Gå till innehåll

Svenska Spels pokerinvigning!


Kornone

Recommended Posts

  • Svars 329
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu.

 

Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen :shock:. En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cashgames också. Någon som kan bekräfta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu.

 

Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen :shock:. En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cahgames också. Någon som kan bekräfta?

Kolla sida 10 (förra) i denna tråden så ser du 2 trevliga exempel. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu.

 

Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen :shock:. En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cahgames också. Någon som kan bekräfta?

Kolla sida 10 (förra) i denna tråden så ser du 2 trevliga exempel. :D

 

Alright :lol:

 

Verkar som upp och nervända världen på SS. På NL sitter de o kör "Fixed" o på Fixed kör de i praktiken "NL".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu.

 

Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen :shock:. En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cashgames också. Någon som kan bekräfta?

 

Är väl inga problem att det inte är nån cap om potten är head-up, så funkar det på Crypto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu.

 

Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen :shock:. En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cashgames också. Någon som kan bekräfta?

 

Är väl inga problem att det inte är nån cap om potten är head-up, så funkar det på Crypto.

 

Nej inga problem alls. Jag tycker det är strålande :lol: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är grejen med att namnen smyger undan och gömmer sig när man drar muspekaren över?

En feature. ;)

 

Och hur fan skriver man in ett belopp som man vill satsa?

Du skriver in summan du vill beta istället för det som står. Måste använda backspace först dock. Lite omständigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är grejen med att namnen smyger undan och gömmer sig när man drar muspekaren över?

En feature. ;)

På sätt och vis ja. ;)

 

Det är till för att man ska se vad folk kommer ifrån, varför det blir tomt nu vet jag dock inte. På sportingbet blev det ett "-" på de som inte angivit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur fan skriver man in ett belopp som man vill satsa?

Du skriver in summan du vill beta istället för det som står. Måste använda backspace först dock. Lite omständigt.

 

Men så fort jag ens kommer i närheten av knappen så blir det ju ett tryck ?? Har försökt med backspace ett antal ggr utan att lyckas.

 

Edit: nu gick det, tackar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är till för att man ska se vad folk kommer ifrån, varför det blir tomt nu vet jag dock inte. På sportingbet blev det ett "-" på de som inte angivit.

 

Misstänker att det är något som tillkommer efterhand.

 

Jag som tjingade på dig vid FL-bordet tidigare förresten. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar man snart bli mörkrädd. Fisk träffar färg på river efter att jag gått all-in med två par på turn. Har fått mina värst bad beats någonsin i karriären idag på SS. Snart MÅSTE det vända.

 

Så det är inte bara jag som blir slaktad? Tror fan jag måste gå i terapi efter den här kvällen.

 

Verkar vara hålstegejägarträff idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar man snart bli mörkrädd. Fisk träffar färg på river efter att jag gått all-in med två par på turn. Har fått mina värst bad beats någonsin i karriären idag på SS. Snart MÅSTE det vända.

 

Så det är inte bara jag som blir slaktad? Tror fan jag måste gå i terapi efter den här kvällen.

 

Verkar vara hålstegejägarträff idag

 

Nix, blir slaktad också. Helt sanslösa utdragningar, gruppterapi väntar. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är oförståligt att Ni som tycker om poker spelar på statens dubbelmoraliska site. Skärpning..... vill ni bestämma över era fundamentala mänskliga rättigheter??

Rätten att bestämma med vem,när och hur ni vill utöva bestämmande rätten över er ekonomi och livet.

Varför tillfredställa makthungriga politiker som Ringholm, Persson etc.

Bojkotta monopolstrukturer som Cosmopol och dess degraderande värderingar.

 

bjornoz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...