Gå till innehåll

Svenska Spels pokerinvigning!


Kornone

Recommended Posts

  • Svars 329
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tilt att man inte har kvar sitt Spelkort man skaffade för 5 år sedan. Orka vänta på att ett nytt kommer på posten. :(

 

 

Hittade ett gammalt dammigt spelkort i en låda, men när man gav sig in och skulle skaffa sig en kod visade det sig att man redan registrerat sig på SS's nätsajt och skaffat en kod. Jättelätt att komma ihåg den koden. Not.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en timmes spel har jag skrapat ihop fem rejäla bad beats, varit uppe med KK mot AA två gånger och tryckt på fold när jag skulle höja två gånger. (Edit, KK mot monstret A3o som rivrar ett ess också förstås)

 

Det finns inga notes, hastigheten ligger på 35 händer i timmen och förvalsknapparna är ett skämt.

 

Ja jag tror att jag redan hatar den här siten faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det precis som på Sportingbet med 5 spelare max på SH-borden?

 

Nästan alltid är det en spelare som "sitter ute" och eftersom det inte tycks finnas någon tidsbegränsning för det så blir spelet istället för det jag vill spela (6 max) därför 4max. :x

 

Sätt dig på ett tiomanna och lej fyra kompisar att logga in och sätta sig och dega på de sista fyra platserna utan att spela. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då lär det bli fisktätt!

 

..alla vill spela mot den store.. o gärna vinna med en bluff!

 

man känner andra genom sig själv! ;)

 

jag har en bonus jag måste bli av med så det blir först om någon v som man är inne o lirar. jag är ju dum som kör mot bonus med högre avgift för att det känns bättre... lite som att gilla att man får skatteåterbäring i stället för o betala lägre skatt. heheh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många bra saker har SS tänkt på, lite imponerande faktist, lägre rake, mycket bra för spelare som lirar lågt och mycket annat.

 

Synd att jag verkligen hatar den där klienten. (Betfred och Noblepoker har en likadan och när jag spelade där tiltade jag som aldrig förr, går inte att köra seriöst på en sådan klient)

 

Roligaste är ju att hälften som spelar NL verkar tro att det är FL. Bara massa minibets och minihöjningar hela tiden. Ger ju folk att syna med runner runner drag typ, rolig roligt. Men det är ju tacksamt när man sitter på drag. :)

 

Ja men svenskar är generellt ett litet mesigt och småfjolligt folk som inte vågar ryta till ordentligt, därav dom små nätta betarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha då har jag fått ett hatobjekt i SS efter en timme spel. Han trycker in all in hela tiden när han har minst ett kort med ess och klonkar och vinner mot KK QQ (själv med KK och hatobjektet klonkar esset på river) Kan bara inte hålla i längden. :evil:

 

Ett namn min vän, du glömde att droppa ett namn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...