MannenMedH Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Han MannenMedH är ruskigt vass har jag hört iaf, spelar mest SnG just nu, och den enda som egentligen imponerat på mig är QUENNR, även om han/hon inte är jättesvår att slå när man vet hur han spelar. Citera
il_genio Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag haller ju inte till pa de hogra nivaerna men den spelare jag haft mest problem med, framforallt pa NL100, ar A.Kmicic. Tror han kommer fran Polen, spelade nastan alltid och satt for det mesta med en 3-4 inkop Citera
Prizonic Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 A.kmcic är ju verkligen inte bra spelar väldigt tight preflop men kan ändå betala av med rätt halvkassa händer. Citera
il_genio Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Ja det kan ju mkt väl vara så att jag fått fel intryck, men han brukar vinna mkt i alla fall Citera
molke Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Det finns precis inga bra spelare på Everest. Det finns värdelösa och äckligt dåliga. Ja man kan ju undra det här hände mig förra veckan. På Everest 5/10$ Jag sitter på knappen plockar upp KK, en kille höjer till 35 jag har kollat hur han spelar innan och höjer mkt på i princip allt och synar hur mkt som helst på drag, Jag raisar till 50$ han synar floppen kommer 6 7 2 regnbåge, han bettar 120 han raisar 240 jag ställer mitt på ja det var runt 800dollar kanske var dumt men vet att han inte har något speciellt bra . Han visar upp A3 som jag trodde han har ingenting. Turn kommer en 3:a, Rivern kommer en 3:a hur stor är chansen egentligen? Man kan ju tro att det är riggat! Han vann en 1000$ pott på rivern ett par händer innan denna då han fick in stege på rivern. ville bara skriva av mig lite tja. Mvh David Citera
Shahin86 Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Haller med till fullo, finns INGA riktigt bra spelare pa Everest. Du+jag=HU? (jag fetsuger på HU) Känns lite larvigt o utmana folk HU... Men du + jag kan gejma om du vill mäta din... (Jag fetsuger på HU) Citera
Gahlster Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Nej, Gdaily är inte FabioLanzoni. Fabio är en hyfsat ung svensk som är mycket talangfull... Hähä Hallå där, jag är svensk, "talangfull" och ""hyfsat ung""... Men jag är inte Fabio. sorry, men är man äldre än 25 så är man klassad som gubbe i Sverige. Citera
jello Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Känns lite larvigt o utmana folk HU... Men du + jag kan gejma om du vill mäta din... (Jag fetsuger på HU) Självklart var det extremt larvigt, men med ett sådant uttalande som DanLar75 kom med menar man ju underförstått på att man själv är bättre än alla som spelar på sidan. Jag förstår i och för sig att han säkert är jättekaxig efter att ha plussat 10 inköp på NL50. Jag är inte speciellt intresserad av att spela HU mot dig i och med att jag har självinsikt nog att förstå att veta min plats i sammanhanget. Jag går inte och säger "jag är bättre än shahin hu" eller "det finns inga bra spelare på Partys NL2000" utan att ha någon insikt eller ännu värre helt mot bättre vetande. Förstår du min poäng nu? Jag vet att du inte tycker om mig och min makalöst stora ***, men vi behöver väl inte få den här tråden låst också? (Notera den totalan frånvaron av sarkasm i det här inlägget. Allt för att förbättra läsbarheten.) Citera
eroz Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Tycker inte nån är riktigt bra dvs. ingen som inte går att exploatera, finns för stora brister hos alla regulars(för att jag ska inse att dom är riktigt bra), men å andra sidan tycker jag inte nån på NL1000 är riktigt bra på nån annan site heller. Regularsen på everest håller average imo. men finns några som är jobbiga att möta t ex tobberandom, donnieboy och jello kan vara rätt jobbig också förutom om man heter aldriano Men jag tror Wizli och FK__ är dom som plussar mest där atm vilket jag omöjligt kan förstå. Mellros är ju snarare rätt lätt spelad när man lärt sig hur han spelar men jag förstår att man kan ha problem mot han i början... Citera
andpet Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Crillo är då en av de bästa på nl400 atm. Citera
XaaL Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Lite sent att skriva, men är det ingen som har mött BldZwtTrn ? Tycker att han är riktigt stabil! Citera
MacDaddy Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Är everest riggat? Gick in o kika på ett FL bord 2 händer. Ena floppar en A high flush. Den andre träffar triss på turn. Andra handen så träffar ena triss på flop o andra triss på turn. Citera
urmy Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Lite sent att skriva, men är det ingen som har mött BldZwtTrn ? Tycker att han är riktigt stabil! Hm, ja tycker han är en aning vek. Finns bättre. Citera
Zyr Postad 26 April , 2007 Rapport Postad 26 April , 2007 Crillo är då en av de bästa på nl400 atm. crillo är ett skämt, en normal tight ABC-apa tycker niandralades är en av de bästa på NL1000 / NL2000 Citera
DaPine87 Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Lite sent att skriva, men är det ingen som har mött BldZwtTrn ? Tycker att han är riktigt stabil! inget märkvärdigt, plussar ju men inte nån man har respekt för.. Citera
JoeFalk Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 LikeAVirgin o Niandralades e de jag respekterar iaf Citera
Zyr Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 2098 händer på LikeAVirgin (NL1000), 15.59 VP, 5.43% raise.... på vilket sätt är han bra? visst, stats säger inte allt, men väldigt mkt Citera
Zumsar Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Förvånad över att ingen nämnt Fatima1956, det är den enda som jag har mött i större utsträckning som jag tycker spelar riktigt bra, inte ABC men inte heller någon direkt speciell spelstil. En jag vet plussar stabilt är BldZwtTrn, men han är bekväm att möta om man lär sig hur han lirar, samma mönster hela tiden. LikaAVirgin har sina bra stunder men tycker att han verkar ha perioder då han spelar sämre, verkar ofta vara lite på semitilt. Har inte mött forumräven Niandraledes speciellt mycket men det jag såg verkade vara lite weaktight. En sista spelare som jag inte spelat speciellt många händer mot är något med cheeseman, en svensk som det verkar flyta på fint för. Vill lira fler händer mot honom, verkar ha en något annorlunda spelstil. /Kaffedopp Citera
jello Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Har inte mött forumräven Niandraledes speciellt mycket men det jag såg verkade vara lite weaktight. Citera
mgps Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 setminer vad jag förstått, ingen riktig pokerspelare. Citera
Zumsar Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Hoppas du inte tog väldigt illa upp, ville inte vara taskig eller så. Ta det med en nypa salt, har som sagt inte spelat speciellt många händer mot dig och även om du nu skulle vara en gnutta weaktight är du förmodligen bättre än både mig och de allra flesta andra spelarna på Everest. /Kaffedopp Citera
Zauroman Postad 28 April , 2007 Rapport Postad 28 April , 2007 Jag tycker Zauroman ar riktigt bra de fa gangerna han nu spelar pa Everest!! Brukar innebara att tightnissarna pa NL400 blir lite skakis o sen gar hem och skriver ner dagens upplevelser...sa de kan beratta for barnbarnen om den dagen de tampades med den store Zauroman.. Citera
Recommended Posts