Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
  Den 2018-03-08 kl 20:42, säger JGrande :

 

Jag är egentligen inte förvånad över svaret, men ändå blir jag lite smått tiltad. Det är liksom enklast möjliga att skylla på användaren.

"Hej,

Du har tidigare varit i kontakt med oss gällande anslutningsproblem till Svenska Spels Poker.

Våra tekniker har undersökt felet och tittat på den information du och andra kunder med liknande
problem har lämnat. Deras undersökning har visat att felet ej finns i Svenska Spels system, utan 
i din anslutning.

Om du fortfarande upplever dessa problem så kan du prova några av tipsen nedan.

De föreslår att du noga kontrollerar att du ej har annan mjukvara som kan blockera anslutningen, 
t.ex. anti-virus eller brandvägg. Du kan även pröva att använda en annan anslutningskälla, t.ex. dela WiFi från mobiltelefonen.

Ytterligare en sak du kan pröva är att avinstallera klienten, och sedan installera den på nytt. Var då noga med att ta 
bort alla filer kopplade till klienten. För att lösa detta kan du använda något av de verktyg som finns på Mac App Store, 
alternativt göra det manuellt.

Med vänlig hälsning

Frej
Kundservice
Svenska Spel"

Expand  

Nu efter senaste uppdateringen går det att logga in i klienten, men inte öppna något bord 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...