NiVetVem Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Tråkigt att allt går emot nu... Ett grej som jag tycker är tydlig i många av de där "riggade" potterna är att du får betala ett galet dryt pris för att du spelar för passivt preflop. Höjer alldeles för lite tex, dom får ju monsterimplicita med sina 67o osv osv. Tyckte jag såg flera exempel på det.. Så höj ännu mer pre å låt därmed limparna samt de bakom få betala ett dyrare pris för att syna pre, då kommer du vinna mkt fler händer efter floppen (om än mindre ibland...) samt få lättare beslut. Lycka till iaf!
stoffe83 Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Lider med dig! Hoppas verkligen du kommer tillbaka!
mickol Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 Nu får vi se hur riggen mår ikväll.....
nubbe Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 du har inte skriv resultat igår som du brukar antar att de är för att de gått så dåligt. Hoppas de går bärre för dig ikväll hur som.
nubbe Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 oj sorry den hade visst kommit efter jag kom hem missade den har de vänt lite nu eller går de fortfarande trögt?
Djens Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Mycke drog ut mig i en 2k pott tidigare. Fisk är han.
Recommended Posts