Killerbee Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2005 Är Martinspoker.com registreat inom EU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brezz Postad 1 September , 2005 Rapport Share Postad 1 September , 2005 va inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dollface Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 På Martinspoker.com kan du idag tävla om ett proffskontrakt. Tävlingen startar kl. 20:00 och pågår i två veckor. De tio bästa får sedan åka och spela tre EPT-turneringar (European Poker Tour) med hotell och startavgift betalt. Efter det kommer två väljas ut och få ett varsitt proffskontrakt med Martinspoker.com under perioden första januari till 31 juli 2006. Kontrakten innefattar 50 000 dollar i startavgifter till olika tävlingar, samt hotell och flyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 Är det nån som har en bonuskod eller nåt jag tänkte fixa konto på Martinspoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 Är det nån som har en bonuskod eller nåt jag tänkte fixa konto på Martinspoker Du får 30% upp til 100 euro i bonus automatiskt iallfall fick jag det, lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirre Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Kan man föra över stålar från 24H ? Ja HUR kan jag föra över pengar från 24H till martinspoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Hur är det med bonus nuförtiden? (står inget på sajten) Flera konton inom b2b är väl ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Flera konton inom b2b är väl ok? Japp, du kan ha flera. Fast ibland måste supporten fixa lite om du får problem att regga dig eller sätta in pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Vad jag har sett så finns det fortfarande inga bonusar på denna sida? (Funderar bara lite på vem som signar upp till en sida inom B2B som inte har bonus? Typ alla andra sidor har ju 200€ bonus.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alve Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Finns det nåt sätt att reload på borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Finns det nåt sätt att reload på borden? Tryck på markerna där dealern ska sitta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Vet någon varför jag inte kan logga in i cashiern? Registrerade mig igår för att ta 600 bonusen men sen dess har jag inte kunnat logga in i cashiern. Går dock bra att spela och att logga in i själva klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paterik Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Jag hade tänkt signa för 600 bonusen också.. Men har också lite problem med hemsidan/cashiern.. Så antagligen så är det fler än du som har problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torinho Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Hur många VIP måste man samla per $ ? hittar inget på sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Ska vara 5VIP/€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Jag hade tänkt signa för 600 bonusen också.. Men har också lite problem med hemsidan/cashiern.. Så antagligen så är det fler än du som har problem med det. Okay, fått det att fungera ännu? Jag kommer ännu inte in på cashiern och jag har mailat supporten och dem bad mig radera alla cookies och temporary internet files så skulle det tydligen fungera. tjena lena....funkar inte för fem öre ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Finns det några roliga turneringar man kan lira för dessa VIP? Inte de vanliga som man kan köpa in sig i för cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alve Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Flera konton inom b2b är väl ok? Japp, du kan ha flera. Fast ibland måste supporten fixa lite om du får problem att regga dig eller sätta in pengar. Ska man använda samma alias eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Flera konton inom b2b är väl ok? Japp, du kan ha flera. Fast ibland måste supporten fixa lite om du får problem att regga dig eller sätta in pengar. Ska man använda samma alias eller inte? Inte. Tror inte ens att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Är det 7 Euro som är 1 vip på MP ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Kan man föra över stålar från 24H ? Ja HUR kan jag föra över pengar från 24H till martinspoker? det undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Kan man föra över stålar från 24H ? Ja HUR kan jag föra över pengar från 24H till martinspoker? det undrar jag också I cashiern så klicka på Transfers välj sedan mottagare och summa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Just nu får jag inte upp ett enda NL50€ bord på Martinspoker. Samtidigt på 24 finns det massor. Har dom problem eller har jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
il_genio Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 SM-kval var det idag på Martins med 50 deltagare. Bra läge om det inte varit för strukturen. Åttaminutersnivåer gjorde att det tidigt blev ett rent lotteri. Allin preflop var det väl ungefär 40 händer i rad. Åkte som 21:a, absolut inte bara på grund av strukturen, men det jag vill säga var att turneringen inte ens var rolig på grund av detta. Men ett stort grattis till dem som kom på topp-fem och lycka till i SM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Men ett stort grattis till dem som kom på topp-fem och lycka till i SM Vad är det för SM? Jaha, är det nepotisterna i SPF som har beslutat om att just deras tävling är SM. OK... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts