Gå till innehåll

Bästa spelarna på Everest


hampulito

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det finns precis inga bra spelare på Everest.

 

Det finns värdelösa och äckligt dåliga.

 

Men så är det ju på alla nät. Visst det finns bra spelare men dom flesta som upplevs som "bra" är för att dom sitter dag ut och dag in och lirar tight och lever på sitt självförtroende. Hade dom insett att dom lever på sjukt dåliga spelare som göra jävligt mycket misstag så skulle dom bli mer eller mindre deprimerade skulle jag tro. Finns många här på forumet som tror dom är kungar men som inte insett att det är precis så för dom också. Ingen read, ingenting, bara lira tight och få in som favorit.

 

Men visst är man bara ute efter att vinna pengar så visst, blir lite trubbel dock när motståndet blir så bra att man måste börja spela poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som spelar på everest, vem eller vilka tycker ni är dom bästa spelarna på siten. själv skulle jag nog säga "fk____"

 

Jag tycker inte FK___ spel imponera på mig något särskilt, för att det enda han gör som spelare är att han sitter och väntar och väntar på korten och dom han vinner emot är bara dom dåliga "fiskarna". Har knappt sett han vunnit något mot någon utav dom bättre spelarna på sidan.

 

Den jag tycker är bäst på sidan är Jasonmellros.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns precis inga bra spelare på Everest.

 

Det finns värdelösa och äckligt dåliga.

 

Men så är det ju på alla nät. Visst det finns bra spelare men dom flesta som upplevs som "bra" är för att dom sitter dag ut och dag in och lirar tight och lever på sitt självförtroende. Hade dom insett att dom lever på sjukt dåliga spelare som göra jävligt mycket misstag så skulle dom bli mer eller mindre deprimerade skulle jag tro. Finns många här på forumet som tror dom är kungar men som inte insett att det är precis så för dom också. Ingen read, ingenting, bara lira tight och få in som favorit.

 

Men visst är man bara ute efter att vinna pengar så visst, blir lite trubbel dock när motståndet blir så bra att man måste börja spela poker.

 

Du menar att poker inte går ut på att vinna pengar? Hittar man dig vid play money-borden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns precis inga bra spelare på Everest.

 

Det finns värdelösa och äckligt dåliga.

 

Men så är det ju på alla nät. Visst det finns bra spelare men dom flesta som upplevs som "bra" är för att dom sitter dag ut och dag in och lirar tight och lever på sitt självförtroende. Hade dom insett att dom lever på sjukt dåliga spelare som göra jävligt mycket misstag så skulle dom bli mer eller mindre deprimerade skulle jag tro. Finns många här på forumet som tror dom är kungar men som inte insett att det är precis så för dom också. Ingen read, ingenting, bara lira tight och få in som favorit.

 

Men visst är man bara ute efter att vinna pengar så visst, blir lite trubbel dock när motståndet blir så bra att man måste börja spela poker.

 

Du menar att poker inte går ut på att vinna pengar? Hittar man dig vid play money-borden?

 

 

Så när du blir utdragen så spelar den andra BRA för att han vann dina pengar?

 

Poker går ju ut på att vinna pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns precis inga bra spelare på Everest.

 

Det finns värdelösa och äckligt dåliga.

 

Men så är det ju på alla nät. Visst det finns bra spelare men dom flesta som upplevs som "bra" är för att dom sitter dag ut och dag in och lirar tight och lever på sitt självförtroende. Hade dom insett att dom lever på sjukt dåliga spelare som göra jävligt mycket misstag så skulle dom bli mer eller mindre deprimerade skulle jag tro. Finns många här på forumet som tror dom är kungar men som inte insett att det är precis så för dom också. Ingen read, ingenting, bara lira tight och få in som favorit.

 

Men visst är man bara ute efter att vinna pengar så visst, blir lite trubbel dock när motståndet blir så bra att man måste börja spela poker.

 

Själv vill jag spela mot sämre motståndare som gör fler misstag än jag samt att vinna pengar. Få in stacken som favorit är väl inte så dumt det heller.

Är inte du ute efter att vinna pengar :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förut (vet inte om han spelar längre) fanns det en spelar som hette cabj och kom från argentina, och han spelade 24/7 på deras 10-10$nl? men iaf han spelade dag ut och in på deras högsat bord och man såg han alltid vinna stor pottre mend et är ju bara för att han är så tight, men han var uaf förut en av evrest bästa spelar om man räknar efeter vem som vann mest pengar månad efter månad, men det finns ju vissa bra spelare på deras 0-01-0.02nl bord oxå., ^^ ;) där typ inköpet låg på 2$ :) lal, men iaf #1 vilka limitar brukar du köra på då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förut (vet inte om han spelar längre) fanns det en spelar som hette cabj och kom från argentina, och han spelade 24/7 på deras 10-10$nl? men iaf han spelade dag ut och in på deras högsat bord och man såg han alltid vinna stor pottre mend et är ju bara för att han är så tight, men han var uaf förut en av evrest bästa spelar om man räknar efeter vem som vann mest pengar månad efter månad, men det finns ju vissa bra spelare på deras 0-01-0.02nl bord oxå., ^^ ;) där typ inköpet låg på 2$ :) lal, men iaf #1 vilka limitar brukar du köra på då?

 

Jag tror du skrev detta inlägg på 37,2 sek!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivet: 2006-03-14 08:48:03 Tråd: Citera

Shahin86 skrev:

Det finns precis inga bra spelare på Everest.

 

Det finns värdelösa och äckligt dåliga.

 

 

ÖÖÖÖÖH, vilket knäppt svar, klart det finns bra spelare på Everest, vad grundar du din åsikt på??

 

 

Vet inte hur man citerar så använder good old copy paste.

 

Jag spelade där i ca ett år började på 0.02/0.04 och landade till slut på 5/10 vilket var det högsta just då. Gått igenom alla stakes och personligen har jag inte varit med om mer hjärndöda människor.

 

Spelade mindre roll om du spelade 2/4 eller 5/10, det finns inga bra. Overbored plussar stabilt, Jason också, men dom spelar abc poker och skulle bli slaktade av en normalbegåvad pokerspelare.

 

Plussa innebär inte att du är bra.

 

La ner skitnätverket för 3-4 månader sen eftersom deras support är mer hjärndöd än deras spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag måste försvara everest support, dom svarar alltid, dom ersatte mig och några till som blev av med sina pengar här i december...vad mer vill du ha av en support??? btw, jag tycker det finns flera bra spelare på everest..finns en jag inte minns vad han heter just nu, återkommer så snart han loggat in :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivet: 2006-03-14 08:48:03 Tråd: Citera

Shahin86 skrev:

Det finns precis inga bra spelare på Everest.

 

Det finns värdelösa och äckligt dåliga.

 

 

ÖÖÖÖÖH, vilket knäppt svar, klart det finns bra spelare på Everest, vad grundar du din åsikt på??

 

 

Vet inte hur man citerar så använder good old copy paste.

 

Jag spelade där i ca ett år började på 0.02/0.04 och landade till slut på 5/10 vilket var det högsta just då. Gått igenom alla stakes och personligen har jag inte varit med om mer hjärndöda människor.

 

Spelade mindre roll om du spelade 2/4 eller 5/10, det finns inga bra. Overbored plussar stabilt, Jason också, men dom spelar abc poker och skulle bli slaktade av en normalbegåvad pokerspelare.

 

Plussa innebär inte att du är bra.

 

La ner skitnätverket för 3-4 månader sen eftersom deras support är mer hjärndöd än deras spelare.

 

Om man går från 0,02/0,04 till 5/10 på ett år utan att träffa på någon bra spelare tycker jag det är märkligt att man inte kan stå ut med en kass support....

 

Men om det du skriver stämmer, vilket jag inte har någon anledning att att det inte gör, så måste ju Everest vara en av de bästa sidorna att spela på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig spelar några tusen dollar hit o dit mindre roll när du är tiltad på nätverket, skulle inte ge everest ett öre i rake. Sponsrar Martin istället.

 

Däremot så är det största hämtgurkesajten ja. Rekommenderade den alltid till polare som ville plussa på lägre limits. Högt spel har dom ju inte ens halva tiden på dygnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig spelar några tusen dollar hit o dit mindre roll när du är tiltad på nätverket, skulle inte ge everest ett öre i rake. Sponsrar Martin istället.

 

Däremot så är det största hämtgurkesajten ja. Rekommenderade den alltid till polare som ville plussa på lägre limits. Högt spel har dom ju inte ens halva tiden på dygnet.

 

Är det till och med sämre spelare än Pacific? Problemet med den sidan är ju att det bara går att spela 1 bord. Annars hade jag ta mig tusan bott på den sidan :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns någon svensk spelare som heter Overbored, som lirat där ganska länge. Vad tycker ni om honom? Spelare som Raisemax och biffeno, har jag oxå sett väldigt ofta. Är de bland de bättre?

 

Haha så du kallar biffen en bra spelare 8-) då vet du inte hur bra det går för han :). Vet att du sitterbara o nöter sng hela dagarna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grissly är den jag förlorat i särklass mest pengar mot. Så honom skulle jag nog klassa som bäst. Han spelar bra solid poker utan moves.

 

Varken JasonMellros (som slutat på sidan) eller overbored spelar ABC-poker. JasonMellros är emellanåt väldigt LAG och overbored limpar ALLDELES för många händer.

 

________FK har gått och tightat till sig enormt på senaste tiden, så honom ger jag inte lika mycket respekt längre.

 

Vem jag är får ni lista ut själva, men jag är sårad över att inte vara omnämnd ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns någon svensk spelare som heter Overbored, som lirat där ganska länge. Vad tycker ni om honom? Spelare som Raisemax och biffeno, har jag oxå sett väldigt ofta. Är de bland de bättre?

 

Haha så du kallar biffen en bra spelare 8-) då vet du inte hur bra det går för han :). Vet att du sitterbara o nöter sng hela dagarna ;)

 

 

;) Vad nickar du då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...