Doc Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Jag hade inga problem at skapa ett Intertops konto för 2-3 veckor sen trots att jag redan hade konto på Party, Empire och Multi. Jag använde exakt samma uppgifter förutom att jag hade olika screenname. Citera
tikhal Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Psst. Intertops kommer att ingå i gamla party igen snart. Där kan man få det vi inte pratar om. Citera
slovakien Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Hmmm, vet fan inte hur man ska gå till väga för att flytta pengar från pokerkontot till sportsbetting trots instruktioner från denna tråd Jag klickade på cashout i pokercashier och fann inget om att man kan föra över pengar från pokerkonto till sportsbetting. Någon som kan hjälpa en trött halvsovande student? Citera
Loveless Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Psst. Intertops kommer att ingå i gamla party igen snart. Där kan man få det vi inte pratar om. I vilken drömvärld lever du i. En kompis med affeavtal hos intertops fick just sitt avtal terminerat pga flytten till party. Citera
slovakien Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Men vafan..... mailade Intertops om hur jag ska gå till väga för att ta ut till NETeller och fick denna svar: Dear X, Thank you for contacting Transaction Customer Service at Pay-Pro. This is in regard to your intertops poker account "X". As per our management decision NETeller is only a listed deposit option on our website. If you wish to cashout please use the following options available. 1) FPS epassporte 2) maestro card Contact us anytime, we are available 24/7 to assist you with your cashier related questions and suggestions. Sincerely, Cyril J Inte gjorde det saken bättre när jag frågade om hur man flyttar övr pengar från pokerkontot till sportsbetting kontot: Dear X, Thank you for contacting us. This is with regard to the cashout that you want to request to your sports book account. Please note that Intertops sports book is no more a cashout option Intertops poker account players, please choose a different cashout option from the country based ca shouts list. If you have any questions please contact us. We are available 24 hours a day, 7 days a week to assist you. Sincerely, Sameer S Payments and Resolutions Team Pay-Pro cashier@pay-pro.com +1 (877) 776-1204 (Toll free for US and Canada only) +350 41120 (International rates apply) http://www.pay-pro.com Så jävla dumt av dem att göra detta. Jag vill inte signa upp på någon ny wannabe NETeller tjänst och jag är ägare av VISA, inte MAESTRO. Vet inte vad jag ska göra härnäst då jag har 580 bucks i mitt konto... Citera
Hagabo Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 har samma problem som du Slovakien. just nu sände jag i väg 3 mejlet till den där supporten och tala om för dom att det är helt åt helvete att ändra utbetalningsmöjligheterna utan att meddela det i förväg. Men de lär ju inte ändra sig. Som jag har förstått det så är den här fps historien den enda möjligheten för europeer. Så alla som har planerat att gör uttag från intertops; grattis ni blir nu tvugna att skapa ett nytt ekonto. Dessutom vet jag inte riktigt vad jag ska säga om den här raden som Intertops var snälla nog att påpeka. " ePassport charges you 5% as processing fee minimum fee being $5. Enter the amount minus this fee (if you have loaded ePassport with $100, enter $95 as amount. Also, as minimum is $5, for any amount <=$100, subtract $5 from the original amount)" Menar de verkligen att jag ska betal 5% och minst $5 för att få mina pengar. Det blir rätt mycket på mina $694. Citera
tikhal Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Psst. Intertops kommer att ingå i gamla party igen snart. Där kan man få det vi inte pratar om. I vilken drömvärld lever du i. En kompis med affeavtal hos intertops fick just sitt avtal terminerat pga flytten till party. Var vad jag fick höra. Trist att det sket sig Citera
Myssion Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Jag kan inte connecta till Intertops. Den bara står o matar o inget händer... (samma med PokerNow) Någon annan som har haft detta problemet? Citera
Preacher Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Psst. Intertops kommer att ingå i gamla party igen snart. Där kan man få det vi inte pratar om. I vilken drömvärld lever du i. En kompis med affeavtal hos intertops fick just sitt avtal terminerat pga flytten till party. Var vad jag fick höra. Trist att det sket sig Jag har fortfarande inte fått någon info om vad som händer med mitt avtal, men är det något datum utsatt när sammanslagningen blir? Citera
Rickardos1 Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Hur ska man få ut sina pengar???? Måste man öppna ett sådant där epassport och betala en 5% avgift?? Riktigt dåligt!!! Citera
slovakien Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Hur ska man få ut sina pengar???? Måste man öppna ett sådant där epassport och betala en 5% avgift?? Riktigt dåligt!!! Både jag och Hagabo har samma problem. Tror ni att det skulle hjälpa om vi var en massa folk som klagar till dem om samma ärende? Citera
Rickardos1 Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Både jag och Hagabo har samma problem. Tror ni att det skulle hjälpa om vi var en massa folk som klagar till dem om samma ärende? Riktigt illa.. Dom svarar inte ens på mitt mail.. Verkar inte som man har något val.. Citera
SubZero Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Vänner! Det går att casha ut med Neteller nu! Citera
Myssion Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 Vad innebär den påstådda sammanslagningen för de som har ett partypoker-konto, men inte ett intertopspokerkonto? Blir det grönt att ha bägge? Citera
ric Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Hej Jag klanta till det med intertops.com PGA dator strul har jag inte haft tillgång till mitt intertops.com konto på en längre tid. Så jag har(hade) ett konto där, som det var några dollar på. Frågan om de är förlorade nu. Jag får inget svar på suporten, för ca en månad sedan fick jag PartyPoker:s poker klient vid klient nerladning på deras sida. Nu går det inte att ladda ner något längre... Någon som vet vad som hänt med intertops.com och deras föra detta kunder? Alltid tacksam för alla svar.... /Rickard Citera
legenden1 Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Många som är rädda för att ha flera konton på samma nätverk. Jag frågade under gårdagen både Pokernow och Intertops huruvida man kunde öppna konto hos dem även om man redan hade konto på samma nätverk de använde. Pokernow sade att det var ok och Intertops att det var ok om man inte använde samma alias som på de andra sidorna. Tog deras ord på det och öppnade konto hos Pokernow trots att jag redan har hos Multi, Party och Empire. Clearade bonusen på några timmar och ytterligare några timmar senare var alla pengar på Neteller. Suverän bonus och bra sida Citera
Tompa66 Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Någon som vet något om deras promotions för tillfället ,,hittar inget på deras sida om promotions,men läst någon annanstanns(http://www.bonuswhores.com) att dom har en 50% deposit bonus upp till $100 och att man måste köra 7gånger rejkade händer för att cleara den någon som vet om det stämmer? Tacksam för svar Tompa Citera
Zmirc Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Tompa66: Jag gjorde den bonusen för ett tag sedan, funkade. Problemet med intertops är att de har en väntetid på 14 dagar innan man som ny kund kan göra sitt första uttag. Rätt sugigt. Citera
Tompa66 Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Ok tackar! Det låter som du säger lite knepigt men siterna kommer med nya regler hela tiden, men å andra sidan så har jag nog tid att vänta 14 dagar,, får nog bli en $200 deposit där och spela 700 händer om jag inte minns fel för att cleara bonusen Tompa Citera
Recommended Posts