baller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Heypoker Spring Reload! 100% bonus upp till max €200! Bonuskod: HEYRELOAD06 Krav: 150 VIP för varje €10 i bonus. Betalas ut i steg om €10, 30 dagar efter deposit. Sista dag för deposit: 28 Februari 2006. Citera
Y3a Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Någon som vet om man kan ta ut en del av pengarna man har på Heypoker och sätta in igen med reload coden för att sedan cleara den? Citera
HeyJohan Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Det går att göra rent praktiskt, men frågan är hur moraliskt försvarbart det är Mvh Johan Citera
MacDaddy Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Snälla ta reda på vad en VIP ä för ngt så slipper alla som läser posten göra det :> Citera
Nidson Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Hej! Jag undrar hur länge det dröjer från det att jag sätter in pengarna till det att jag kan hämta ut bonusen? /mow från Nidsons konto Citera
jezaja Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Hej! Jag undrar hur länge det dröjer från det att jag sätter in pengarna till det att jag kan hämta ut bonusen? /mow från Nidsons konto Om mow läser posten en gång till så står det "30 dagar efter deposit" Citera
Neverum Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Ser ingenting på deras hemsida om denna bonus. Är den bara till för redan registrerade konton eller kan man regga ett nytt konto och dra nytta av både signup och reload? Citera
HeyJohan Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Det kommer upp info om den på siten under dagen. Ville ju informera er först så klart. Tills länken från förstasidan är aktiverad så hittar ni utförligare info här. Ja, man kan dra nytta av båda. Först så öppnar man ett konto med signupbonusen och gör en deposit. Sen gör man en reload och använder då reloadkoden. Då clearar man först signupbonusen och därefter reloadbonusen. Mvh Johan Citera
trisslott Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Satt just och tänkte lite för mig själv hur glad jag skulle bli om heypoker hade en reload bonus snart. Sen går man in här på pf.nu och det första jag läser på sidan handlar just om heypokers nya reload bonus! Citera
Ezkash Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Kan man köra reloaden mitt i sign up:en eller måste man köra klart sign up:en först? Citera
ladatarzan Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Kan man köra reloaden mitt i sign up:en eller måste man köra klart sign up:en först? "Först så öppnar man ett konto med signupbonusen och gör en deposit. Sen gör man en reload och använder då reloadkoden. Då clearar man först signupbonusen och därefter reloadbonusen. " Citera
Reaper Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 En liten fundering.. när man lirat klart bonusen, kan man "handla" med VIPna också? För såg att ni har pokerbord i shoppen och tänkte grinda ihop bonus+bord isf Vad tror ni man kan dra in för VIP/h på 4st NL50? (har allid lirat NL100, men tänkte gambla och bara sätta in 200€) Citera
Grankott Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 En liten fundering.. när man lirat klart bonusen, kan man "handla" med VIPna också? För såg att ni har pokerbord i shoppen och tänkte grinda ihop bonus+bord isf Inget svar på din fråga men enligt HeyJohan kommer dom med ett erbjudande på pokerbord i månadsskiftet feb/mars. Citera
Jeppann Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 En liten fundering.. när man lirat klart bonusen, kan man "handla" med VIPna också? För såg att ni har pokerbord i shoppen och tänkte grinda ihop bonus+bord isf Vad tror ni man kan dra in för VIP/h på 4st NL50? (har allid lirat NL100, men tänkte gambla och bara sätta in 200€) Räkna med 20-25 VIP per bord, och ja, du kan använda VIPen i shopen. Citera
erik87 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Kan man få ut bonusen snabbare än 30 dagar om man har clearat alla 3000 VIParna? Citera
Skadast Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Kan man få ut bonusen snabbare än 30 dagar om man har clearat alla 3000 VIParna? Nej, det är 30 dagar som gäller Citera
Myssion Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Sista depositdag är 28e feb, men hur lång tid har man på sig att ta bonusen därefter, 30 dagar eller? Citera
Dalex Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Hur är det förresten på B2B nuförtiden, möjligheten att man kan clera fler bonusar samtidigt finns ju inte längre men kan man stacka bonusarna dvs ta en signup på Heypoker och sedan ta en reload direkt. Signupen kommer efter säg 1000 VIP och då börjar man att cleara reload på ytterligare 1000 VIP. Citera
Sisko Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Dalex - Läs HeyJohans inlägg mitt på första sidan i denna tråden. Citera
Recommended Posts