Gå till innehåll

SAJT: TopRankedPoker.com


QoS

Recommended Posts

jag gjorde singupen den 5 maj har inte sett röken av någon bonus har spelat 3200 vip under dom 30 dagarna bonusen gällde. Börjar bli trött har inte fått svar från supporten heller

 

De va knepigt :( Dom har fungerat jättebra för mig och supporten är alltid snabba med att svara! Är du hundra på att du har rätt adress? Supporten svarar mig inom 1 timme oftast och som mest har jag kanske fått vänta 4 timmar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
2 Frågor,

 

Finns det något datum planerat när vip-shopen ska lanseras ?

Kommer det uppdaters någon lista över hur många vip man har skramlat ihop i viptävlingen(milanoresan) ?

 

Hej Datumet är ej fasställt för när vip shopen öppnar men vi jobbar på det för fullt. Och det kommer komma en sammanställning av toppen i milano tävlningen i nästa utskick som beräknas bli om ca en vecka.

 

MVH Topranked poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Pokerkryssning första satelliten i kväll KL 20:00

 

Under hela augusti kommer vi att genomföra freerollsatelliter till PAF pokerforum.nu pokerkryssning. Det kommer att gå satelliter varje onsdag kl 20.00 och söndag 18.00 där de 4 första placerade går vidare till den stora finalen den 27 augusti. I finalen gör de 24 som kvalat in upp om två biljetter med inköp och boende på Siljaline`s pokerkryssning. För ytterligare information besök vår hemsida http://www.toprankedpoker.com.

 

MVH

Top Ranked Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...

Jag fick ett brev:

 

 

Dear XXXX,

 

 

 

You have an account (XXXXXXXX) at the gambling site toprankedpoker.com operated by Entraction Operation Ltd. The site is about to be closed. You have 522.9100 EUR on this account. Please contact Entraction Operation Ltd on XXX@XXX.com to get information about how to claim your money.

 

 

 

Best Regard,

 

En adress

 

Jag har inte direkt något minne av att jag någonsin har registrerat mig där, men å andra sidan har jag rätt många konton på olika sajter. Så jag undrar om någon har svarat på ett liknande brev och fått några pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/47880-poker-site-closed-rivalpoker.html#post1006469

 

Antingen går massa B2B sajter under eller så är det ett scamförsök.

 

Jag fick ett brev:

 

 

Dear XXXX,

 

 

 

You have an account (XXXXXXXX) at the gambling site toprankedpoker.com operated by Entraction Operation Ltd. The site is about to be closed. You have 522.9100 EUR on this account. Please contact Entraction Operation Ltd on XXX@XXX.com to get information about how to claim your money.

 

 

 

Best Regard,

 

En adress

 

Jag har inte direkt något minne av att jag någonsin har registrerat mig där, men å andra sidan har jag rätt många konton på olika sajter. Så jag undrar om någon har svarat på ett liknande brev och fått några pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Något nytt? Blev uppringd av tjej som presenterade sig som representant från Entraction och meddelade att jag fått ett mail (jodå, 3/6 hade det kommit ett) med uppgifter om att Toprankedpoker lagt ner verksamheten. 151 € hade jag tydligen på kontot. Jag kände igen kontonamnet (som många andra b2b-horade jag en del för ett par år sedan) men det verkar ytterst märkligt att jag skulle lämnat kvar deg på en sajt. Dessutom motsvarade 150 € en rätt stor del av dåvarande pokerkapital. För 1500kr vill i alla fall jag vara ganska säker på att inte bli scammad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev också uppringd idag. Eftersom de tydligen har såpass mycket uppgifter om mig så bestämde jag mig för att svara på mejlet och då frågade de bl a om de kunde sätta in pengar på mitt netellerkonto som de hade numret till. Vill de scamma mig har de i alla fall inte fått några flöer uppgifter än de redan har. Får se om det kommer några pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...