PokerTriss Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Verkar en dyster första kontakt! Mailen till support@martinspoker.com går ej fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Reloadbonusen får du direkt och Signup efter 90 dar!! Får man den 90 dagar efter deposit, eller 90 dagar efter att man spelat ihop 3k VIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
megatron Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 samma här, supporten verkar vara nere! finns det ingen annan adress man kan maila eller så? bara en vecka kvar på sig up bonusen juh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 samma här, supporten verkar vara nere! finns det ingen annan adress man kan maila eller så? bara en vecka kvar på sig up bonusen juh Gå till Martins Poker, klicka på Poker FAQ, skriv in din fråga och ange din email. Fungerar alltid för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasse Kongo Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Av någon anledning verkar det inte fungera att maila supporten. Väljer man att skicka mailet via hemsidan får man i alla fall tillbaka ett felmeddelande, skickar man det direkt till supporten händer ingenting. Det har inte fungerat sedan igår kväll åtminstone. De verkar inte bry sig alltför mycket om sina kunder... /L-K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Mailet kommer tillbaka trots att man går via FAQ ! Har dom inget telnr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cekan Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Kan inte joina något bord på när jag trycker på en stol ("open seat") så kommer det först fram logga in o det verkar gå bra. Men därefter ska väl stolen reserveras till mig det händer ingenting får inte fram rutan där man skriver hur mycket pengar man vill ha. Fortsätter att stå "seat open" och jag trycer på den men händer inget sen helt plötsligt så står den att den är reserverad av någon annan. Någon som haft samma problem? Kan inte heller joina waiting list. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Jag har samma problem här. Kan inte ställa mig på någon waiting list och jag kan inte sätta mig på en ledig plats. Detta hände efter deras senaste uppdatering nyss.... Skitstörigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Jag har samma problem här. Kan inte ställa mig på någon waiting list och jag kan inte sätta mig på en ledig plats. Detta hände efter deras senaste uppdatering nyss.... Skitstörigt! Hade samma problem. Försvann efter omstart av klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 det funkar nu.. men vafan klienten bara dog när jag satt på tvåpar på turn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GBSkaning Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Jag har enligt "Poker VIP Poäng Saldo" 1890 poäng. Men enligt "Intjänade VIP-poäng" 4700. Vad gäller för min bonus på €600 vid 3000 poäng? Kan tilläga att jag aldrig utnyttjat mina VIP poäng (vad jag vet)... Mvh, Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 De verkar ha allvarliga problem med supporten för jag kommer inte heller fram med några mail. Kan det vara så att bonusen var för bra och att de nu gör såhär för att inte fler skall nyttja den?? Kass är det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
imanz Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 vet inte om jag förstått rätt, gällande signupbonusen,,,får man bonusen direkt efter att man clearat sin VIP gräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 vet inte om jag förstått rätt,gällande signupbonusen,,,får man bonusen direkt efter att man clearat sin VIP gräns? Nej efter 90 dagar från deposit..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
imanz Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 är du säker? nån annan som kan bekräfta? hörde från andra att de fick direkt,,så jag blev osäker.. från martinspoker.com "valid for 90 days after signing up" det betyder väl egentligen att man har 90 dagar på sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasse Kongo Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 Är det bara jag som fortfarande inte får någon kontakt med Martinspokerss support via e-mail? Va fan håller de på med? /L-K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baang Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 jag kunde inte maila de varken från vanliga mailen eller från sidan igår, sen idag funkade det och de svarade inom en timme.. verkar bara vara att försöka igen. Nu till en fråga, är pengarna skattefria från martinspoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 är du säker? nån annan som kan bekräfta? hörde från andra att de fick direkt,,så jag blev osäker.. från martinspoker.com "valid for 90 days after signing up" det betyder väl egentligen att man har 90 dagar på sig ? Hi, The bonus is transferred 90 days after your deposit even if you have cleared it earlier. Best regards, Martins Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
imanz Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 tack detta suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 tack detta suger Varför, du kan plocka ut pengarna du spelat med innan, de 600 har du ju inte nu varför kan du inte vänta 90 dagar på pengar du ändå inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
imanz Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 jag kanske inte lever om 90 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baang Postad 25 November , 2005 Rapport Share Postad 25 November , 2005 vad exakt händer om man tar "cash in vip-points"? är det enda man kan utnyttja dom till några turneringar? Sen läste jag i heypokertråden att det ev. är problem om man skriver in att man blivit referead av nån annan samtidigt som man vill ta signup-bonusen. Kan nån säga hur det ligger till? för jag har redan fått 25 euro, vill inte upptäcka sen om nån månad att jag inte får 600 euro bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 25 November , 2005 Rapport Share Postad 25 November , 2005 Skit, skit, skit! Satte in 10 000 kr till martinspoker idag via bonköverföring, och står att man ska skriva användarnamnet som meddelande. Men, jag råkade skriva fel. Gömde en dubbeltäckning i användernamnet. Mailade martinspoker vid 12, fortfarande inge svar. Vad ska jag göra?? Dom pengarna kommer väl kunna kopplas till mig, right? Dessutom verkar supporten vara bedrövlig i jämförelse med andra. Suporten var som sagt nere två dagar nu i veckan, och att vänta över 5h på svar, brukar jag inte behöva göra på andra sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 25 November , 2005 Rapport Share Postad 25 November , 2005 är du säker? nån annan som kan bekräfta? hörde från andra att de fick direkt,,så jag blev osäker.. från martinspoker.com "valid for 90 days after signing up" det betyder väl egentligen att man har 90 dagar på sig ? Hi, The bonus is transferred 90 days after your deposit even if you have cleared it earlier. Best regards, Martins Poker Men allvarligt? Varför? Deras Reload kom ju direkt efter det att man clearat den, även fast det var 20 dagar kvar. Jag som trodde jag skulle få lite extra pengar till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 25 November , 2005 Rapport Share Postad 25 November , 2005 Jag har nu klarat signup bonusen och undrar om jag kan ta ut ALLA pengar på Martinspoker, typ ha 10 cent kvar på saldot.... kan jag alltså ta ut allt och få bonusen sen om 90 dar? eller är det nån hemlig regel att jag inte får röra pengarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts