emiiii Postad 24 Maj , 2018 Rapport Postad 24 Maj , 2018 Den 2018-05-22 kl 13:18, säger JGrande : Äntligen har de insett att den "nya" klienten är skit. Citera
Daxxar Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 Måste säga att denna nya klient känns som ett stort steg i rätt riktning. Nu känns det som en halvdålig klient man kan acceptera tack vare andra fördelar. 10/10 1 Citera
ölkaka Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 17 minuter sedan, säger Daxxar : Måste säga att denna nya klient känns som ett stort steg i rätt riktning. Nu känns det som en halvdålig klient man kan acceptera tack vare andra fördelar. 10/10 wow man kan välja size på bettingknapparna Citera
calibrat Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 Nån som hittat var man ser hur många händer man spelat sen man senast nollställt? Citera
Kokosnöten Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 (redigerade) Ngn som vet om svs modden för borden fortfarande fungerar eller ngn som har den? Redigerad 30 Maj , 2018 av Kokosnöten Citera
juzaa Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 2 timmar sedan, säger calibrat : Nån som hittat var man ser hur många händer man spelat sen man senast nollställt? Klicka på ditt namn. 1 Citera
Paddington Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 27 minuter sedan, säger Kokosnöten : Ngn som vet om svs modden för borden fortfarande fungerar eller ngn som har den? Fungerar inte längre, men hoppas på att de lyckas uppdatera den för nya klienten =) Citera
Kokosnöten Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 1 minut sedan, säger Paddington : Fungerar inte längre, men hoppas på att de lyckas uppdatera den för nya klienten =) Det var väl DonnieDarko1 som hade skapat den. Ngn som känner honom? Citera
Paddington Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 2 minuter sedan, säger Kokosnöten : Det var väl DonnieDarko1 som hade skapat den. Ngn som känner honom? Eller jag syftade iaf på handconvertern för HUD osv o det är väl Ronny Citera
Kokosnöten Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 2 minuter sedan, säger Paddington : Eller jag syftade iaf på handconvertern för HUD osv o det är väl Ronny Okej, jag syftade på bordslayouten. Citera
Ronnyboy Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 Jobbar på en lösning. så ha lite överseende, var rätt oväntat att bytet skulle påverka handhistoriken. Citera
Paddington Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 5 minuter sedan, säger Ronnyboy : Jobbar på en lösning. så ha lite överseende, var rätt oväntat att bytet skulle påverka handhistoriken. Självklart Ronny, vi är bara glada att du finns! =) Citera
123 Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 vad betyder "expert" på bordsinställningar. fungerar trackers nu? Citera
rasmus88 Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 (redigerade) Funktionen favoritbord borttagen? Fan! Mycket rörigare lobby. Åh, vad jag hatar förändringar! Redigerad 30 Maj , 2018 av rasmus88 1 Citera
Daxxar Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 3 timmar sedan, säger rasmus88 : Funktionen favoritbord borttagen? Fan! Mycket rörigare lobby. Åh, vad jag hatar förändringar! Äsch, borden är väl viktigare? Mycket bättre layout på de nu. Citera
GTOBåten Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 Har det varit stor efterfrågan på rake-trap... *hrm* flop & go från spelarnas sida eller? Disconnect-protection i denna uppdatering som vi väntat >10 år på? Citera
JGrande Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 Den 2018-03-08 kl 21:42, säger JGrande : Jag är egentligen inte förvånad över svaret, men ändå blir jag lite smått tiltad. Det är liksom enklast möjliga att skylla på användaren. "Hej, Du har tidigare varit i kontakt med oss gällande anslutningsproblem till Svenska Spels Poker. Våra tekniker har undersökt felet och tittat på den information du och andra kunder med liknande problem har lämnat. Deras undersökning har visat att felet ej finns i Svenska Spels system, utan i din anslutning. Om du fortfarande upplever dessa problem så kan du prova några av tipsen nedan. De föreslår att du noga kontrollerar att du ej har annan mjukvara som kan blockera anslutningen, t.ex. anti-virus eller brandvägg. Du kan även pröva att använda en annan anslutningskälla, t.ex. dela WiFi från mobiltelefonen. Ytterligare en sak du kan pröva är att avinstallera klienten, och sedan installera den på nytt. Var då noga med att ta bort alla filer kopplade till klienten. För att lösa detta kan du använda något av de verktyg som finns på Mac App Store, alternativt göra det manuellt. Med vänlig hälsningFrejKundserviceSvenska Spel" Nu efter senaste uppdateringen går det att logga in i klienten, men inte öppna något bord Citera
_PxKx Postad 30 Maj , 2018 Rapport Postad 30 Maj , 2018 Har än så länge ett gott intryck av klienten. Tycker iofs inte om när borden är kvadratiska, men det är ett smärre problem. Citera
123 Postad 31 Maj , 2018 Rapport Postad 31 Maj , 2018 fungerar handhistorik på samma sätt? kan man använda Pt/hem nu? Citera
mpee Postad 1 Juni , 2018 Rapport Postad 1 Juni , 2018 Intresserad av bordslayout-mod. Betalar gärna ett par hunkor. PMa DonnieDarko 1 Citera
Svenska Fel Postad 2 Juni , 2018 Rapport Postad 2 Juni , 2018 11 timmar sedan, säger mpee : Intresserad av bordslayout-mod. Betalar gärna ett par hunkor. PMa DonnieDarko Också intresserad. Citera
Svenska Fel Postad 6 Juni , 2018 Rapport Postad 6 Juni , 2018 Hade precis checkraisat ett set mot en fisk. Svs stänger klienten för underhåll mitt i handen. Underbart. Citera
Ronnyboy Postad 6 Juni , 2018 Rapport Postad 6 Juni , 2018 Nu fungerar Svenska spel converter igen. Citera
Ronnyboy Postad 6 Juni , 2018 Rapport Postad 6 Juni , 2018 Nån som vet vilken fil som är playercolors? var tvungen att installera om klienten Citera
VakuumspelarN Postad 6 Juni , 2018 Rapport Postad 6 Juni , 2018 18 timmar sedan, säger Svenska Fel : Hade precis checkraisat ett set mot en fisk. Svs stänger klienten för underhåll mitt i handen. Underbart. Gillade hur nedräkningen till stängningen började 2:50 men fortsätter efter nedräkningen och stänger istället plötsligt ner mitt i händerna kl 3 på pricken 1 Citera
Recommended Posts