Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Kod 2: HEYMANIA2

100% max €200

21 dagar på sig att cleara

Krav: VIP100 per €10 i bonus

En del sidor på primanätet kör x7 raked hands för att cleara deras bonusar. Hur står sig heypokers bonus "VIP100 per €10" mot primas?

Är er bonus lättare, svårare eller jämnlika? ( Ja spelar på .25/.50nl SH multitables). Hur många bord kan man köra på heypoker föresten?

Om 7x-bonusen är dealt hands så är det en riktigt bra bonus som få sidor matchar. Heypokers bonus i sig är sämre då det krävs fler rakade händer och större potter för att det ska räknas som en raked hand (VIP). Dock kan du ju lägga till cashback plus deras VIP-shop vilket höjer Heypoker rejält. På NL50 shorthanded får du i snitt en VIP-poäng ungefär var femte hand enligt mina erfarenheter.

• Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Och för att svara på sista frågan: Man kan köra max 4 st bord samtidigt.

Mvh Johan

??

Det där stämmer väl ändå inte? Jag har spelat betydligt fler bord än 4 samtidigt...

Postad

Ah, vad tusan, jag drabbdes av galen magsjuka i helgen när jag var till Helsingborg, måste ha varit en tidig känning av det som gjorde att jag var ute och snurrade så mycket...

Det är klart att man kan spela fler bord än 4.

Mvh Johan

Postad

-----------[ Original Message ]------------

Reload koderna är ogiltiga enligt cashiern, men det ska vara sista dagen att använda dem idag.

-----------[/ Original Message ]------------

Hej,

Tyvärr så är bonusen inte giltig längre i vårt system.

Har du några fler frågor hör då gärna av dig igen.

Med vänliga hälsningar,

Customer Support Service

HeyPoker

HeyOho kom igen vad är detta?

Postad

HeyJohan jag har skickat över pengar idag från heypoker till neteller och jag undrar då Hur lång tid tar det för pengarna att komma till neteller så jag kan skicka tillbaka dem till heypoker igen för att få bonusarna? går det att skynda på? ;)

Postad

Hur fungerar det här med att man kan välja "currency" då man väljer att sätta in med neteller?

om man väljer dollar, slipper man växlingsavgifterna då?

Och... ska man räkna om själv då hur många dollar 200 euro är?

Postad

Bimpi: Japp, väljer du att sätta in med dollar så slipper du NETellers växlingsavgift om du har valutan i NETeller satt till dollar.

Valutakursen är den som finns på http://www.ix.com

Där är €1 = $1.20132

Så om du vill sätta in €200 ska du sätta in $241 med dagens växlingskurs.

Mvh Johan

Postad
Och... ska man räkna om själv då hur många dollar 200 euro är?

Och för oss som är slöa så kan du prova dig fram. När du trycker nästa så står det hur mycket summa blir i Euro, och från den sidan går det att backa och välja om.

Postad

Hej HeyJohan!

Samtidigt som jag signade up så körde jag alla 3 reload bonusar. Nu är jag klar med ett par stycken. Skulle dock vara schysst om man kunde se vilka man är klar med och vad man har kvar. Finns det någon möjlighet att följa upp detta.

MVH