Bojen Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Verkar ligga nere igen.. Eller är det bara jag som inte kommer in? EDIT: Nu kom jag in, men det har varit lite mycket strul senaste dagarna... Citera
Olle34A Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Jag har köpt en router och har börjat få störningar/lagg...någon som vet om man kan forward programet i brandvägen för att hjälpa till ? Citera
Rille Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 detta finnns säkert i tråden men om nån kunde vara snäll och länka detta medelande. Hur gör man för att slippa att de ska frysa sitt konto när man reggar ett nytt konto när man redan har regestrerat sig tidigare på en annan primasajt. Citera
Papa Kubo Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 Rille, GUIDE: Flera konton inom Prima-nätet! Citera
earthling Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 någon annan än jag som har problem att komma in på prima ungefär nu? (21:30 söndag 20mars 2005)? Citera
VicDamone Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 earthling skrev någon annan än jag som har problem att komma in på prima ungefär nu? (21:30 söndag 20mars 2005)? me 2 Citera
eroz Postad 27 Mars , 2005 Rapport Postad 27 Mars , 2005 Är det någon som har flera konton inom primanätverket? Dvs, signat på flera sajter? Visst får man det så länge man har samma uppgifter på alla sajter: inlogg, screename och epostadress? jag vill helst ha svar av de som vet vad de pratar om Ty! Ja. note: Mmm, jag är synsk. Citera
gfs86 Postad 30 Mars , 2005 Rapport Postad 30 Mars , 2005 Någon som har varit med om att ALLA pengar som ligger på "Banken" i Prima poker klienten har försvunnit,och sedan dykt upp efter ett tag igen.. (Nej jag har inte varit inne med hela min rulle på några höga stakes) Spelar på bet365.. Citera
raptorjr Postad 30 Mars , 2005 Rapport Postad 30 Mars , 2005 Är det bara jag som inte lyckas exportera handhistorik? Inte lyckats på flera månader nu, men supporten bara flummar. Citera
robbankorpen Postad 30 Mars , 2005 Rapport Postad 30 Mars , 2005 Är det bara jag som inte lyckas exportera handhistorik? Inte lyckats på flera månader nu, men supporten bara flummar. Har samma problem som dig. Snackade med supporten och dom sa att prima håller på med någon stor uppgradering så man kan bara ladda ner 2-3st hand-historiker sammtidigt. Citera
raptorjr Postad 30 Mars , 2005 Rapport Postad 30 Mars , 2005 Att ladda ner nåt mindre än en dag åt gången är ju inte användbart alls. Skulle ta en jäkla tid att få in en hel dag i pokertracker då, om det ens är möjligt att göra såna utval så man kan få ner en dag i flera filer. Citera
Bojen Postad 31 Mars , 2005 Rapport Postad 31 Mars , 2005 Finns det någon Primasite som man kan spela på fler än 5 bord samtidigt? Eller måste man köra med Prima/Ladbrokes i så fall? Citera
zxcvbn Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 Jag vågar inte sätta in några avsevärda slantar längre på någon ny prima-site. På River Belle hände följande: Jag öppnade ett konto och allt sades vara ok när jag fyllde i uppgifter vid aktiveringen och jag kunde sätta in pengar och vara inne och spela ett tag. Efter ett par timmar när jag ska logga in för andra gången är kontot låst pga några uppgifter jag lämnat inte är bra för dom, dock inte alls specificierat för mig vilka dom menar. Efter att ha mailat support måste jag skicka in en massa scannade ID-handlingar och annat konstigt (utility bills??) med underskrifter, orkar man ju inte hålla på med, har inte ens scanner. Efter att ha mailat igen och bett om att få pengarna tillbaka till mitt neteller så kommer nya formulär som ska scannas och skrivas under av både mig och vittnen, denna gången invecklade avtal med fine prints angående ansvar osv. Efter några fler mail gav jag upp, och konstaterar att River Belle stjäl pengar från nya konton för hur många orkar krångla så här. Citera
Pedi Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Någon som spelat på Riverbellepoker.com och vill dela med sig av sina erfarenheter? Vill höra lite omdömen innan jag signar upp på siten!! Citera
rizzo Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Jag har problem med min verifikationskod som jag tydligen ska ha fått från expekt... detta för att regga mig på en annan primasite.. Länken: https://mppv2valueadds3.valueactive.com/MPP_LostAliasVerification/default.aspx fungerar inte heller bra för mig, den säger att jag har fel användarnamn/lösenord trots att jag kan logga in på expekt.. Är det expekts support eller primas som jag ska kontakta? Citera
LiLLEN Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Jag har köpt en router och har börjat få störningar/lagg...någon som vet om man kan forward programet i brandvägen för att hjälpa till ? Jag hade det problemet med expekt förut, supporten talade de om att jag skulle köra NAT på tcp-portarna 1967-1988. Efter jag fixade det slutade problemen. Citera
Joxer Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Jag vågar inte sätta in några avsevärda slantar längre på någon ny prima-site. På River Belle hände följande: Jag öppnade ett konto och allt sades vara ok när jag fyllde i uppgifter vid aktiveringen och jag kunde sätta in pengar och vara inne och spela ett tag. Efter ett par timmar när jag ska logga in för andra gången är kontot låst pga några uppgifter jag lämnat inte är bra för dom, dock inte alls specificierat för mig vilka dom menar. Efter att ha mailat support måste jag skicka in en massa scannade ID-handlingar och annat konstigt (utility bills??) med underskrifter, orkar man ju inte hålla på med, har inte ens scanner. Efter att ha mailat igen och bett om att få pengarna tillbaka till mitt neteller så kommer nya formulär som ska scannas och skrivas under av både mig och vittnen, denna gången invecklade avtal med fine prints angående ansvar osv. Efter några fler mail gav jag upp, och konstaterar att River Belle stjäl pengar från nya konton för hur många orkar krångla så här. Det där är vanligt förekommande så jag skulle föreslå att du fixar ett par fina digitala bilder på idkort/bankkort/räkning och sparar i en liten mapp någonstans, så du kan skicka in det snabbt och smidigt när det behövs. Oftast är det ju iofs först när man vill ta ut sina pengar som de börjar krångla. Citera
zxcvbn Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Jag vågar inte sätta in några avsevärda slantar längre på någon ny prima-site. På River Belle hände följande: Jag öppnade ett konto och allt sades vara ok när jag fyllde i uppgifter vid aktiveringen och jag kunde sätta in pengar och vara inne och spela ett tag. Efter ett par timmar när jag ska logga in för andra gången är kontot låst pga några uppgifter jag lämnat inte är bra för dom, dock inte alls specificierat för mig vilka dom menar. Efter att ha mailat support måste jag skicka in en massa scannade ID-handlingar och annat konstigt (utility bills??) med underskrifter, orkar man ju inte hålla på med, har inte ens scanner. Efter att ha mailat igen och bett om att få pengarna tillbaka till mitt neteller så kommer nya formulär som ska scannas och skrivas under av både mig och vittnen, denna gången invecklade avtal med fine prints angående ansvar osv. Efter några fler mail gav jag upp, och konstaterar att River Belle stjäl pengar från nya konton för hur många orkar krångla så här. Det där är vanligt förekommande så jag skulle föreslå att du fixar ett par fina digitala bilder på idkort/bankkort/räkning och sparar i en liten mapp någonstans, så du kan skicka in det snabbt och smidigt när det behövs. Oftast är det ju iofs först när man vill ta ut sina pengar som de börjar krångla. Sant. Man ska nog fixa sådant så småninigom för att verifiera neteller osv. Då har det nog gått 6 månader med inaktivt konto så Riverbell kan sno mina pengar helt lagligt. Mest stör jag mig på att jag kunde sätta in pengar och spela en stund innan oegentligheterna meddelades till mig. Citera
mantichore Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Har precis börjat spelat på bet365.com, spelade tidigare på gamingclub, självklart vill man ju ha med sig sina notes, har kollat runt lite i gamingvlub mappen hittar dock inga notes, finns dom ihuvudtaget på datorn? nån som vet om man kan flytta med sig notes inom prima? Vet inte om du löste detta, men filen du ska flytta med heter "playerinfo.enc" och ligger i rotkatalogen för varje primasajt. Citera
pepe82 Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 En medel fisk undrar! Har precis satt in lite pengar på Royal vegas poker och jag undrar hur rankedhands fungerar, vad räknas som en raked hand i prime näverket? Spelar på FL 0,25-0,5 Hoppas detta är rätt ställe att fråga annars så ber jag om ursäkt Citera
TANDEMCYKELN Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Har precis satt in lite pengar på Royal vegas poker och jag undrar hur rankedhands fungerar, vad räknas som en raked hand i prime näverket? Rejken ska bli minst 0.25c. Det blir den om potten kommer upp i $5. Citera
pepe82 Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Måste jag själv då vara med i den handen eller räcker det om man bara sitter vid bordet? När jag menar sitter vid bordet så menar jag att jag har foldat. Citera
Recommended Posts