Wallabeef Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Allvarligt? Legat nere 12 min nu.. funkar de för folk? Citera
tehfiskk Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Jävla skit alltså... Sidan är fetnere. Äntligen fått ro vid datorn när frugan o grabben somnat... och så fittar sig svs.. Hoppas fan dom ersätter insatserna. Citera
mcfrojd Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 "skönt" att höra att fler har problem.. är just nu "med" i 2 turrar utan att kunna ansluta igen. Citera
Wallabeef Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 helt sanslöst, inte gått att ansluta på 20 minuter nu. kan ju bara glömma turren man satt i...... Citera
protte Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Jävla skit alltså... Sidan är fetnere. Äntligen fått ro vid datorn när frugan o grabben somnat... och så fittar sig svs.. Hoppas fan dom ersätter insatserna. Skeptisk, Bara titta på bothistorien hur mycket dom bryr sig,tagit 4 månader och knappt ett ljud från dom,bara när man frågar,Själva verkar dom ha noll intresse reda ut det och deras "internutredning" är väl klar när människan bosatt sig på mars. Men man kan väl hoppas, /Inte undra svs tappar kunder visst hela branschen gör det men svs snabbare. Citera
D_AA_nne Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Ja, man undrar vad som händer. Loggat ut ett antal ggr och nu har det tagit jävligt lång tid sen man kunde logga in sedan sista gången. Jävligt trist när man ligger bra till och ca 10 till ska åka innan pengarna om man "bara" får insatsen tillbaka. Om ens det Citera
Såsen1491911744 Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 härligt, skiten lägger av när vi sitter 4 handat i en turre. Jag har 70% utav markerna och alla blir utslängda utom en som bara hämtar. Citera
bollen88 Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 blev utloggad under spelets gång innan, och har nu inte kunnat komma in på nästan 1 timmes tid! har aldrig hänt tidigare detta! känns som om det bara går utför för svenska spel. är det möjligt att få ersättning för händer man spelade när spelet låste sig? mvh bollen88 Citera
Vladi Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Sjukt att det händer just Svenska Spel av alla sajter. Citera
pumans Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Och då ansluter jag till skaran som inte kommer in längre. Var bubbelspel till FT i ministek. Citera
madie Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Med alla dessa serviceunderhåll ni gör varje vecka, tycker jag såna här händelser borde vara nästintill omöjliga - men icke! WP svs, hoppas verkligen ni återbetalar de drabbade. Citera
pumans Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Borde ju finnas ett sätt att se att väldigt många får problem och att man åtminstone stoppar turneringar, eller? Citera
D_AA_nne Postad 9 Juni , 2013 Rapport Postad 9 Juni , 2013 Och då ansluter jag till skaran som inte kommer in längre. Var bubbelspel till FT i ministek. Samma här. Jävligt irriterande. Borde fan pausa turneringara tills felet är löst så inga kan sitta och få flera 100k stackar som nu genom att stjäla pausarnas blinds. Citera
pumans Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Dessutom väldigt irriterande att man inte kan komma ut med information relativt snabbt. Här sitter man och försöker komma in utan framgång och säkerligen helt i onödan. Har turren inte pausats så är jag körd, likt förbannat vill man komma in och se för att man inte vet bättre. Citera
mcfrojd Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Att dom inte kom ut med någon information förvånar mig inte då hela svenskaspel.se låg nere iaf för mig under den ca 1,2h som jag orkade sitta och försöka återansluta, nu tror jag inte det minsta lilla att det skulle ha kommit ut någon info även om alla kanaler hade fungerat.. Citera
Svenska Spel Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Hej, Under gårdagen hade vår internetleverantör tekniska problem som påverkade anslutningen till svenskaspel.se och även till vår pokerklient. Detta drabbade flera av er kunder men inte alla och därför togs beslut att inte avbryta turneringarna som pågick. Ni som drabbats av detta tekniska anslutningsfel och begär återbetalning får jag be er återkomma via mail till kundservice@svenskaspel.se så ska vi se över det ärendet. Vi beklagar att informationen i samband med detta varit bristfällig och framför detta till ansvariga. Mvh/ Niklas - Poker Citera
protte Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Bara att gratulera dom få som inte åkte ut då det blev lätt vinna en fin sudd pengar då mvh frustrerad fd chipleader med 20 kvar. ps hur går det med botskandalen ? Varit trogen svs sen start men nu börjar man tröttna på allt strul med eran klient och ovilja kompensera för botskandalen och alla gånger ni stänger ner för "underhåll" som enda exklusiva klient i branschen. Dags byta site Citera
Svenska Spel Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Om man kunde se färgkodningen av spelare då man markerat ett bord i lobbyn vore guld, likt funktionen Stars och Fulltilt har. Gärna lite fler färger också. // Rahm93 Jag tar med detta som ett önskemål till framtida förbättringar, jag tar då även med de synpunkter som kommit här i tråden om fördelar och nackdelar med en sådan funktion. var väl snack om att man hade köpt/skulle köpa ny mjukvara för ett tag sen. hur går spekulationerna kring stöd för mobil och ev zoom-variant? Om du menar den upphandling som gjorts och slutförts så var det Boss Media som är vår leverantör idag som tog hem upphandlingen. Angående poker i andra plattformar som mobil eller tablet så har vi detta som prioriterat område att utveckla. När detta blir verklighet vet jag inte idag men lovar att informera er så fort mer information finns. Hej kära Svenska Spel. Jag har spelat poker hos er under drygt fyra år. Även om stora förbättringar har skett under den här tiden, så kan jag idag INTE förmå mig att förstå hur er klient ännu inte har ett anslutningsskydd för timeouts och/eller frysningar/lagg som alla upplever samtidigt. Jag bustade precis en turnering efter att ha blivit pausad med 99, varpå jag inte kunde pusha som shortstack. Hade settat, tredubblat och varit kvar. Handen efter pushar jag och är dominerad, istället för att ha 30bbs. Vid tillfället laggade alla spelare vid bordet, och halva bordet gick på paus, däribland jag. Jag brukar oftast bara bli förbannad på en bust ur en turnering om det beror på såna här saker. Jag är ju inte den enda som råkat ut för det, och vare sig i cash-game eller i turnering. Är ett anslutningsskydd något ni tänker ligga på Boss-utvecklarna om att föra in? Jag tycker personligen att det är katastrof. Vad tycker ni andra? Vad händer när det här händer i ett SM-event i HU, där motståndaren inte är lika snäll som vissa och väntar ut den andres paus? God söndag afton! Mvh /Anton Beklagar de problem som du och flera av er hade under gårdagen och natten. Detta problem berodde denna gång på vår internetleverantör och är du en av de som drabbats ber jag dig återkomma via mail till kundservice@svenskaspel.se. Där skriver du när du upplevde problemet samt vilken turnering det gäller så kommer vi återbetala din insatts. Mvh/ NIklas - Poker Citera
Nikopolidi Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Bara att gratulera dom få som inte åkte ut då det blev lätt vinna en fin sudd pengar dåmvh frustrerad fd chipleader med 20 kvar. ps hur går det med botskandalen ? Varit trogen svs sen start men nu börjar man tröttna på allt strul med eran klient och ovilja kompensera för botskandalen och alla gånger ni stänger ner för "underhåll" som enda exklusiva klient i branschen. Dags byta site Satt med stonecold nuts (fyrtal) på /10 en gång. Potten på 4k den andre pushar 3k. Försöker febrilt trycka på synknappen, men inget händer och jag ser timebanken gå ner till 0. Kommer in nån minut efter och ser motståndaren med ännu större stack. Trodde jag upplevt tilt innan men där fanns inget motstycke. Ingen ersättning fick man heller. Konstigt då en annan dator i huset fortsatte fungera... Citera
Zekevarg Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Måste ge cred till svs då jag kollade mailen såg jag att jag fått ett snabbt svar och ett snabbt beslut att ge mig en skälig ersättning för problemen igår. Lite överraskad att ett statligt förmodat segt företag handlar så snabbt. Hoppas ni andra som hade problem får samma behandling. Mvh fd irriterad Edit reeve68 kan förstå din tilt i det ögonblicket ,segt Citera
wheelinho Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Hej, Under gårdagen hade vår internetleverantör tekniska problem som påverkade anslutningen till svenskaspel.se och även till vår pokerklient. Detta drabbade flera av er kunder men inte alla och därför togs beslut att inte avbryta turneringarna som pågick. Ni som drabbats av detta tekniska anslutningsfel och begär återbetalning får jag be er återkomma via mail till kundservice@svenskaspel.se så ska vi se över det ärendet. Vi beklagar att informationen i samband med detta varit bristfällig och framför detta till ansvariga. Mvh/ Niklas - Poker Har ni ingen PAUS knapp? Helt otroligt Citera
Crappy Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 En fråga man kanske borde ställa. Vad hade hänt om man fått igång det igen? Spelet har fortgått, man har tappat inte bara den pott man kanske var inblandad i utan ett antal mörkar. Den eller de som var kvar på borden har snott så mycket som möjligt. Men turneringen ska fortgå som inget har hänt? För vad var tanken med att låta det rulla? Förutsättningarna har minst sagt förändrats. Imho så måste det självklart stoppas. Något annat är helt vansinnigt. Citera
JackVegas Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Hej, Under gårdagen hade vår internetleverantör tekniska problem som påverkade anslutningen till svenskaspel.se och även till vår pokerklient. Detta drabbade flera av er kunder men inte alla och därför togs beslut att inte avbryta turneringarna som pågick. Ni som drabbats av detta tekniska anslutningsfel och begär återbetalning får jag be er återkomma via mail till kundservice@svenskaspel.se så ska vi se över det ärendet. Vi beklagar att informationen i samband med detta varit bristfällig och framför detta till ansvariga. Mvh/ Niklas - Poker Är det inte just då man borde stoppa allting? Citera
litch Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Detta drabbade flera av er kunder men inte alla och därför togs beslut att inte avbryta turneringarna som pågick. Mvh/ Niklas - Poker Hur mår ni egentligen? Citera
pumans Postad 10 Juni , 2013 Rapport Postad 10 Juni , 2013 Hur lång är eran svarstid via mail? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.