Gå till innehåll

TV: "Pokerlandet" på svt.se


aglo

Recommended Posts

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag har laddat ner men får bara ljudet, vad göra?

 

du saknar väl xvid codec, testa VLC www.videolan.org

 

eller hämta tex ffdshow packen om du försöker spela upp i wmp eller annat som inte stöder xvid direkt

 

 

Edit: och på tal om VLC: de som har gamla versioner: se till o uppgradera till 0.8.6d särskilt om ni använder explorer(ActiveX plugin är deffault installerad)

http://www.videolan.org/sa0703.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

meeen snällanån orkar ni inte googla och läsa i länkar?

Kan ha vart jag, jag förstår ingenting av det du säger haha.

Förklara gärna varför det inte är bra

lol, såg bara en (telia) med den versionen :D, Varför? därför att den har programmerings fel...som de står i länken...

...som kan utnyttjas av elaka människor på publica trackers(många kör den dock på privata trackers ännu) som tillåter att nån kör valfri kod på din dator,,,typ

 

Hur hämtar man det?:oops:
http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm

finns säkert enbart divx om man letar där på sidan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

varit borta från poker ett tag nu, och tänkt börja lira nu igen lite mer seriöst. För att få upp mitt sug tittade jag på "pokerlandet" som jag har sätt ett par gånger nu, skulle vara kul att höra hur de går för dom spelarna nu speciellt Michael Thuritz och Erik Sagström

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
varit borta från poker ett tag nu, och tänkt börja lira nu igen lite mer seriöst. För att få upp mitt sug tittade jag på "pokerlandet" som jag har sätt ett par gånger nu, skulle vara kul att höra hur de går för dom spelarna nu speciellt Michael Thuritz och Erik Sagström

 

Ryktet säger att det var Thuritz som spelade på TheV0ID-kontot som blev diskat av PokerStars förra året efter vinsten i WCOOP main. Han delar även konto med samma kille (Mark Telcher) på Crypto (vars syster kontot tillhörde), så det är inte direkt långsökt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...