Gå till innehåll

SAJT: Intertops.com


eroz

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, vet fan inte hur man ska gå till väga för att flytta pengar från pokerkontot till sportsbetting trots instruktioner från denna tråd :?

 

Jag klickade på cashout i pokercashier och fann inget om att man kan föra över pengar från pokerkonto till sportsbetting.

 

Någon som kan hjälpa en trött halvsovande student?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vafan..... mailade Intertops om hur jag ska gå till väga för att ta ut till NETeller och fick denna svar:

 

Dear X,

 

Thank you for contacting Transaction Customer Service at Pay-Pro.

 

This is in regard to your intertops poker account "X".

 

As per our management decision NETeller is only a listed deposit option on our

website.

 

If you wish to cashout please use the following options available.

 

1) FPS epassporte

2) maestro card

 

Contact us anytime, we are available 24/7 to assist you with your cashier

related questions and suggestions.

 

 

Sincerely,

Cyril J

 

 

 

Inte gjorde det saken bättre när jag frågade om hur man flyttar övr pengar från pokerkontot till sportsbetting kontot:

 

Dear X,

 

Thank you for contacting us.

 

This is with regard to the cashout that you want to request to your sports book

account. Please note that Intertops sports book is no more a cashout option

Intertops poker account players, please choose a different cashout option from

the country based ca shouts list.

 

If you have any questions please contact us. We are available 24 hours a day, 7

days a week to assist you.

 

Sincerely,

 

Sameer S

Payments and Resolutions Team

Pay-Pro

cashier@pay-pro.com

+1 (877) 776-1204 (Toll free for US and Canada only)

+350 41120 (International rates apply)

http://www.pay-pro.com

 

 

Så jävla dumt av dem att göra detta. Jag vill inte signa upp på någon ny wannabe NETeller tjänst och jag är ägare av VISA, inte MAESTRO.

 

Vet inte vad jag ska göra härnäst då jag har 580 bucks i mitt konto...

 

 

 

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har samma problem som du Slovakien. just nu sände jag i väg 3 mejlet till den där supporten och tala om för dom att det är helt åt helvete att ändra utbetalningsmöjligheterna utan att meddela det i förväg. Men de lär ju inte ändra sig. Som jag har förstått det så är den här fps historien den enda möjligheten för europeer. Så alla som har planerat att gör uttag från intertops; grattis ni blir nu tvugna att skapa ett nytt ekonto. Dessutom vet jag inte riktigt vad jag ska säga om den här raden som Intertops var snälla nog att påpeka.

 

" ePassport charges you 5% as processing fee minimum fee being $5. Enter the amount minus this fee (if you have loaded ePassport with $100, enter $95 as amount. Also, as minimum is $5, for any amount <=$100, subtract $5 from the original amount)"

 

Menar de verkligen att jag ska betal 5% och minst $5 för att få mina pengar. Det blir rätt mycket på mina $694.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Psst. Intertops kommer att ingå i gamla party igen snart. Där kan man få det vi inte pratar om.

 

I vilken drömvärld lever du i. En kompis med affeavtal hos intertops fick just sitt avtal terminerat pga flytten till party.

 

Var vad jag fick höra. Trist att det sket sig

 

Jag har fortfarande inte fått någon info om vad som händer med mitt avtal, men är det något datum utsatt när sammanslagningen blir?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej

 

Jag klanta till det med intertops.com

PGA dator strul har jag inte haft tillgång till mitt intertops.com konto på en längre tid.

Så jag har(hade) ett konto där, som det var några dollar på. Frågan om de är förlorade nu.

Jag får inget svar på suporten, för ca en månad sedan fick jag PartyPoker:s poker klient vid klient nerladning på deras sida. Nu går det inte att ladda ner något längre...

 

Någon som vet vad som hänt med intertops.com och deras föra detta kunder?

 

Alltid tacksam för alla svar....

/Rickard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Många som är rädda för att ha flera konton på samma nätverk. Jag frågade under gårdagen både Pokernow och Intertops huruvida man kunde öppna konto hos dem även om man redan hade konto på samma nätverk de använde. Pokernow sade att det var ok och Intertops att det var ok om man inte använde samma alias som på de andra sidorna. Tog deras ord på det och öppnade konto hos Pokernow trots att jag redan har hos Multi, Party och Empire. Clearade bonusen på några timmar och ytterligare några timmar senare var alla pengar på Neteller. Suverän bonus och bra sida

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Någon som vet något om deras promotions för tillfället ,,hittar inget på deras sida om promotions,men läst någon annanstanns(http://www.bonuswhores.com) att dom har en 50% deposit bonus upp till $100

och att man måste köra 7gånger rejkade händer för att cleara den

någon som vet om det stämmer?

Tacksam för svar

Tompa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok tackar!

Det låter som du säger lite knepigt men siterna kommer med nya regler hela tiden,

men å andra sidan så har jag nog tid att vänta 14 dagar,,

får nog bli en $200 deposit där och spela 700 händer om jag inte minns fel för att cleara bonusen

Tompa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...