Eddie88 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Hur spela på både expekt och bet365...båda freerollsen börjar samma tid. Kl 21.00 Citera
JojjeL Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 går inte... eller du kan ju anmäla dig till båda, satsa hårt på den ena i början. Om du åker så spelar du på den andra.. Citera
Eddie88 Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Precis vad jag tänkte göra- men jag vet att någon postade nått virtuellt program för att signa upp olika konton på party nätverket- det kanske funkar. Citera
Bojen Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Nu kan man spela fler än 5 bord samtidigt på Prima.... Tack för det, då slipper man sitta och vänta Citera
fl0w Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Det virtuella programmet kan t.ex. vara vmware och det bör du kunna hitta om du kikar på nån piratvik eller så. Dock så står inte jag för vad som händer om du spelar mot reglerna med två olika klienter i samma nät. Citera
bennolenno Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Ingen mer än jag som haft problem efter primas uppdatering av klienten igår? Chatten strular, går inte att scrolla i den för att se hur handen utspelades osv. Chatt fönstret fryser och/eller blir blått. Provade även att spela på ett internetcafe idag och var exakt samma problem på 4 datorer med såväl expekt som bet365:s klient!! Helt värdelöst. Citera
TANDEMCYKELN Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Vänner, Är det fler än jag som har haft problem med primasajter efter de senaste dagarnas uppgraderingar? Ibland stängs applikationen ner och det visas "An error occured and the application needs to be shut down"? Därefter stängs sajten ner. Ni som kör svensk Windows får väl översätta felmeddelandet till svenska. Jag kör Win XP SP2 och har upplevt problem på Expekt och Bet365. Citera
Flopp Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Postad 6 Augusti , 2005 Du är inte ensam, mitt ParBet dök nyss. Citera
snetreff Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Strular Prima bara för mig just nu, eller är det för alla? Citera
Eldkvarn Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Någon som vet hur många händer som stat.( avg.pot, P/F) över borden baseras på när det gäller Primanätverket??? Citera
madbroiler Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Ingen mer än jag som haft problem efter primas uppdatering av klienten igår? Chatten strular, går inte att scrolla i den för att se hur handen utspelades osv. Chatt fönstret fryser och/eller blir blått. Provade även att spela på ett internetcafe idag och var exakt samma problem på 4 datorer med såväl expekt som bet365:s klient!!Helt värdelöst. jag har samma problem, hoppas att dom fixar det snart Citera
avalancher Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Har ett potentiellt problem här. Har satt in 50$ på Bet365, för att cleara deras 50$ bonus. Men har tidigare spelat på Royal Vegas (också Prima). Fick deras gratis 10$. De tog slut på några turbo turneringar, så jag tog min andra laptop, signade upp ett nytt konto i min mors namn. Det är samma hushåll, samma adress. Hann aldrig fullfölja kontot dock så jag ("hon") fick aldrig de där gratis 10$ bonuspengarna, och något spel blev aldrig. Så långt därmed ingen större fara om jag ska gå på andra postningar här, men problemet är att jag (tyvärr, korkat) använda samma email igen. Så, kan det bli problem mär jag ska ta ut pengar (neteller)? Och i så fall, vad bör jag göra? Linda Citera
Lunkan88 Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Ingen mer än jag som haft problem efter primas uppdatering av klienten igår? Chatten strular, går inte att scrolla i den för att se hur handen utspelades osv. Chatt fönstret fryser och/eller blir blått. Provade även att spela på ett internetcafe idag och var exakt samma problem på 4 datorer med såväl expekt som bet365:s klient!!Helt värdelöst. Detta problem uppstår för mig när jag försöker markera texten i chattfönstret. Problemet löses genom att välja MENU -> CHANGE TABLE SIZE -> LARGE VIEW några gånger. Då laddas fönstret om. Citera
MannenMedH Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Postad 16 Augusti , 2005 Är det bara jag eller verkar dom ha ändrat så att man bara kan få raked hands om small blind är minst 25 cent? så har det väl inte varit innan eller? Citera
Benganiolo Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 var kan man se hur många händer man totalt har spelat, nån som vet? Hittar bara dem rakade" (lirar på nordicbet men det ska väl kvitta) Citera
maradona Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Jag har en konto på gamingclub och vill ta ut pengar från detta. Men jag använder inte neteller eller något liknande. Måste jag då använda mig av checkar för att kunna få ut pengarna, går det inte att ta ut pengarna till mitt vanliga bank konto på något sätt? Aldrig använt checkar jag tycker verkar lite osäkert?! Citera
AAsson Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Jag tror att jag nu hittat rätt tråd att skriva min förfrågan i. Jag spelar på parbet i primanätverket och undrar om jag kan ändra den stad som visas då man högerklickar på mig som spelare vid ett bord. Skulle vara tacksam med hjälp från någon med insikt i mitt problem. MVH AAsson Citera
kydyl Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Jag tror att jag nu hittat rätt tråd att skriva min förfrågan i. Jag spelar på parbet i primanätverket och undrar om jag kan ändra den stad som visas då man högerklickar på mig som spelare vid ett bord. Skulle vara tacksam med hjälp från någon med insikt i mitt problem. MVH AAsson välj "manage your profile" på menyn. Citera
MannenMedH Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 har stora problem med anslutningen till prima nu, nån mer än jag? Citera
petto Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 har stora problem med anslutningen till prima nu, nån mer än jag? Jag har stora problem med anslutningen till paradise och empire, det är väl nån router i New Orleans som strular... Citera
Sactodian Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Jag har problem med anslutning så jag har slutat spela på Prima.... lirade ett tag med att alltid kryssa i rutorna för att inte timeas ut, typ "raise all" när jag kände att jag hade bästa handen, eller check/fold, call any. Sjukt sätt att spela men jag tror de andra lirarna blev nervösa av det... Citera
lnn100 Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Har också jätteproblem med Prima. Vet någon vad felet beror på. Går ju knappt att lira. Inga problem med andra sajter. Citera
inteillaalls Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Inga problem med andra sajter. Jag har problem med både Betsson och PokerStars... Det kanske är en server på väg ut ur Sverige? (Kör genom Bredbandsbolaget...) /G Citera
lnn100 Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Har också BB. Inga problem med prestanda på andra saker dock. Citera
Recommended Posts