Gå till innehåll

PointPoker.com - Sign up 100% max €600 5x


sortguld

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag signade upp igår, angav då signupkoden.

Av olika skäl försökte jag inte sätta in pengar förens alldeles nyss. Angav då koden igen men fick detta tillbaka:

 

Denna insättnings kod fungerar inte!

 

Visst brukar man få bekräftat BÅDE vid skapandet av kontot och vid första insättning att bonusen är giltig?

 

Koden var väl 6625? Det fanns ingen annan kod för detta erbjudande heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade just koden. Men den funkade inte alls! "This code is invalid"

Nu har dom bara en vanlig skitkass €10/vip 200....

 

Skyller ALLT på Heybike som mailade och tjatade på dom, du kan väl skicka över €600 till alla bonushoror här på PF.nu?

 

Jävla tomte :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undra hur marknadsavdelningen tänkte egentligen.

 

"För att får kunder kör vi en bra bonus som exempelvis Martinspoker har gjort.......(några veckor går).....helvete, de har signat upp en massa kunder hos oss, ta bort bonuskoden för i helvete innen vi får fler kunder."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry alla som tror att jag orsakade låsningen av koden. Tror inte det själv då jag fick svar av supporten att den gällde till 2010. De upptäckte säkert det från många håll, då koden använts av folk från 2+2 efter det att den togs bort från sidan igår kväll. Men ni kan spy ert missnöje över missad bonus på mig, bjuder på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag reggade mej stod det att jag inte var berättigad till casback!!!! :( vet ej varför , nån som råkat ut för samma sak?

Jo, fick det meddelandet både vid signup på denna och på Poker Dandy. Verkar vara någon bug...

 

Tur iaf att man fick blixtsnabb utbetalning från Martinspoker till Neteller så man kunde langa in €600 på denna innan koden dog :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som får medelandet att ni inte kommer får cashback kan jag medelaa att ni med största sannolikheten kommer att få det ändå. Det är en bugg i signupen som gör att man får det felaktiga medelandet.

 

Jag fick cashback trots medelandet och supporten har bekräftat att det är en bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade just koden. Men den funkade inte alls! "This code is invalid"

Nu har dom bara en vanlig skitkass €10/vip 200....

 

Skyller ALLT på Heybike som mailade och tjatade på dom, du kan väl skicka över €600 till alla bonushoror här på PF.nu?

 

Jävla tomte :roll:

 

Rikstomte skulle jag säga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade upp medan koden var aktiv men hann inte göra första deposit innan det var föresent.

Mailar då supporten och klagar lite. De säger då att de ska lägga till den gamla koden manuellt bara jag gör en deposit först utan kod. Fixar depositen och säger åt dom att de kan lägga till koden nu. Då börjar supporten jiddra om att de sitter i en massa möten mm. Efter 3 dagar säger de att de nu ska kontakta den ansvariga personen. Ytterliggare någon dag senare får jag mail av denna ansvariga person som medelar att att det har blivit error, bla bla, men han kan lägga till en annan rutten bonus om jag vill.

Det mest oseriösa är att denna person som ska vara ansvarig mailade mig från en adress som inte har anknytning till Pointpoker eller 24h, utan ett företag som verkar i en helt annan bransch! :shock: Låter bli att nämna vilket företag.

 

Asså, om jag mailar supporten på Nordea så borde jag väll inte få svar från Interflora?

 

Sjukt oseriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh.. ok, så bonusen är körd, har inte lirat på B2B ännu, verkar farligt, får vänta på nästa 5x och sen testa. :)

Hur bra/snabbt går det egentligen med cashouts generellt på B2B-skinsen, är det några som är riktigt snabba och andra som är sjukt sega?

 

Asså, om jag mailar supporten på Nordea så borde jag väll inte få svar från Interflora?

Men visst vore det trevligt med en blomsterkvast som tack för att du kontaktar supporten på Nordea och "gör det möjligt för dem att förbättra", eller hur? :D Ok, en smula OT..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man hann sätta in pengar under det att bonusen var aktiv. Men inte har spelat sen dess så är det väl inte försent? Har man väl satt in pengar och fått bonuskriterierna så är det väl bara att köra på i en månad? Eller?

 

ja det hoppas jag verkligen, har själv clearat drygt 500 VIP hitills och räknar kallt med att få betalt för dessa samt resten som jag ska spela in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hur har det gått?

 

jag satte in runt 26:e men har inte sett några pengar, är jag för otålig?

 

Exakt samma för mig, mailade dem igår och dom skrev att jag skulle få pengarna inom 24 timmar, dessa timmar har gått. Men det har väl o göra med helgen..drygt, vill ju köra in dem direkt på topranked!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...