RSP Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Heya, fick ett mail idag angående en klient jag spelade på för länge sen. Någon som vet om detta stämmer eller är det nån sorts scam/reklam? Nån som fått liknande mail? Mailat deras support men fick svaret att de var ganska busy och skulle svara inom kort... med kort menar de om nån vecka. Dear Mikael, You have an account (XXXXXX) at the gambling site rivalpoker.com operated by Entraction Operation Ltd. The site is about to be closed. You have XXXXX EUR on this account. Please contact Entraction Operation Ltd on reconciliation@entraction.com to get information about how to claim your money. Best Regard Entraction Operations Ltd. Tigne Place Block 12 Office 2/3 Tigne Street, Sliema SLM3173, Malta Web: http://www.entraction.com Edit: Sidan verkar också ligga nere nu, verkar stämma. Citera
hnat Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Fått två såna från sajter som jag knappt visste att jag hade konton på. Tur att man har koll på sina pengar. Citera
mikj Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Jag fick samma mail fast toprankedpoker. Hade tydligen €420 där som jag ej visste om. Verkar inte vara nått skumt för dom hade tilgång till mina bank uppgifter när jag ville casha ut dem. Citera
gdaily Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Entraction stänger ner en massa skitskin. Citera
Recommended Posts