aglo Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Jag skulle vilja se dokumentären Pokerlandet igen och eftersom jag vet att det är många andra som missade det eller vill se det igen startar jag den här tråden. Skicka ett mail till svtwebb.video@svt.se där ni skriver att ni vill att de lägger upp dokumentären igen på videoportalen. Om det är många som mailar kommer dom att lägga upp streamen igen. Citera
Eddie88 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 mms://qstream-wm.qbrick.com/00928/sthlm/dokumentar/dokumentarfilm/poker.wmv här kan du se den--- Citera
Ugrath Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag har inte sett denna förut så tack för länken. Kan säga att jag redan efter 2.49 har blivit REJÄLT FÖRBANNAD på han berättaren. Är det ett skämt från svts sida eller? låter som om det vore ett barnprogram. Citera
Bojen Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Kan man spara ner denna stream på något sätt? Citera
F1zban Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Kan säga att jag redan efter 2.49 har blivit REJÄLT FÖRBANNAD på han berättaren. Är det ett skämt från svts sida eller? låter som om det vore ett barnprogram. vadå? gillar du inte Alfons Åberg liksom?! Citera
johansen Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Gillar det snärtiga pianot som är bakgrundsmusik då och då Ska man lyssna på när man tiltar lös. Citera
Eddie88 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Kan man spara ner denna stream på något sätt? du kan spela in den..med camstasia.... Citera
MajkTheBike Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahah , det värsta jag hört! Vilken j-vla berättar röst. Jag ska aldrig mer betala tv-licens! Las Vegas, Las Vegas, smaka på det. Kul att höra Ken Lennard att klaga över dåliga spelare... Okey, hade han hellere suttit med Doyle, Ivey, Neugranu och Gus? Citera
BLIZT Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 har någon någonsin betalat tvlicens för att kålla på TV!??!? Citera
AAisking Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jahha, nu får väl bergsdorff betala skatt på sin vinst med nu då, 30 % på 1,3 millar blir en slant, dyrt för å va med i en halvdassig dokumentär.... För övrigt lever ju boysen ett coolt liv tycker jag Citera
baller Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 bergsdorf får betala skatt oavsett om han är med i en dokumentär eller inte... Citera
jozoa Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag har inte sett denna förut så tack för länken. Kan säga att jag redan efter 2.49 har blivit REJÄLT FÖRBANNAD på han berättaren. Är det ett skämt från svts sida eller? låter som om det vore ett barnprogram. Haha absolut! Citera
Luap Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Ken Leenard är ändå skönast när han tiltar lite över någon norrman som tog en stor pott av honom. "Jag tror det var en norrman också. Det är ju så jävla typiskt. En norsk jättetomte som bara bombar på. Stoppar in alltind med ingenting.." Citera
Goatse Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahah , det värsta jag hört! Vilken j-vla berättar röst. Jag ska aldrig mer betala tv-licens! Las Vegas, Las Vegas, smaka på det Haha fan ta dig. Var du tvungen att säga det? Nu kan jag inte kolla på dokumentären utan att bli sur. Citera
rockefeller Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 haha, killen som snackar måste ju ha gjort barnprogram innan... detta är ju löjligt... Citera
rockefeller Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 "Tilta mig inte!" att höra Ayhan Alsanack säga det när det ringer... bara det gör den faktiskt sevärd... även om den där jävla rösten är sjukt irriterande Citera
Jeppann Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Haha. Det roliga är ju att de inte ger någon som helst förklaring på vad ordet tilta betyder, trots att personerna som medverkar i programmet säger det ett antal gånger. Och som sagt, kunde inte tro att det var en seriös dokumentär när jag hörde den läspande vidriga berättarrösten. Citera
rockefeller Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Men den är helt klart sevärd om man inte sett den, trots att den är extremt löjlig. Kul att se hur vardagen ser ut för de svenska pokerproffsen. Citera
Constantinos Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Såg den precis.. helt klart sevärd, och berättaren lät ju som tagen från bamse, klockrent! Oskönt att få bästa sviten sponsrad av hotellet Citera
Vigge Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Hahaha! "Ken Lennaard (stavning), han verkar vara förföljd av otur..." Citera
Goatse Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Någon mer som tyckte det påminde lite om torsk på tallin när Ken satt med gråten i halsen på sitt hotellrum? Citera
MJ Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Ken Leenard är ändå skönast när han tiltar lite över någon norrman som tog en stor pott av honom. "Jag tror det var en norrman också. Det är ju så jävla typiskt. En norsk jättetomte som bara bombar på. Stoppar in alltind med ingenting.." Kul grej också att han frågar: "U are from Norway, right?", vilket har blivit min standardkommentar till norska tomtespel. Citera
pcw Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Någon mer som tyckte det påminde lite om torsk på tallin när Ken satt med gråten i halsen på sitt hotellrum? Hehe, sant. Torsk på poker Citera
chapman Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Någon mer som tyckte det påminde lite om torsk på tallin när Ken satt med gråten i halsen på sitt hotellrum? Hehe, sant. Torsk på poker Såg den nyss, klart underhållade att se Kens gråten-i-halsen gnäll. Även att alla på bordet gjorde sit-out när Sagström satte sig. Citera
Recommended Posts