Ängeln17 Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Min hand historik fungerar inte, bara så för mig? Den däremot funger klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 har du spelat många händer kukar den ur, så är de för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 har du spelat många händer kukar den ur, så är de för mig iallafall. Menar du HH? Har inte märkt det problemet. Men sen är det ju en fråga om vad som är många händer och om du menar i följd eller totalt? Enda felt jag råkat ut är att vid delad pott står det att man losat xxxkr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Det är konstigt att SS har valt en sån erbarmligt dålig klient. Den klarar inte minsta svajig lina - man kan inte spela på tåg eller via satellit från tex Thailand. Den klarar heller inte att hitta dej igen efter ett par sekunders disconnect - då händer alla möjliga konstiga saker. När de efter mycket om och men införde notesfunktionen har den en mycket allvarlig brist - om spelaren som du skriver notes på lämnar bordet försvinner noten du håller på att skriva. Urkorkat; det är ju ofta just då du skriver notes - tex när en spelare tokbluffat sig gul. Och den sk Hand historyn där du inte kan se vad din motstånndare hade efter check eller syn på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Och den sk Hand historyn där du inte kan se vad din motstånndare hade efter check eller syn på rivern. Om du synar på river så visas korten så jag förutsätter att du menar att FI synar dig och du vinner handen. Alltså, jag vet att det är så på andra klienter men hur är det vid livepoker? Om jag synar till river men lägger mig där, vill jag inte ge info till FI om vilka händer jag spelar så. Vill du? Varje enskild visning tillsammans skapar ett mönster som skapar information om FI. Och poker är ett spel där information är en av vägarna till vinnande spel. Någon som tycker annorlunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Just det. Informationen om dej är vad jag vill använda HH till. Jag ger hellre iväg lite info om mej mot att aldrig få den om FI. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefievel Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 det känns så ialla fall....åker på den skiten hela tiden.... oftast går jag in med bästa handen och förlorar mot den sämre, pissenisse... Det är ju inte lätt att förlora mot en, vid tillfället, bättre hand om du går in med den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Just det. Informationen om dej är vad jag vill använda HH till.Jag ger hellre iväg lite info om mej mot att aldrig få den om FI. OK, jag lämnar helst ingen information överhuvudtaget, eller så lite som möjligt. Själv använder jag HH mer till att analysera mitt eget spel än att göra noteringar om FI med. Det gör jag löpande vid borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheShuffler Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Finns det några pokerprogram som fungerar på svenskaspels klient?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 En för dagen ny ? bugg: Jag sätter mej vid ett bord och markerar "Vänta på mörken". När det blir min tur att ha stora mörken hoppar den bara över mej och ger mörken till nästa i tur. En sitter ut och det är SH så jag svär lite o bestämmer mig för att vänta ett varv. När det blir min tur har jag nu bara ett alternativ "Lägg lilla+stora".... suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 En för dagen ny ? bugg:Jag sätter mej vid ett bord och markerar "Vänta på mörken". När det blir min tur att ha stora mörken hoppar den bara över mej och ger mörken till nästa i tur. En sitter ut och det är SH så jag svär lite o bestämmer mig för att vänta ett varv. När det blir min tur har jag nu bara ett alternativ "Lägg lilla+stora".... suck Nopp, eller ja, man vet inte. I söndags skulle jag lira och hoppade in på co. Fick aldrig välja om jag vile posta BB utan jag fick kort direkt, man tackar. Nästa bord hoppar in på 6-7 stolen efter knappen får aldrig frågan men heller inga kort. Väntar tålmodigt tills jag blir UTG och tänker att nästa giv får jag va med. Nähä, "Du har suttit ut mer än 10 händer och......", nått sånt stod det. Å sen blev en utkastad från bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ankan666 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Nån som vet om det går att modifiera bakgrundsbilden på borden på svenska spel? Jag hittade lite bmp- och jpg-bilder i datamappen, men gick inte att öppna i varken paint eller photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erna113 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Detta ämne har säkert disskuterats förut..... Lobbyn på Svenska spel.. Är det bara hos mig eller är det typ helt omöjligt att kunna sätta sig vid det bordet som man "siktar på". Klickar man på ett bord så markerar den ett bord som är 2-3 platser längre upp eller ner. Detta är otroligt störande... Tycker även att det borde finnas bättre filtreringsmöjligheter så man tex kan sortera bort alla 10 sits bord samt mörkernivåer som inte är intresanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Rätt irriterande fenomen det där. Går f.n. lite bättre om man ser till att den grå highlitelisten hamnar på det bord man vill in på sedan trycker på knappen "gå till bord", så hamnar du rakt in i fiskstimmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Detta ämne har säkert disskuterats förut..... Lobbyn på Svenska spel.. Är det bara hos mig eller är det typ helt omöjligt att kunna sätta sig vid det bordet som man "siktar på". Klickar man på ett bord så markerar den ett bord som är 2-3 platser längre upp eller ner. Detta är otroligt störande... Tycker även att det borde finnas bättre filtreringsmöjligheter så man tex kan sortera bort alla 10 sits bord samt mörkernivåer som inte är intresanta. Jag "missar" bara på Sitngo delen, på vanliga bord funkar det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Jag "missar" bara på Sitngo delen, på vanliga bord funkar det bra. Blir så för mig på alla bord, trodde först det var min mus som var problemet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guta Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Boss Media och Svenska Spel programmerarna har gått på semester och kommer vara det i 3 veckor till.. Det är den känslan man får iaf. Helt värdelösa! ps. Jag har också varit med om att få spela en runda gratis när man hoppar in på ett bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Jag ringde och frågade om när kösystemet på Svenska Spel skulle börja fungera. De förklarade att de gjort färdigt mjukvaran men att varje ändring av klienten måste gås igenom av Lotteriinspektionen. Han hade inget svar på när det skulle bli färdigt där. Supportkillen pratade för övrig gotländska och verkade ganska irriterad över att kösystemet inte var i sin ordning (han var väl less på att folk frågade om den saken kanske). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bapp Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Detta ämne har säkert disskuterats förut..... Lobbyn på Svenska spel.. Är det bara hos mig eller är det typ helt omöjligt att kunna sätta sig vid det bordet som man "siktar på". Klickar man på ett bord så markerar den ett bord som är 2-3 platser längre upp eller ner. Detta är otroligt störande... Tycker även att det borde finnas bättre filtreringsmöjligheter så man tex kan sortera bort alla 10 sits bord samt mörkernivåer som inte är intresanta. Det händer mig när jag klickar i dölj upptagna eller dölj tomma men inte om de är urklickade, klickar du ur dem borde det funka som det ska för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Var fan hittar man info om deras "öppettider"? Seriöst... måste man vara en "vanlig" människa för att spela på Svenska Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Var fan hittar man info om deras "öppettider"?Seriöst... måste man vara en "vanlig" människa för att spela på Svenska Spel? Det står på deras hemsida för den som är läskunnig.. och nej det är bara natten mellan tisdag och onsdag som de har stängt mellan 03.00-05.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 På Hand historiken står det bara "Inga träffar hittade!"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 På Hand historiken står det bara "Inga träffar hittade!"... Söker du på samma dator som du spelat på? Har noterat att om jag lirar på min laptopp så finns inte HH när jag söker via den stationära och vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Nu flippar Svs klienten. Jag var i en halvstor pott och tror att jag ledde iaf. Vad händer med den potten? Försvann den i luften? Finns ju inget allin skydd, så vem får potten? Verkar lite svårt att kolla vad som hände... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
df_df Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Herla jefla skiten krabbar ju nu kul sitter man på ess ess och fått en all-in jo vad händer skiten stängs ner. Sen sitter en polare jämta och lyckas logga in i selma tuneringen alla andra 9 offline vid bordet ahn lyckades ju sno blinds för flera tusen kul att någon gör så mot mig just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts