Gå till innehåll

TV: "Pokerlandet" på svt.se


aglo

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

den är bortagen från svt server, gick att surfa in på manuelt efter dom tagit bort den från sidan men förut men. inte nu längre.

 

den fanns även på TPB men även där är den borta. och hittar den inte på isohunt.com heller, så.. vettfan vart man ska få tag i den om ingen som har den lägger upp den igen.

 

kanske går att maila svt o fråga, dom brukar kunna skicka ut sånna där grejor. tex om man påstår sig gå på gymnasiet o ska göra ett arbete om nätspel :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

55 minuter

 

Märkligt att alla proffsen utom Ken verkar ha ett så kul liv efter de hade åkt ur, grabbarna som bodde i huset o lirade nätpoker till frukost, görskoj ju!!!

Storåkers grät ju inte efter att ha åkt ur, tog sig ett dopp i poolen, fixade en bärs o lite polare o lite brudar.

Ken verkade mer luttrad o bitter, typiska anklagelser när man åkt ur, motståndaren är tomte, har tur etc etc, men jag tror att det rätt ofta handlar om flips och röta i så stora turneringar så vad gnäller han på? Kanske han inte vinner lika mycket när motståndet blir tuffare.

 

Coolaste killen var Erik Friberg, lugn sansad och fanatiskt rik...., man skulle gärna vilja vara som han istället för å harva med sitt jobb för

15 k/månad. Skulle vilja stoppa in 8k € i en pott nån gång, få syn av 8 st LAG-tomtar, med en färdig str8 flush och sen bara götta mig en stund.

 

 

Poker är kul, kommer alltid att vara kul när man spelar det, är det inte kul och man inte kan ta motgångar ska man inte lira poker.

 

Have fun!!

 

 

Erik Friberg vad inte ens med i filmen, det var Erik Sagström!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja kan man inte stava till "pokerlandet" och sen trycka på sök..har man hyfsat stora problem

 

OT: ja du ägde mig verkligen..kom tillbaka när du spelat några år ska du få se gumman

 

oj, mitt fel, visste inte man var tvungen o klicka på sök, idiot :)

 

Och varför ska jag komma tebax om några år, vad händer då, vill du bli ägd då igen eller vad? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...