spyse Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Hur aggera i den här handen? Verkar ju som han har ett högt pp eller två överkort, vad tror ni? Stats på fi: PFR: 25% SawFlop: 37,5% Baserat på 16 händer. ** Game ID 694178005 starting - 2006-02-21 02:56:45 ** Fly Daze [Hold em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money - SatisfiedMan sitting in seat 1 with $31.65 - spyse sitting in seat 2 with $47.75 - Benganiolo sitting in seat 3 with $65.90 - zoomdog111 sitting in seat 4 with $7.35 [Dealer] - dew_joa sitting in seat 5 with $32.08 - disras sitting in seat 6 with $55.37 dew_joa posted the small blind - $0.25 disras posted the big blind - $0.50 ** Dealing card to spyse: , SatisfiedMan folded spyse raised - $1.50 Benganiolo folded zoomdog111 folded dew_joa called - $1.50 disras raised - $4.50 spyse called - $4.50 dew_joa folded ** Dealing the flop: , , disras bet - $7.00 spyse raised - $14.00 disras raised - $43.77 spyse ?? Citera
Ayahuasca Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Skriker ju högt par. Read/stats? Citera
spyse Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2006 Skriker ju högt par. Read/stats? La till den statsen jag hade i första inlägget. Jo luktar högt pp för mig med, men VÄLDIGT dumt spelat han får ju inte ev nog av det. Citera
Benganiolo Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 jippi första gången jag är med på en HH Kan tyvärr inte säga om du gjorde rätt eller fel Citera
Ayahuasca Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Han verkar ju aggro, men efter att bara observerat 16 händer hade jag släppt där. Han kan ju pusha sin överkort så hårt men det är inte speciellt troligt imo. En dålig spelare med JJ+. Fold utan bättre read. Citera
spyse Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2006 jippi första gången jag är med på en HH Kan tyvärr inte säga om du gjorde rätt eller fel Hehe läskigt det måste vara här ifrån jag kände igen dig då, såg ditt nick såg att du hade bra stack och fick känslan av att du var bra. Måste undermedvetet känt igen dig. Citera
psatiw Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Ja du, statsen är ju inte mycket värde eftersom antalet händer är på tok för få att gå på. Så utan read att han är en TOTAL maniac, så foldar jag mina 9or där exakt 100% av gångerna faktiskt. Jag menar, nån enstaka gång kan du vara uppe mot två sjukt överspelade överkort (AK), men att behöva bli stackad med 99 på en låg bräda efter den action som varit känns faktiskt ganska fiskigt, även om du nu har stoppat in lite pengar i potten redan. Ärligt talat undrar jag om det inte är bättre att bara folda 9:orna redan på floppen faktiskt, men det kanske är lite väl vekt. Han visar ju dock ganska grym styrka som raisar en tidig raisare i BB, och sen 2/3 pottar direkt på floppen. Citera
Big Less Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Skriker ju högt par. Read/stats? La till den statsen jag hade i första inlägget. Jo luktar högt pp för mig med, men VÄLDIGT dumt spelat han får ju inte ev nog av det. Tja, du funderar uppenbarligen på att syna, vilket är ett ännu dummare spel. Jag hade lagt utan vidare. Allt talar för överpar. Citera
Sansrom Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Tveksam syn preflop, men ok, du har position. På floppen kan du väl testa honom lite som du gör, men jag tror det är hugget som stucket mellan fold och raise, i alla fall utan read. När han smackar om är det självklar fold. Sen förstår jag inte varför folk tycker FI spelar så dåligt här med förmodad AA-JJ. Om han vill få in pengar av lägre överpar är det ju på den här floppen, dumt att vänta till det kommer eventuella scarecard som dödar action. Citera
gataullin Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 En dålig spelare med JJ+. Varför dålig spelare?? mvh edit: lite sen... Citera
baloobas Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Som sagt. Inget konstigt. Standardspel med högt PP(Ibland bluff om han är maniac). Spelar ingen roll om det är bluff. Finns bättre lägen att ta hans pengar isåfall. Fold. Citera
Recommended Posts