Ariados Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Tänkte bara eftersom det är OS hockey final kl 14:00 på söndag ifall det skulle gå och skjuta fram turneringen 2 timmar eller så, eftersom dom flesta säkert vill se på matchen MVH Kristoffer Citera
Mjukis Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Varför lägger dom en OS final när vi ska ha turnering, orutinerat! Visst skulle vi kunna skjuta på den, frågan är bara om det går fram till alla. Någon måste åka o sätta upp en lapp samt att jag måste ändra på hemsidan. Det sistnämnda tar jag hand om själv... :)nu ska ja gå o köpa wätt dyr pizza! Citera
RainDraw Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Jag tänkte också föreslå en uppskjutning... Men majoriteten som inte läser det på hemsidan kommer nog bara bli glada om dom ser lappen och får åka hem och kolla hockeyn. Citera
Mjukis Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Har iaf lagt ut på hemsidan att den är Flyttad... Ändrar lite i din Rubrik till denna tråden oxå Ariados. Citera
Henrico Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Fint gjort ! matchen kommer att vara slut ca 16.30 så då får vi lite tid att skrika av oss för guld lär det ju bli !! hallååå finland O sen... POKER. Citera
Ariados Postad 25 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2006 Aight det blir perfekt Citera
fannys Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Du kan spela vid kl 2 om du vill, kärring... Själv tycker jag det vara en mkt bra ide... /kejan Citera
Mjukis Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 haha.. du e slut Kejan. Bara att inse att tjejer inte förstår sig på sånt här. Hon verkar krävande den där kärringen, -"är det paus snart" "jag är röööksugen" "ingen bra idé" bla bla! Du får köpa in en kortare kedja Kejan Jag tror att det hade kommit ca 5 man (+ en kvinna dårå) om vi hade kört vid 14 som vanligt. Citera
fannys Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 hehe... kedja... Jag skickar iväg na istället..... Skönt att hon åker på utbildning på måndag... Citera
DiegoForlan Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Diego har tänkt sig att komma in o slaska med er på söndag hoppas det inte gör nåe... Citera
Ariados Postad 25 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2006 fint jue va ju ett tag sen du va med diego Citera
fannys Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 All in diego är alltid välkommen... Citera
Mjukis Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Ge all-in grabben lite action denna gång grabbar! Han sitter alltid med dåliga A eller låga pockets när han ställer =) Citera
Recommended Posts