Drama Postad 8 Juli , 2015 Rapport Postad 8 Juli , 2015 Mer värt att byta till en sida med ok rakeback? Vad jag kan minnas så spelar du micro stakes, då har svs lägst rake och sämst spelare, så jag hade stannat där. Citera
Trillske Postad 27 Juli , 2015 Rapport Postad 27 Juli , 2015 Varje gång jag lämnar ett bord fryser alltid ett annat (det näst senast öppnade?). I det läget måste jag ctrl+alt+del:a klienten och starta om. Ibland sitter man med 4 bra bord uppe och då vill man ju inte starta om. Lösningen blir att göra sitout på det bordet som dog, minimera det fönstret och spela vidare på de andra. Detta är fruktansvärt för min image som säger att jag aldrig gör sitout mot någon någonsin, eftersom jag inte kommer märka om någon sätter sig på det avslutade bordet. Det kommer alltså se ut som att jag är feg, vilket inte håller. Det är knappast min dator som är problemet. Använder för närvarande en extremt gammal låne-laptop från stenåldern där typ inget fungerar som det ska, så den ska vara fullt kompatibel med svenska spels klient. Citera
GTOGUDEN Postad 27 Juli , 2015 Rapport Postad 27 Juli , 2015 Är detta ett långvarit problem, trillske? En vän klagar om detta fenomen på skype och det började idag för honom. Citera
HwardShore Postad 30 Juli , 2015 Rapport Postad 30 Juli , 2015 Tror man säkerligen har tappat en eller två kebabrullar på dessa jävla laggbord. När man trycker upp 5snabba bord är det bara en tidsfråga innan borden laggar fast. Citera
Drama Postad 30 Juli , 2015 Rapport Postad 30 Juli , 2015 Tror man säkerligen har tappat en eller två kebabrullar på dessa jävla laggbord. När man trycker upp 5snabba bord är det bara en tidsfråga innan borden laggar fast. Spelar du trådlöst är det garanterat därför. Händer hur som helst i princip aldrig för mig Citera
K_MaN Postad 31 Juli , 2015 Rapport Postad 31 Juli , 2015 Skiten laggar ju sönder idag, nu dog hela siten. Vilken jävla tilt!!! Citera
Trillske Postad 2 Augusti , 2015 Rapport Postad 2 Augusti , 2015 Är detta ett långvarit problem, trillske?En vän klagar om detta fenomen på skype och det började idag för honom. Har inte spelat på länge, men nu när jag kört senaste två veckorna har det varit ett konstant problem. Citera
HwardShore Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Ligger klienten nere för er också ? Citera
suitedaces Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Ligger klienten nere för er också ? Japp. Stendöd. Citera
K_MaN Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Ligger klienten nere för er också ? Japp! Andra gången på kort tid... Citera
Hehahuhahe Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Vad händer om man var mitt i en hand med nötterna och mötte en turnbet precis när klienten dog? Citera
HwardShore Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Happ. Suttit på jobbet och varit monstertaggad till kvällsgrinden. #TILT Citera
guldbyxorna Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 CL för en gångs skull i en snabbis turre och så stendör klienten. Oväntat!! Citera
Thomas73 Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Ddos-attack I asume. Hur fan pallar de? Citera
Trana25 Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Nån som varit i kontakt med Supporten? Vilket skämt SS är Citera
Dr_Anonymous Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Vad är oddsen på att historian upprepar sig från förra året sen när det vankas online-SM? Lovar att de kommer få bryta SM igen. Citera
Trana25 Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Jo lär ju inte bli något SM iår heller Kan man inte skydda sig på nåt sätt mot Ddos-attacker? Citera
Gardebrand Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Vad är oddsen på att historian upprepar sig från förra året sen när det vankas online-SM? Lovar att de kommer få bryta SM igen. Hur svårt ska de vara att ha en stabil klient? Citera
ölkaka Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 snart kommer fiskarna byta klient också Citera
Gardebrand Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Vad händer om man var mitt i en hand med nötterna och mötte en turnbet precis när klienten dog? Bra fråga..... Citera
Gardebrand Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Hur lång tid brukar dessa uppehåll vara? Sjukt tiltad ikväll men de gick ändå rätt ok Citera
Dr_Anonymous Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Hur lång tid brukar dessa uppehåll vara? Sjukt tiltad ikväll men de gick ändå rätt ok Känner man svs rätt så typ 10h? 15h? typ haha Citera
Gardebrand Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 Känner man svs rätt så typ 10h? 15h? typ haha MEEEEN!!! Fail på den. jaja skönt jag inte tappade ngr pengar iallafall. Citera
Recommended Posts