gör om SvS historik till Partyformat sen kan du importera detta till PO. Citera
Recommended Posts